Stránka 2 z 2

Napsal: čtv 25.12.2003 17:49
od svob
Hanz píše:"3,23 na 3,15"-- k cemu to? tim si jen pohorsis, neb potrebujes prave zvednout prevodovy pomer... krom toho, prevodovkou jen docilis jine odstupnovani kvaltu + jeden navic /M3 3,2 ma tu 6ku na snizeni otacek na dalnici, takze si nepomuzes moc ani timto/... jestli chces lespi zrychleni, musis dat jiny diferencial /328i ma 2,93... takze bud samosvor z 325i s pomerem 3,15 nebo z 320i s pomerem tusim 3,45 ci kolik/... jestli chces mermomoci nejakou frajerinu, dej tam sekvencni razeni /de facto jen prekopana "kulisa-prevod", radis kvalty jako na motoce/, vyjde to na cca 30-50k dle typu auta a je to ve srovnani z prevodovkou o NECEM :-)
vis, musis si to precist od zacatku, ten rozdil 3,23 na 3,15 byl bran v uvahu prestavby Mkove prevodovky do 325 bo 328 (viz ten link v nemcine), proto to snizeni, pac jinak by to na tu 6tku moc nejelo, u te 325 (ma maly tocak)... Co jsem psal dal o bylo, ze kamsos ma ten upravenej difec, to tam ma prave tu 3,15, jaxi psal ty, ze ma smysl. No a uz jsem taky dosel k tomu, ze to asi bude hoodne draha frajerina, takze z toho asi nic nebude.
Co me zajimalo na zacatku a nikdo mi to byl schopen rict, je to, jestli se do te prevodovku u 328 vleze jeste dalsi kvalt bo ne. Tak jestli jste se v tom nekdo vrtal...

Napsal: čtv 25.12.2003 19:17
od LOPOLO
svob píše:
Lukas H. píše:
LOPOLO píše:http://www.kramsky.cz/Tuning/K4.php3
Ale je docala zajimavy jak sel dolu kroutak... :shock:
To bude asi nejaky error... To by prece neslo dolu, ale nahoru!
Tezko rict .. ten pokles neni tak dramatickej a nevidel sem graf ani u serie ani u tohodle (kroutak). Dovedu si predstavit ze jsou to spravny hodnoty ale pocitat se mi to nechce.

Napsal: čtv 25.12.2003 21:06
od Hanz
jen pro ukojeni moji zvedavosti--- jak by jsi to pocital? :shock:

Napsal: čtv 25.12.2003 21:34
od darmon
Hanz píše:jen pro ukojeni moji zvedavosti--- jak by jsi to pocital? :shock:
logaritmickym pravitkem.

Napsal: čtv 25.12.2003 22:45
od LOPOLO
Hanz píše:jen pro ukojeni moji zvedavosti--- jak by jsi to pocital? :shock:
Prvne bych asi vzal ten udavanej kroutak a spocital jestli je tech 260hp realnejch v nejakejch rozumnejch otackach. Pokud by to sedelo ... sakra, dost, jak rikam, nechce se mi to pocitat. Zkus to sam :-)

Napsal: úte 19.07.2011 13:15
od stavca
ten kroutak sel podle me dolu kvuli toho sani, 328 ma myslim sani z 320 s malym prumerem sacich svodu (seskrceni z fabriky, aby se auto nedostalo pres 200koni) diky cemuz ma temer totozny vykon jako 325, ale daleko vyssi kroutak a to uz od hodne nizkych otacek, ale kdyz se da sani s vetsim prumerem, stoupne vykon a to podstatne, ale hlavne ve vysokych otackach a jako vedlejsi jev se to projevi ubytkem kroutaku :) kazdopadne udajne jen vymenou sacich svodu za ty z 325 jde vykon nahoru o cca 20-30koni

Napsal: úte 19.07.2011 15:01
od Fx
Před osmi lety holt tyhle motory byly pořád ještě relativně novinka, tak se o nich tolik nevědělo, ani informačních zdrojů nebylo tolik... Podívej, jak staré téma jsi vytáhl.