Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
E39 - 535iA chcipani motoru pri dobrzdovani (automat)
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1641
- Registrován: pát 05.11.2004 01:00
- Bydliště: Strakonice (Jižní Čechy)
Tak jsem to už včera nevydejchal, připojil jsem diag a na živých datech koukám že váha vzduchu pořád ukazuje +- 4,5 kg, což je evidentně špatně. Takže v mém případě je to odešlou váhou, je pravda že diagnostika psala něco o podpětí na váze. Zatím jezdím s odpojenou. Hrozí něco zlého? Koukal jsem že předchozí majitel ji měnil, evidentně ne originál BMW (i když je na ní Bosch), takže odešla poměrně brzo. Má cenu kupovat origo BMW (za ty strašný peníze) nebo ta kvalita je srovnatelná ?
to birkoff
mě se to chovalo podobně jako tobě a časem se to silně zhoršovalo až se stalo, že jsem jednoho krásného dne nenastartoval.
Měnil jsem váhu, čidlo vačky a membránu. membránu zbytečně, protože původní byla dobrá. Váha psala chyby na diagu a čidlo vačky taky. Pro jistotu jsem ještě pak měnil i svičky za NGK. od te doby je klid celkem. jen v mrazech to startne a pak někdy chcipne - když to chviličku podržím na plynu - kolem 1500ot, tak pak už nechcipne. nechápu proč to tak dělá. a někdy se motor po ohřátí cuká. stačí zhasnout a znova startnout a je klid. tady mám podezření na baterku, že už je slabší a když pár dní nejezdím tak se to po ohřátí takto projeví a stačí to zahsnout a zase natočit a už je všecko v klidu...motor si krásně přede
jinak s odpojenou váhou bych dlouhodobě nejezdil. tu hodnotu by si sice měla jednotka nahradit teplotou vzduchu a polohou škrtící klapky, ale může to jet zbytečně na moc bohatou směs, nebo na chudou, což z dlouhodobého hlediska může způsobit dost problém.
a chod ted bez váhy je v klidu? necuká to? žádné vibrace?
mě se to chovalo podobně jako tobě a časem se to silně zhoršovalo až se stalo, že jsem jednoho krásného dne nenastartoval.
Měnil jsem váhu, čidlo vačky a membránu. membránu zbytečně, protože původní byla dobrá. Váha psala chyby na diagu a čidlo vačky taky. Pro jistotu jsem ještě pak měnil i svičky za NGK. od te doby je klid celkem. jen v mrazech to startne a pak někdy chcipne - když to chviličku podržím na plynu - kolem 1500ot, tak pak už nechcipne. nechápu proč to tak dělá. a někdy se motor po ohřátí cuká. stačí zhasnout a znova startnout a je klid. tady mám podezření na baterku, že už je slabší a když pár dní nejezdím tak se to po ohřátí takto projeví a stačí to zahsnout a zase natočit a už je všecko v klidu...motor si krásně přede
jinak s odpojenou váhou bych dlouhodobě nejezdil. tu hodnotu by si sice měla jednotka nahradit teplotou vzduchu a polohou škrtící klapky, ale může to jet zbytečně na moc bohatou směs, nebo na chudou, což z dlouhodobého hlediska může způsobit dost problém.
a chod ted bez váhy je v klidu? necuká to? žádné vibrace?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1641
- Registrován: pát 05.11.2004 01:00
- Bydliště: Strakonice (Jižní Čechy)
Svíčky měněný v létě, membrána taky, hadice podtlaku jsem kontroloval, čidla vaček měněný před 14ti dny tak zbývá ta už je ta váha (do pátku je doma nová). Pak už jedině čidlo kliky.
Jinak teď auto jezdí úplně super, žádný chcípání, žádný cukání, souvislý zátah v celým spektru otáček (předtím někdy cukalo kolem 4tis). Skoro mi to přijde lepší bez váhy. Až přijde nová váha, tak ji vyměním a dám vědět.
Jinak teď auto jezdí úplně super, žádný chcípání, žádný cukání, souvislý zátah v celým spektru otáček (předtím někdy cukalo kolem 4tis). Skoro mi to přijde lepší bez váhy. Až přijde nová váha, tak ji vyměním a dám vědět.