Stránka 2 z 6

Napsal: čtv 20.03.2003 15:24
od fornax
Originál zaslal darmon
[B]tos neco blbe precet, kod je dycky ctyrmistny cislo zacinajici jednickou (krom M70 atd motoru, kde muze bejt dvojka pro druhou banku), takze opakuj, tabulku mam, ale potrebuju vedet tvoji verzi DME


Já mám TDS
a to fakt bliklo 1x a pak v kousku 29

Napsal: čtv 20.03.2003 15:27
od darmon
hm hm hm ze by to dyzly meli jinak, u benzinu to jsou fakt jen ctyri cisla, tabulku k dyzlum nemam, a stejny ridici jednotky s benzinama asi nesdili :)

Napsal: čtv 20.03.2003 15:33
od fornax
Asi v tom bude nějaký zakopaný pes. Ale dík.
Kdybys na něco kápnul tak se s náma poděl
Zdar všem benzínům - jsou o krok vpřed:potlesk: :huuu:

Napsal: čtv 20.03.2003 15:51
od darmon
no proste ke vsem benzinovejm verzim ridicich jednotek ty kody mam a jsou ctyrmistny viz jak sem psal...

Napsal: sob 22.03.2003 13:04
od Dave
Originál zaslal Kriznik
[B]je perfektni jak se nikdo nema k tomu aby neco prelozil ;)

teprv necelej tejden, co jsem se ptal... pohoda :D


Sem se na to díval a není to tak hrozné!

Poslední dobou mám celkem čas tak bych mohl něco přeložit - každopádně by pak byla zapotřebí nějaká kontrola a korektura! A po technické stránce by sis to představoval jak? Popřekládat jenom texty nebo celé stránky?

Sice teď asi budu jezdit zase ob-týden mimo republiku ale čas budu mít určitě - a třeba by to netrvalo tak jako s videem! :fight:

Jinak mám dodělaný další video (z Brna tuším 2002 tak kdyby byl zájem . . .)

Napsal: ned 23.03.2003 14:13
od mcfil
:super: :potlesk: :potlesk: :potlesk: :potlesk:

Napsal: ned 23.03.2003 14:26
od JFK
hurááá:)

Napsal: ned 23.03.2003 19:29
od Kriznik
Originál zaslal Dave
[B]A po technické stránce by sis to představoval jak? Popřekládat jenom texty nebo celé stránky?


texty, nebo pokud bys udelal "view source" a predatlil text tam a poslal mi jenom hotovy html ... tak np ... ale stejne ten text pujde do databaze, takze pro me bude vyhodnejsi kdyz prelozis plain text

[B]Jinak mám dodělaný další video (z Brna tuším 2002 tak kdyby byl zájem . . .)


posli :)
chces account na ftp nebo modemem nechces nic resit? :D

Napsal: pát 28.03.2003 22:49
od Dave
Teď jsem se zas po týdnu ocitl před PC takže menší strpení - stáhnu ty texty a přehodím je do ANJ a pak ti to pošlu - asi jako DOC - ještě uvidím co mi bude vyhovovat nejvíc!

Jinak v Tullnu (AU) jsem se stavil u tamnějšího prodejce BMW a měl tam zrovna předváděčku Z4 a řeknu vám že jsem z ní šel do kolen - ale o tom poreferuju až to trochu rozchodím - jinak je to naprostá bomba!!!!!

:ucta: :ucta: :ucta: :ucta: :ucta: :ucta:

Napsal: úte 13.05.2003 22:00
od matej
to darmon: a kam ti muzu poslat tu verzi DME
diky

Napsal: stř 14.05.2003 08:48
od darmon
staci kdyz mi ji napises tady

Napsal: stř 14.05.2003 12:13
od matej
tak podle ty tabulky mam : MS41.1 (OBD-II)

ps:kdyztak muj mejl : mailto:?subject=&body=

danke

Napsal: stř 14.05.2003 12:49
od darmon
ach zo, na OBD 2 nemam nic, jen na OBD 1, ale k obd2 se daji sehnat nekde na netu, nebo levne sehnat ctecku a soft pro pocitac

Napsal: stř 14.05.2003 13:22
od matej
aha, ok.
jen tak mimochodem, jakej je rozdil mezi OBD-I a OBD-II

Napsal: stř 14.05.2003 13:26
od darmon
v konektoru a formatu dat

Napsal: pon 13.10.2003 16:16
od Wyky
Originál zaslal LOPOLO
[B]to sou vyborny stranky .. nebylo by naskodu udelat volnej preklad a dat sem .. sem si jistej ze by se slo s tvurcem domluvit o pouziti jeho dokumentarnich fotek.


Jen tak pro zajimavost. Prvi clanek o vymene mikrofiltru prlozenej automatickym prekladacem. :D :D Takhle by vam to nestacilo?? :fuckoff: Jsem zvedavej na reakce.

Nahrazení kratièkého filtru - E36 Original Text od Jerry Skene, jskene@souvislá.com
další informace od Jimmy Shrake, mailto:?subject=&body= a Ron Stygar, mailto:?subject=&body=

Výmìna kratièkého filtru není obtížný úkol a by mìl trvat asi 45 minuty. Filtr je namontovaný svisle, na pøední èásti centra konzola, pravý pod centrem ze spodní èásti z èelního skla. Jen dodržují pokyny dole.
Poznámky:
Patrnì tam jsou tøi styl skøínì na zpracování vysokých aktivit na E36 vozu. Na nìjakých modelech nesmíte muset odstranit nastupovací panel. To také nesmìt být možný (nebo nezbytný) odstranit dva vìtrací otvor a revma za. Na 1995 a novìjší modelech tam je 10 mm šroub za skøíní na zpracování vysokých aktivit svìtlo.
Jestli nemùžeš dostat elektrotechnickou distribuci odblokovat podle instrukcí, odstranit tøi 8mm šroub držení shromáždìní a pohybuje celým shromáždìním z cesty.
Odstranit cestující nastupovací panel:
Pro odstranit cestující nastupovací panel, odstranit dva Phillips hlavní revma nalevo a pravé rohy ze zadní hrany z panelu ( okraj nejblíže k zádi z vozu), právì pod spodní èástí ze skøínì na zpracování vysokých aktivit dveøe. Nyní klouže panel smìrem k zádi z vozu (smìrem k vám), z jeho zádržný pøipnout pøepážku protipožární. To je snadnìjší dìlat jestliže vy první tlaèíte vìtrací otvor vyènívat skrz tento panel nahoru tak to vyèistí panel, a ohýbá køivoèará levá strana z panelu pryè Zprava èelní hrana z centra konzola kryt, tak to nechytí jak vy táhnete panel ven.
Odstranit skøíò na zpracování vysokých aktivit:
Pro odstranit skøíò na zpracování vysokých aktivit, švihnout odejité a pravé vìtrací otvory nad skøíní na zpracování vysokých aktivit dolù, pak páèit je s vašimi prsty. Odstranit èerò Phillips hlava šrouby nyní viditelný ve vzduchu ventilaèní otvory. Otevøít skøíò na zpracování vysokých aktivit dveøe a používání malé štìrbiny šroubovák, páèit ven dva D zformovaný závit kryty nahoøe odešlo a právo skøínì na zpracování vysokých aktivit otevøení. Odstranit dva èerný Phillips revma za tìmito kryty. Tyto dva revma má malý høeben udržet D zformovaný kryt a muset jít zpìt v originálních lokalitách. Používání vyrovnaného šroubováku nebo krátký Phillips se zahryznout 1/4 objímka, odstranit dva revma v nižší odešel a právo skøínì na zpracování vysokých aktivit otevøení. Na 1995 a novìjší modelech odstranit skøíò na zpracování vysokých aktivit svìtlo a odstraní 10 mm šroub za svìtlem. Vytáhnout skøíò na zpracování vysokých aktivit a dát to na podlahu. Vy nemusíte odstranit jakýkoliv telegrafy ze zádi ze skøínì na zpracování vysokých aktivit.
Oddìlit elektrotechnickou distribuci blok:
Pro dostat vyklizení pro filtr, musíte pohybovat elektrotechnickou distribucí blok za skøíní na zpracování vysokých aktivit z cesty. Tento blok je v horní opustil oblast za skøíní na zpracování vysokých aktivit. To má velký svazek telegrafù pøicházejících na vrcholu, a oranžový pøenos namontovaný nalevo. Tento blok mùže být klouzal nahoru a z jeho zádržných poklesù jestliže vy první uvolníte úlovek který drží to na místì. Úlovek je na pravé stranì z bloku, asi pùl zpáteèní cesta. Klouzat štìrbinu šroubovák mezi lícem z distribuce blok a levá strana z plastové elektronické jednotky držitel, a tlaèit vrchol ze zachytit se v (smìrem k levé stranì z vozu). Pøi držení zachytit se v, klouzat distribuci zablokovat a z jeho zádržných poklesù. Postoupit to, pryè z jeho normální polohy.
Pohybovat cestujícími leteckými odvzdušnìními:
Nyní musíte pohybovat cestujícím vìtracím otvorem z cesty. Pro dìlat toto, užívat as šroubovák a páèit vedení-zádržný špendlík z jeho díry. Tento špendlík je umístìný jen zádi z pøední strany nižší, kademnatý-pokrytý Torx našroubovat HVAC krabici, v pøední èásti konzoly. Kdy tento špendlík byl odstranìný, ohýbat otvor ztichnout.
Odstranit filtr kryt a filtr:
Filtr kryt je tìžký najít. Jen pøed shorou uvedenou Torx našroubovat HVAC krabici je váleèkovitý 1 1/2" prùmìr ovládá, s 2 pravoúhlý výènìlky formovat do toho. Otoèení toto 1/4 otoèení proti smìru hodinových ruèièek, a vytáhne filtr kryt napojený na tuto kliku. Cítit uvnitø otevøení vytvoøil pro poutko ovládat na filtru samo sebe. To je mírnì nad kde kolem kliku byl. Tlaèit toto poutko smìrem k pøední èásti vozu a pak táhnout ten ven doprava. Budete muset tlaèit otvor ztichnout, z cesty s váš odešel podat dostat dost vyklizení odstranit filtr. Jestli filtr je originální jeden, rám bude v jednom kus a bude muset být puklo ve dvou místech k dovolit filtr ohýbat smìrem k vám, aby se to vyèistit podpìru pøibližovat se k vozu po filtru byl instalován v továrnì. Prohlížet váš nový filtr vidìt jak toto pracuje. Plastový rám dvì štìrbina a vyklizení klíny formovaly do toho na vrcholu a dolních hranách. S malou sílou vy mùžete puknout rám v tìchto štìrbinách, tak , že filtrovat nyní ohyby v dva místech. Dìlat toto starému filtru, a vy mùžete tenkrát odstranit to snadno.
Instalovat nový filtr:
Puknout nový filtr-ovo rám jak je popsáno výše, a klouzat to do filtru štìrbina. Filtr mìl by být orientovaný tak , že klika je blízko u vrchnímu pravému rohu z rámu. Jakmile filtr je plnì vložit, táhnout poutko smìrem k zádi z vozu, usazení filtru na místì. Vymìnit filtr kryt, zabezpeèit , že široký okraj z krycí desky èelí zádi z vozu. Jestliže vy máte potíž vymìnit filtr kryt jste nesmìli má filtr sedící plnì. Vy mùžete použít vaše prsty tlaèit pravý okraj z filtru vpøed. Mezera mezi pøední èástí filtru a ploutev-tøikrát bydlení mìl by být stejné nahoøe a spodní èást. Pohybovat cestujícím vìtracím otvorem zpìt do pozice a vymìnit plastový špendlík. Klouzat elektrotechnickou distribuci blok zpìt do místa, tak , že zavírání chytnout puknout zpìt do místa. Vymìnit skøíò na zpracování vysokých aktivit, otvor møížoví, a nastupovací panel:D :D

Napsal: pon 13.10.2003 20:14
od Georgis
Hmm.... to je dobrý. Mně trvalo 10 minut vyměnit mikrofiltr bez návodu.

Napsal: úte 14.10.2003 06:11
od Wyky
Originál zaslal Georgis
[B]Hmm.... to je dobrý. Mně trvalo 10 minut vyměnit mikrofiltr bez návodu.


Jasne, tohle bylo jen pro zajimavost. :D Co se taky da zplodit s prekladacem. :D

Napsal: úte 14.10.2003 12:26
od stanley07
Jasně že to myslel jenom jako příklad.Vyměnit fitltr je fakt easy, ale myslim že když nastane situace kdy to bude něco složitějšího tak tohle určitě bodne..:gobeer:

Napsal: pát 21.11.2003 02:43
od Eda
Dobrej den,

Poterboval bych poradit, jestli v cestine byla vydana knizka o opravach E36 rv. 1991.
Nebo knizky o zvysovani vykonu motoru a neco o turbomotorech.

Diky