matej píše:spotrebu neres. ta je u vsech skoro stejna. podle me nejhorsi u 325i (nejstarsi motor, ...., ....). tkaze tady zbejva 328 nebo 323 z toho plyne 328i. mam ji a nelituju. jezdim prakticky porad v praze, spotreba 11 a to jen proto ze mam debilni trasy a jezdim v case kdy je to zacpany.
já ted jezdím s 1,8-ou taky přes deset...jinak at koupím kterýkoli model tak LPG injection bude první investice co budu dělat...nechtěl jsem se o tom zminovat protože pravděpodobně se nesetkám s pochopením , ale nenechám si to vymluvit........každopádně díky za rady ... jen mi řekni jestli jsi měl možnost porovnávat zrychlení svojí 2,8 s 2,5kama ...papírově není téměř žádnej rozdíl...desetinky. dík
Born to be for BMW 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d
A kolik za ten plyn hodlas dat?? Aby to melo smysl bude te stat 60 tisic a aby se to vyplatilo musel bys nalitat aspon 50k rocne, nebo mit to auto nadosmrti. Pri prodeji bude plyn stejne jenom minus. Ale kazdopadne ti to nevymlouvam. Kazdy strujcem sveho stesti jest....
nehlede na to,ze to na plyn pojede hur...(coz tady resis od zacatku a chces raketu )
rika se ,ze injection LPG jede podobne jako na benzin,ale moc tomu neverim..
mel jsem E34 na LPG,samo podtlak,ale uz se servem,ale moc to nejelo a v podstate bych dnes uz plyn nechtel.
a ta cena ty prestavby :bang2: je taky silena....
Huska píše:
Tvůj názor mi zatím nejvíce pomohl, díky.......2,5 vede pro mensi pojistku a pro trošičku menší spotřebu...... Taky to že jsi napsal že když budu 2,5tku točit tak není rozdíl až tak veliky a 2,8 se projeví spíše kroutákem v nižších točkách....
Rekl bych ze spotreba mluvi ve prospech 328 a kolik ze zaplatis mesicne vic za pojisteni?
matej píše:spotrebu neres. ta je u vsech skoro stejna. podle me nejhorsi u 325i (nejstarsi motor, ...., ....). tkaze tady zbejva 328 nebo 323 z toho plyne 328i. mam ji a nelituju. jezdim prakticky porad v praze, spotreba 11 a to jen proto ze mam debilni trasy a jezdim v case kdy je to zacpany.
já ted jezdím s 1,8-ou taky přes deset...jinak at koupím kterýkoli model tak LPG injection bude první investice co budu dělat...nechtěl jsem se o tom zminovat protože pravděpodobně se nesetkám s pochopením , ale nenechám si to vymluvit........každopádně díky za rady ... jen mi řekni jestli jsi měl možnost porovnávat zrychlení svojí 2,8 s 2,5kama ...papírově není téměř žádnej rozdíl...desetinky. dík
Ac se to nezda, desetinky pri 0-100 jsou opravdu hodne. Rozdil mezi M3 (3.0) a 328 je 13 desetinek ... proste OBROVSKEJ
No , nemyslel sem, že 2,8 je taková jak ji popisujete,když zapomenu na to že "Každá liška chválí svůj chvost"(viz.E30forum výrok jednoho správnyho člena), tak to celkem vchází ku prospěchu 2,8my....hmmm..hmmm....
Fil píše:No , nemyslel sem, že 2,8 je taková jak ji popisujete,když zapomenu na to že "Každá liška chválí svůj chvost"(viz.E30forum výrok jednoho správnyho člena), tak to celkem vchází ku prospěchu 2,8my....hmmm..hmmm....
s tou liskou je to pravda jen castecne .. proste 328 a 323 ma v tom case novej motor M52 kretej je o dost lepsi a to je klicovej argument. Co si nakonec koupis a jestli budes jezdit na pampelisky je mi samozrejme fuk .. ale kdyz ses zeptal ....
Fil píše:No , nemyslel sem, že 2,8 je taková jak ji popisujete,když zapomenu na to že "Každá liška chválí svůj chvost"(viz.E30forum výrok jednoho správnyho člena), tak to celkem vchází ku prospěchu 2,8my....hmmm..hmmm....
s tou liskou je to pravda jen castecne .. proste 328 a 323 ma v tom case novej motor M52 kretej je o dost lepsi a to je klicovej argument. Co si nakonec koupis a jestli budes jezdit na pampelisky je mi samozrejme fuk .. ale kdyz ses zeptal ....
jasny, ptal se sice brácha, ale...pssst já se v tom taky zajisté projedu ..no a co se týče LPG, tak to bych nechal naněm, ten to má sakramentsky propočítany,to ho neznáte.....
2 bpytlik: tvoje cena LPG je 2x větší než se momentálně pohybuje (neo než jsou mé možnosti legální přestavby), jo a při prodeji to je veliké +...jen málo lidí to nechce
2LOPOLO: desetinky jsem porovnával 328-325-323 ... M3 je někde jinde to ví i malej kluk
2 Pavel 528: Podtlakové LPG ubere výkon u vstřikování rozdíl nepoznáš ale stejně je tam "kouzelné tlačítko" cvak a jedu na benál
No a ted prosím o další rady...opravdu začínám uvažovat o M52
Born to be for BMW 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d
Sorry,ale víc se k tomu nebudu vyjadřovat,kdybych náhodou někde potkal moje emko s dírou v zadním nárazníku a žlutou nálepkou LPG asi by mě omylo..... já miluju vůni benzínu a ten pocit že mi ubylo 20 koníků je hrozný,nehledě na kurvení motoru....
rene kurc píše:Sorry,ale víc se k tomu nebudu vyjadřovat,kdybych náhodou někde potkal moje emko s dírou v zadním nárazníku a žlutou nálepkou LPG asi by mě omylo..... já miluju vůni benzínu a ten pocit že mi ubylo 20 koníků je hrozný,nehledě na kurvení motoru....
na silnici s 325i a 323i srovnani nemam. ale urcite vyhraje 328i
taky nechapu proc tam montovat LPG. jestli stoji kolem 50.000,- tak to je podle me zhovadilost. no ale mozna to mas fakt spocitany
tak me napada co takhle 325tds? nemusis nic bastlit spotreba gut a vykon taky. vic ti rekne urcite Lukas H.
matej píše:na silnici s 325i a 323i srovnani nemam. ale urcite vyhraje 328i
taky nechapu proc tam montovat LPG. jestli stoji kolem 50.000,- tak to je podle me zhovadilost. no ale mozna to mas fakt spocitany
tak me napada co takhle 325tds? nemusis nic bastlit spotreba gut a vykon taky. vic ti rekne urcite Lukas H.
U TDs je dobry ze muzes jet fakt kladu a pres 12L se nedostanes, teda ja jsem se jeste nedostal... Ta M52 bude stim LPG jezdit asi za min, kdyz to prepocitas na Kc/Km...
kdyz tomu bude davat kladu tak to bude v prepoctu zhruba za stejno, a to se nepocita pocatecni investice + investice do vseho co to v baworu tim plynem vykurvi.
No jak to je s TDS celkem vim(e)ikdyž ho má otec v 34ce,ale nevidím zas takovou hrůzu LPG v 2,8l, už sem ho viděl v o sakramentsky moc silnějších kárách ...přes běžny užívání si to prdí za pár kaček a cvak a schell v power99+ zabere a jeto, já mám toho svýho sráče taky naLPG, a úspora tam je,..to se nedá vyvrátit a ani to nende poznat, jen ve vysokejch otáčkách, a jelikož jen startuju na benál ,tak si můžu dovolit to projíždět když mám náladu na něco lepšího.....naposled zařvala Fabia RS(sem přepnul a bylo),a to mám takovyho sráče a na LPG........
Ale dost bylo LPG...sakra fakt je 2,8tak dobrá?....vypadá to slibně
matej píše:na silnici s 325i a 323i srovnani nemam. ale urcite vyhraje 328i
taky nechapu proc tam montovat LPG. jestli stoji kolem 50.000,- tak to je podle me zhovadilost. no ale mozna to mas fakt spocitany
tak me napada co takhle 325tds? nemusis nic bastlit spotreba gut a vykon taky. vic ti rekne urcite Lukas H.
U TDs je dobry ze muzes jet fakt kladu a pres 12L se nedostanes, teda ja jsem se jeste nedostal... Ta M52 bude stim LPG jezdit asi za min, kdyz to prepocitas na Kc/Km...
O TDSu jsem uvažuval, ale po ročním ježdění sice e34 (rozdíly proti e36 jsou mi jasné) spotřeba zátah vše je super, ale proti 2,5 to nejede.... PROSÍM NEVYBÍREJTE MI MODEL, ALE PORADTE MI JAKOU MÁTE SPOTŘEBU A NÁZOR NA TYTO TŘI BENZÍŇÁKY Díky
Born to be for BMW 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d
Fil píše:No jak to je s TDS celkem vim(e)ikdyž ho má otec v 34ce,ale nevidím zas takovou hrůzu LPG v 2,8l, už sem ho viděl v o sakramentsky moc silnějších kárách ...přes běžny užívání si to prdí za pár kaček a cvak a schell v power99+ zabere a jeto, já mám toho svýho sráče taky naLPG, a úspora tam je,..to se nedá vyvrátit a ani to nende poznat, jen ve vysokejch otáčkách, a jelikož jen startuju na benál ,tak si můžu dovolit to projíždět když mám náladu na něco lepšího.....naposled zařvala Fabia RS(sem přepnul a bylo),a to mám takovyho sráče a na LPG........
Ale dost bylo LPG...sakra fakt je 2,8tak dobrá?....vypadá to slibně
matej píše:na silnici s 325i a 323i srovnani nemam. ale urcite vyhraje 328i
taky nechapu proc tam montovat LPG. jestli stoji kolem 50.000,- tak to je podle me zhovadilost. no ale mozna to mas fakt spocitany
tak me napada co takhle 325tds? nemusis nic bastlit spotreba gut a vykon taky. vic ti rekne urcite Lukas H.
U TDs je dobry ze muzes jet fakt kladu a pres 12L se nedostanes, teda ja jsem se jeste nedostal... Ta M52 bude stim LPG jezdit asi za min, kdyz to prepocitas na Kc/Km...
O TDSu jsem uvažuval, ale po ročním ježdění sice e34 (rozdíly proti e36 jsou mi jasné) spotřeba zátah vše je super, ale proti 2,5 to nejede.... PROSÍM NEVYBÍREJTE MI MODEL, ALE PORADTE MI JAKOU MÁTE SPOTŘEBU A NÁZOR NA TYTO TŘI BENZÍŇÁKY Díky
Ja bejt Tebou tak sahnu po M50 s Vanosem, M52ky je na zkurveni plynem skoda... Ta M50 bude levnejsi a navrakaci toho na ten motor sezenes mraky...