Stránka 2 z 2
Napsal: pon 23.12.2013 14:04
od caknakis
už jsi viděl veterána s čočkovýma světlama? čti co píšu. Já netvrdím, že ten chrom nevydrží, ale že distribuce světla nebude stát za nic.
Napsal: pon 23.12.2013 14:39
od Rady523i
vím co je plastova parabolka za čočkou ve světle xenonů, tak on to odstříbří na to černý což je už plast paraboli pak odmastí a stříbro nanese opět ,,, už chapeš takže je to jako nový a original
Napsal: pon 23.12.2013 16:09
od caknakis
Ja to vzdávám.....

Napsal: pon 23.12.2013 18:10
od Rady523i
už tyto světla dělal na bmw e 39 a výborná zkušenost , to že dělá i veterány a jiné jen dokazuje jeho zbýrka motociklů a pragovek jinak je to člověk ktery se tim živý už řadu let , a tim padem ví co dělá , a říct že nelze postříbřit paraboli je nesmysl i automobilka to tak dělá že plastové díty dělá nekde fabrika stříbřením a plechové díly chromují byd galvanicky nebo pokud to jde a material je hliník leší a stříbří , dokonce i paraboly ktere jsou děravé umý dát do PUVODNIHO stavu ,,,,,,,,jak by asi novou parabolu do xenonu delala automobilka hm to by mne zajimalo
Napsal: pon 23.12.2013 18:49
od caknakis
dávání dohromady děravých parabol, no tak to už je kapitola sama o sobě...k tomu ani nebudu nic říkat.
To, že to někdo dělá, neznamená, že je to dobře. Já dělám repase světel, dříve jsem si myslel, že tohle bude cesta - chromování starých parabol. Nechal jsem si jich dost udělat, ale nezdálo se mi, že by distribuce světla byla ideální. Proto jsem si je nechal otestovat ve světlené laboratoři AL lightning a výsledek byl jasný, ale ty to víš určitě lépe a známý chromovač ještě lépe... Nově pochromovaná parabola měla vysokou odrazivost skoro jako nová, ale distribuce odraženého světla do čočky a dále na silnici byla katastrofální.
Ano, výrobci světel nanášejí hliník na díly. Někdy plastové, někdy hliníkové, někdy plechové. Ale ty díly jsou nové a je na nich přesně daná vrstva. Když to děláš znovu, nikdy už nedáš tu samou vrstvu chromu a to nemluvím o narušení povrchu při odstraňování starého povrchu - byť se dělá chemicky. Tam se ladí setinky milimetru, ale na silnici před autem to dělá rozdíl několika metrů.
Chápeš už to alespoň trošku, co se ti snažím vysvětlit? Přirovnal bych to k protektorování gum. Sice to pak funguje, ale napiču.
Napsal: pon 23.12.2013 21:20
od Rady523i
tento človek me dokonce rikal ze na ty paraboli nemam sahat že vse udela sam a ze za to rucí to auto co delal udelal naprosto perfektne a sviti to dobre rozhodně jako lepe než pred tim a na technicke si libovali jak dobre to dela lom a funguje vse i to prepinani na anglii , myslim packa ve svetle je to pred face a cca dva roky a pecka porad sviti jak nový , nic proti tobě chran buh , nechci se dohadovat zvlast ne dnes kdyz jsou vanoce ale jen sem se ti snazil vysvetlit ze nejsi sam kdo to umi a taky dobre , a ze neni cesta jen predelat svetla by bi xenon a nebo kupovat paraboli ,,,,jinak za dve paraboli chce 550 kč ,,,tak se nezlob a užívej vánoc ,
Napsal: pon 23.12.2013 23:14
od caknakis
Já ti neříkám, že jsem jediný a sám, kdo umí opravit světla. Jen se ti snažím vysvětlit, že tohle není cesta ke 100% výsledku.
Pro mě samotného by to bylo lepší, protože bych měl podstatně menší náklady, když bych nechával staré projektory pochromovat a nekupoval fungl nové.
Každý si může vybrat, co mu sedí. Lidi jsou taky spokojeni s protektorama, byť já bych si je na auto nedal. Tak ať ti to svítí a pěkné svátky.

Napsal: stř 15.01.2014 09:11
od DaweTDS
No mě stačí toto video někde od 0:43.. je tam krásně vidět,jak ten halogen svítí pěkně do dálky a ty ledky leda do prd...
http://www.youtube.com/watch?v=IVcwW-zlgEQ