Stránka 2 z 5
Napsal: ned 05.10.2003 02:31
od Speedy
Mno, motor si myslím že je M50 asi bez Vanosu (6ti válec 2,5litru - opticky stejny, co je na obr.). Tak plnou palbu to asi nemá, páč to má jenom mechanické ovládání klimošky, ale co jsem si snad správně stačil zapamatovat, tak to má celou tu spodní řadu čudlíčků pod displayem. Nemá to ASC, ale to se myslím do 3 nedělalo a vypínač na ABS nevím. Ten hliníkový věnec je hned mezi vrtulí sahary a motorem na klikovém hřídeli, jsou na něm takové tupé zuby a vlevo nad ním je ten snímač otáček motoru nebo-li polohy klikovky. Je to vidět zespodu auta. Asi fakt nejlepší bude, když se na to půjde někdo mrknout ještě jednou. Nebo kdybych se mohl podívat aspoň na jinou 325.. Nemůže tam být nějaká stěrka, aby se to neušpinilo a správně to fungovalo? Jinak ten člověk s tím nejzdil 6 měsíců, což mi nejni jasný, proč to teda neprodal už dávno a měl to prý 5 let, ale historii toho au?áku nezná

Napsal: ned 05.10.2003 02:42
od LOPOLO
Originál zaslal Speedy
Mno, motor si myslím že je M50 asi bez Vanosu (6ti válec 2,5litru - opticky stejny, co je na obr.). Tak plnou palbu to asi nemá, páč to má jenom mechanické ovládání klimošky, ale co jsem si snad správně stačil zapamatovat, tak to má celou tu spodní řadu čudlíčků pod displayem. Nemá to ASC, ale to se myslím do 3 nedělalo a vypínač na ABS nevím. Ten hliníkový věnec je hned mezi vrtulí sahary a motorem na klikovém hřídeli, jsou na něm takové tupé zuby a vlevo nad ním je ten snímač otáček motoru nebo-li polohy klikovky. Je to vidět zespodu auta. Asi fakt nejlepší bude, když se na to půjde někdo mrknout ještě jednou. Nebo kdybych se mohl podívat aspoň na jinou 325.. Nemůže tam být nějaká stěrka, aby se to neušpinilo a správně to fungovalo? Jinak ten člověk s tím nejzdil 6 měsíců, což mi nejni jasný, proč to teda neprodal už dávno a měl to prý 5 let, ale historii toho au?áku nezná
M50 bez vanosu .. hmm .. tak to bych si mozna jeste rozmyslel. ASC se do trojek rozhodne delalo ( to co je na tom obrazku s OBC dole je prave ASC ) a o vypinaci na ABS sem nikdy neslysel i kdyz by se na okruh a sucho nekdy hodil
. S historii toho auta je to divny a souhlasim, chtelo by to nekoho s 325i.
Napsal: ned 05.10.2003 03:11
od Speedy
Originál zaslal LOPOLO
M50 bez vanosu .. hmm .. tak to bych si mozna jeste rozmyslel. ASC se do trojek rozhodne delalo ( to co je na tom obrazku s OBC dole je prave ASC ) a o vypinaci na ABS sem nikdy neslysel i kdyz by se na okruh a sucho nekdy hodil
. S historii toho auta je to divny a souhlasim, chtelo by to nekoho s 325i.
Tak to možná má vypínač ASC, ale fakt si nejsem jistý. Vanos se ale azčal dělat až od 94, ne? Teda aspoň je to v modelech napsáno... Dala by se dyžtak přehodit hlava? NEbo se muisí ještě upravovat něco jiného?
Napsal: ned 05.10.2003 03:17
od LOPOLO
Ja to presne nevim kdy to zacaly delat ani co upravit. :dunno:
Napsal: ned 05.10.2003 17:37
od Jawak
Jé, já mám ještě další tři knoflíky víc než Lopolo! No Lopolo, ty nemáš vyhřívaný sedačky, styď se! Já zase nemám ASC, ale to jsem vždycky v e46 vypínal, jinak to nechtělo hrabat
Ten třetí a poslední knoflik, co jsem tam minulej tejden zabudoval je... hádejte na co
1. turbo

2. nitro

3. nos :fuckoff:
Napsal: ned 05.10.2003 17:56
od Lukas H.
4. hovno

Napsal: ned 05.10.2003 21:52
od Jawak
5. pace car :321:
Napsal: ned 05.10.2003 22:05
od stealth
a 6. splachování spolujezdce ...
Napsal: ned 05.10.2003 22:15
od RuDoSh
asi 4.
Napsal: ned 05.10.2003 22:17
od Jawak
Máš taky 4., že?

Napsal: ned 05.10.2003 23:04
od TT
Originál zaslal Lukas H.
4. hovno
:lol2: :lol2: :gobeer:
Napsal: pon 06.10.2003 00:09
od stealth
No turbonitronos ! :klaun:
Napsal: pon 06.10.2003 11:27
od RuDoSh
btw. jaky je rozdil mezi nitrem a NOSem?

Napsal: pon 06.10.2003 11:33
od Speedy
Originál zaslal Speedy
Ten hliníkový věnec je hned mezi vrtulí sahary a motorem na klikovém hřídeli, jsou na něm takové tupé zuby a vlevo nad ním je ten snímač otáček motoru nebo-li polohy klikovky. Je to vidět zespodu auta. Asi fakt nejlepší bude, když se na to půjde někdo mrknout ještě jednou. Nebo kdybych se mohl podívat aspoň na jinou 325.. Nemůže tam být nějaká stěrka, aby se to neušpinilo a správně to fungovalo?
Tak mám domněnku, z čeho může být očesaný ten věnec. Prý se to může stát, když praskne řemen, který pohání vodní pumpu a čerpadlo serva. Pak prý napínací klapka štrejchá o ten věnec. Co si o tom myslíte?:dunno:
Napsal: pon 06.10.2003 11:40
od RuDoSh
ja si myslim ze je to napinaci kladka

Napsal: pon 06.10.2003 13:34
od jogurt
tak kdy se na to Rado zajedem juknout??
uz se mi o tom bawu i zda

))
Napsal: pon 06.10.2003 15:03
od Speedy
TEda Jogurte, jsi nějaký oblbnutý, ale mě se o něm taky zdá :gobeer: Snažím se to domluvit na dnešek na 6 hodinu, tak Ti dám před pátou vědět.
Jinak by to bylo super, kdyby to byla jenom ta klatka

Napsal: pon 06.10.2003 19:24
od Jawak
Originál zaslal RuDoSh
btw. jaky je rozdil mezi nitrem a NOSem?
To si stejně do turbodeheta nemůžeš dát 
Máš přece už turbo!:D
Napsal: pon 06.10.2003 20:02
od RuDoSh
tak za prve - byla to narazka na tvou blbost (nebo super humor :hmhm: ) pac nitro a nos je totez (NOS - nitro oxid system)
za druhe - nevidim duvod proc by dyzl nemol mit NOS....