Stránka 2 z 2

Napsal: pát 28.03.2014 20:58
od sirius
JH76 píše:Taky myslím, že to normální není, vím, jak jsou cítit common raily napříč všemi značkami, přirovnání k Savu je trefný. Ale ta kyselá štiplavá příchuť by tam být neměla, kamarád má o rok mladší auto a takhle mu to nesmrdí. Ani jeden z nás nemá chip, tankujeme u stejné pumpy, jen on má 173 kW a já 170 kW, ale to je nepodstatné. Neco bude špatně, ale co? Vstřiky? Svody? Něco jiného?
Jsem na tom úplně stejně. Poraď te taky jsem přemýšlel nad svodama nebo vlnovcem, na vstřiky bych to neviděl to by hulilo ale nezačmudí. Řekl bych něco pod autem a leze to nahoru výfuk fouká dozadu od tam tud to asi nebude.

Napsal: pát 28.03.2014 21:13
od JH76
Tak u mě ten smrad jde jednoznačně z výfuku.

Napsal: sob 29.03.2014 00:05
od Jirka-82
Tak mám sice e90ku 330xD, ale stejný problém. Po nastartování to z výfuku smrdí jako stará Avie, od baráku pak jedu 11 km z kopce, dole ve městě stojím na červenou a cítím to v autě. Pak se auto zahřeje a vše ok, nesmrdi a pěkne voní jak ma

Napsal: sob 29.03.2014 00:32
od kadli
Jen tak pro edit: vymeneny termostaty, viz predchozi stranka. Na chvilku to prestalo uplne kourit. Pak se znovu objevovalo zakoureni po nastartovani. Nakonec to byl chladic egr vyfukovych plynu, ktery poustel vodu do sani. I kdyz to bylo minimum, tak se to projevilo. Nyni nulova kourivost i pres DPF off, KAT off, swirl off, EGR off.

Napsal: sob 29.03.2014 09:04
od _milan_
u mojí ex e91 330d dpf off kat off + chip hulila a smrděla přitom byl chladič vyfukovych plnynu uplně nový ...( před vyměnou chladiče egr hulila bíle.. )..
nyní u současné e61 170kw - dpf off + chip ... auto sice mírně smrdí ale nezdá se mi že nějak extra a hlavně vůbec nehulí :) jinak by mě to zajímalo tak jako ostatní čím to doopravdy je.. zajímavý že mam ještě doma e60 530d 160kw ještě verzi bez dpf a ta nesmrdí a nehulí vubec.. myslím že za tím smradem je DPF bud vykuchanej nebo už v ne moc dobým stavu.. to že partikel svítí zeleně v i-drive a ukazuje mraky km nic neznamená.... ;) o tom žádná !

Napsal: sob 29.03.2014 09:29
od JH76
No zrovna já mám teda DPF vyčištěný, dělal jsem to preventivně, když mi končil odpočet v idrivu (problémy s ním ale nebyly), a smrdí to pořád stejně před renovací DPF i po ní.

Napsal: sob 29.03.2014 09:31
od _milan_
:D

Napsal: sob 29.03.2014 12:17
od sedyvlk6
kadli píše:Jen tak pro edit: vymeneny termostaty, viz predchozi stranka. Na chvilku to prestalo uplne kourit. Pak se znovu objevovalo zakoureni po nastartovani. Nakonec to byl chladic egr vyfukovych plynu, ktery poustel vodu do sani. I kdyz to bylo minimum, tak se to projevilo. Nyni nulova kourivost i pres DPF off, KAT off, swirl off, EGR off.

Kde najdu chladič egr ?

Napsal: sob 29.03.2014 12:37
od Jendix
sedyvlk6 píše:
kadli píše:Jen tak pro edit: vymeneny termostaty, viz predchozi stranka. Na chvilku to prestalo uplne kourit. Pak se znovu objevovalo zakoureni po nastartovani. Nakonec to byl chladic egr vyfukovych plynu, ktery poustel vodu do sani. I kdyz to bylo minimum, tak se to projevilo. Nyni nulova kourivost i pres DPF off, KAT off, swirl off, EGR off.

Kde najdu chladič egr ?
http://www.e60-forum.de/misc.php?action ... =1&id=3573

takový to hranatý vlevo dole..

Napsal: sob 29.03.2014 12:49
od Vanessa_CZ
A co ten katalizator???? Bez katu to vzdycky trochu stipe a smrdi....

Napsal: sob 29.03.2014 13:05
od Jendix
Vanessa_CZ píše:A co ten katalizator???? Bez katu to vzdycky trochu stipe a smrdi....
No taky bych to viděl jako příčinu, i dpf, já jezdil chvíli bez dpf a přišlo mi že auto podstatně víc smrdělo než s dpf...

Napsal: sob 29.03.2014 19:46
od _milan_
ono taky mužeš vykuchat dpf a kat tam nechat... ted sem to tak udelal na moji e61 a oproti ex e91 kde bylo kuchnuty oboji...

Napsal: ned 30.03.2014 13:15
od sedyvlk6
Jendix píše:já měl třeba netěsnej ten chladič egr, šel bych po tom asi jako první.. navíc ty když máš u 2004 jen tak málo kilomterů.. je dost pravděpodbný ža auto jezdilo spíš kratší trasy (podle mě ten chladič egr odchází při častých studených starterch, kdy tam budou kondenzovat výfukové plyny který chladič časem prožerou).. pasuje tam i ta spojovací trubka z e39..

Kolik jsi za ten EGR chladič dával?

Napsal: ned 30.03.2014 13:23
od Jendix
sedyvlk6 píše:
Jendix píše:já měl třeba netěsnej ten chladič egr, šel bych po tom asi jako první.. navíc ty když máš u 2004 jen tak málo kilomterů.. je dost pravděpodbný ža auto jezdilo spíš kratší trasy (podle mě ten chladič egr odchází při častých studených starterch, kdy tam budou kondenzovat výfukové plyny který chladič časem prožerou).. pasuje tam i ta spojovací trubka z e39..

Kolik jsi za ten EGR chladič dával?
ten mechanik co mi auto tenkrát dělal ten chladič nahradil trubkou z e39, tam ještě egr chladič nebyl

Napsal: ned 30.03.2014 15:50
od sedyvlk6
Aha