Stránka 2 z 3
Napsal: úte 01.07.2003 01:48
od TT
M packet , včetně kol?? upravil motor ??
Napsal: úte 01.07.2003 18:27
od Klakson
Originál zaslal Hanz
tak co? bude V8?
))
chtěl bych, ale mám lufta z ele. instalace 
Napsal: úte 01.07.2003 19:34
od patras
Originál zaslal Klakson
tak co? už něco víš?
Dneska jsem ho nesehnal ,odjel do ňěmecka pro nový M3 E46 a pro motor do svý "starý" M3 E36.
Napsal: úte 01.07.2003 20:28
od Klakson
Originál zaslal patras
Dneska jsem ho nesehnal ,odjel do ňěmecka pro nový M3 E46 a pro motor do svý "starý" M3 E36.
jsem hrozně nedočkavej, snaž se 
Napsal: úte 01.07.2003 21:45
od Hanz
jsem hrozne nedockavej i za Lopatu

)) snaz se 2x

))
jinak horsi jak el. instalace bude predelani vany a rizeni

Napsal: úte 01.07.2003 21:51
od Klakson
no to taky
Napsal: stř 02.07.2003 00:20
od LOPOLO
Originál zaslal Klakson
chtěl bych, ale mám lufta z ele. instalace
Ty to zmaknes kemo
( lopatou) 
Napsal: stř 02.07.2003 17:37
od Klakson
ty vole já se z toho ale fakt poseru dneska jsem celej den přemejšlel o tom kompresoru, musím sehnat nějaký starý turbo, třeba i nefunkční abych si ho zkusil předělat na nečisto, nemá doma někdo něco? Co jsem se dočetl u různejch úpravců BMW, tak do tlaku asi 0,35 baru se nemusí s motorem nic dělat, takže teď jenom to postavit, nechat upravit řídící jednotku a je to:D

:walk:
Napsal: stř 02.07.2003 19:38
od patras
Originál zaslal Klakson
jsem hrozně nedočkavej, snaž se
Motor to přežije prej v pohodě, on sám měl jedno takhle upravený. Turbo jde přímo na sání motoru a je hnané z řemenice na přímo. Takže prakticky funguje jako kompresor z Medvěda. Turbo má označení G80 (turbo g60 bylo v prototypu corrada, název zůstal, turbo ne) Hlavně je ale nejspíš levnější než z Mercedesu. Na vrakáči se dá koupit za cca 5000,- , Nejdražší je přeprogamování řídící jednotky. Musím od něj vydolovat nákresy, který sám dělal. V garáži má ještě dvě turbíčka (jedno mám zamluvený, ale nevím co od něj koupit dřív (za chvlku z toho bude nejdražší compact na světě
čeká mě tam ještě šestikvalt, M3 Power sedačky, zrcátka origo M3, laďáček atd. (kde na to ale brát)
)
)
PS: už přitáhl tu M3 E46, málem jsem dostal infarkt (asi ze závisti)

Napsal: stř 02.07.2003 19:46
od Klakson
no hele, tak se nějak domluvíme a budem měnit poznatky z úpravy, já bych do toho šel taky, ty máš někoho na tu jednotku? já bych o někom věděl, je dobrej ale taky si to nechá zaplatit (asi 25000) původně jsem myslel že to za ty prachy udělá sám. až budeš mít nákresy tak dej vědět, to budou jatka :mhihi: už se klepu jako blázen. :walk:
jak to je s tím hnacím kolem, to musel mít jinak chycenou vrtuli na chldič, škoda že už to auto nemá dalo by se to okoukat a bylo by to v poho, nejhorší bude přichitit ten G-lader a hnecí kolo jinak to musí bejt v poho.
Napsal: stř 02.07.2003 20:08
od patras
Originál zaslal Klakson
no hele, tak se nějak domluvíme a budem měnit poznatky z úpravy, já bych do toho šel taky, ty máš někoho na tu jednotku? já bych o někom věděl, je dobrej ale taky si to nechá zaplatit (asi 25000) původně jsem myslel že to za ty prachy udělá sám. až budeš mít nákresy tak dej vědět, to budou jatka :mhihi: už se klepu jako blázen. :walk:
jak to je s tím hnacím kolem, to musel mít jinak chycenou vrtuli na chldič, škoda že už to auto nemá dalo by se to okoukat a bylo by to v poho, nejhorší bude přichitit ten G-lader a hnecí kolo jinak to musí bejt v poho.
nevím ja G-lader, ale s tím G80 by to neměl být problém, malá úprava řemenice. Mě říkal, že to udělá za 25000 včetně turba, jednotky a veškeré práce (5k turbo, 5k práce a díly a 15k jednotka) Víc bych asi nedal.
Napsal: čtv 03.07.2003 16:52
od Klakson
G-lader = G80, je to kompressor
do toho bych šel, co kdyby jsme se nějak domluvili na víkend, že by jsme tam sjeli, měl by jsi čas? jinak jak dlouho to bude asi stavět?, možná bych si to postavil sám no nevim, to víš mám lufta někde nachávat klíče s autem

Napsal: čtv 03.07.2003 17:22
od Béďa
Eriku postav si to sam.. ja Ti budu jezdit koukat pod pracky

Napsal: čtv 03.07.2003 18:04
od Klakson
jo jo, už jsem rozeslal poptávky na jednotku

, mám ale jeden ohromnej problém - čas, to ho je kurva málo.

Napsal: čtv 03.07.2003 19:22
od patras
Originál zaslal Klakson
G-lader = G80, je to kompressor 
do toho bych šel, co kdyby jsme se nějak domluvili na víkend, že by jsme tam sjeli, měl by jsi čas? jinak jak dlouho to bude asi stavět?, možná bych si to postavil sám no nevim, to víš mám lufta někde nachávat klíče s autem
Trvá to tři dny, s časem to vypadá teď docela bledě. Seženu podklady pro stavbu, určitě se ozvu co nejdřív.
Napsal: pát 04.07.2003 17:45
od Klakson
skvělý, jak něco budeš mít tak dej vědět, a ne že zapomeneš.:ucta:

Napsal: sob 05.07.2003 01:07
od Klakson
no tak vidíš

Napsal: úte 29.07.2003 13:29
od Klakson
patras: tak co jak to probíhá??, zjistil jsem že "is" má zespodu chlazený válce vstřikovaným olejem což je pro tuhle úpravu jenom dobře.:walk:
Napsal: úte 29.07.2003 19:22
od patras
těžký chlape, nebere telefony, je to takovej ten manijak, co dostane novou hračku a nic jinyho ho nezajima. Ale uz bude mit tu E46 M3 hotovou, 450 koniku, to uz je poradny stadecko.
Nezapomel jsem neboj

:gobeer: