Stránka 2 z 11

Napsal: úte 17.12.2013 18:00
od kadli

Napsal: stř 18.12.2013 00:36
od arbitboy
Díky za tip, vypadá fakt super. Ale na mě má moc najeto, 223 tis. km je fakt hodně.

Napsal: stř 18.12.2013 00:40
od arbitboy
A je to na LPG, to bych se bál, že mi bouchne pod zadkem. Proti plynu mám předsudky.

Napsal: stř 18.12.2013 08:05
od kadli
Tak na ten 8 valec je 220t km uplny prd. Plyn se da do prdele a je to...

Napsal: stř 18.12.2013 09:07
od Filozof
Na BMW 2kila je nic. To mají z 80procent všechny 5er a 7er po 4letech.
Schválně se podívej do inzerce kolik mají ročníky 2008 najeto.

At si koupí M5 ale to alespon 7kil pokud chceš e60ku a díval bych se hlavně na stav auta ten je u M5 velice duležitej. Ty položky na náhradní díly jako brzdy spojka a spol jsou prostě jinde cenově.

myslím si že i 550i udělá velkou radost ale M5 je prostě M5.

Napsal: stř 18.12.2013 10:05
od harmonica
arbitboy píše: A mám takovou představu (možná mi ji vyvrátíte) že s 4x4 si mohu dovolit za všech podmínek jet rychleji než s dvojkolkou.


Za takový názor bych ti nechal sebrat řidičák. Takový demagogy co si myslí že 4x4 je nesmrtelné auto mě strašně baví. A neznalost neomlouvá, tu jde krásně vidět jak přemýšlíš za volantem.:mad: Takže bych tipnul na hodně čerstvý řidičák (hned bawo a max výkon). Tak snad sebe nebo někoho nezabiješ... :roll:

Napsal: stř 18.12.2013 10:21
od arbitboy
Když jsem do výběru zařadil i vozy M řady, tak mi do oka docela padl jeden pěkný kus:
http://www.autoprosek.cz/auto/613-bmw-m5-nadherny-kus

Nějaké komenty k tomu, zda může být někde nějaký problém, na co především si dát pozor apod.?

Napsal: stř 18.12.2013 11:00
od prase007
Na běžný ježdění bych se toho bál, většina oprav na motoru je v řádech několikanásobku oproti standardu. Pokud ti nevadí spotřeba kolem 20 l ve městě a přes 15 jinde a to, že cestou na ty svý oblíbený hory budeš 2x tankovat, tak do toho můžeš jít, určitě to bude rychlý :)

Napsal: stř 18.12.2013 11:09
od Totic
arbitboy píše:A je to na LPG, to bych se bál, že mi bouchne pod zadkem. Proti plynu mám předsudky.
Ty ve ty seš vůbec plnej strachu a ještě chtít M5? Dyť tě to vytrestá na první zatáčce. ;)

Co si nejdřív zkusit Škoda Superb 4x4 ?.. Ale takovou peckovou, klidně v plné palbě. :?:

Filozof píše:myslím si že i 550i udělá velkou radost ale M5 je prostě M5.
M5 je prostě 10ti vál a to je dle mě pro normálního smrtelníka zbytečný.. Ale tak pro fandy do techniky proč ne že.

Hypoteticky čtyřkolka drží na mokru líp, ale slyšel jsem již osobní zkušenosti když je ledovka tak tě ani čtyřkolka neuchrání.

Napsal: stř 18.12.2013 11:18
od arbitboy
Plný strachu nejsem, mám naježděno přes 12 roků. Spíš, ač maje technické vzdělání, jsem se nechal lehce ovlivnit reklamou, a podlehl jsem (aspoň jednomu) mýtu 4x4. Díky všem za poučení, už jsem si o tom nastudoval další informace, a je mi teď jasné, že čtyřkolka rozhodně neznamená možnost průjezdu zatáčkou vyšší rychlostí. Jde jen o benefit při akceleraci a brždění v rovném dopředném směru, a pak také při stoupání (klesání) v kopcích. Čili to nepotřebuji, a do výběru jsem zařadil i zadokolky. Velmi mi se mi líbí něco silného, protože uvažuji i nad M5. Docela mi padla jedna do oka (viz výše) a ač je docela drahá, tak doufám že by mohla být v dobrém stavu.

Napsal: stř 18.12.2013 11:21
od arbitboy
Škodovku už nechci. Jezdím v současné době v Octavii, a ač mi to přijde jako dobré a úsporné auto, chci změnu.
Zkusím něco rychlejšího, bezpečnějšího, většího. A uvidím, třeba se po pár letech zase vrátím ke Škodovce, nebo naopak už zůstanu u BMW.

Napsal: stř 18.12.2013 11:23
od prase007
Bratranec ted měnil tenhle stejnej motor v M6 a byť nekoupil novej, tak ho to stálo několik set tisíc. Najeto měla 160.000 km

Napsal: stř 18.12.2013 11:23
od PPetr
Tak 535 se zadokolkou se bojis, ale do M5 bys šel? Mimochodem v mem okolí znám jednu M6 a jednu M5. Oběma okolo 100tis km odešel motor a dával se novej. Věř ze to nebylo levný.

Napsal: stř 18.12.2013 11:36
od arbitboy
Čím to bude, je to náhoda, nebo je to častější věc, že by u M5 (i vzhledem k způsobu používání) odcházel častěji motor?
Píšete zároveň, že 200tis km pro BMW není nic moc. A teď informace, že u M5 s polovičním nájezdem odešel motor?

A dá se to nějak exaktně změřit, v jaké kondici je motor? Kdy to vezmu do BMW servisu, mrknou na to, připojí na diagnostiku, dokážou zjistit, že je motor ok?

Napsal: stř 18.12.2013 11:57
od arbitboy
Je velký rozdíl mezi nájezdem 156tis. km, a 105 tis km? Stejný autosalon prodává dva vozy M5, za stejnou cenu, se stejnou výbavou, stejný rok výroby, akorát jeden má 156tis. km a druhý 105tis. km. Bude v tom nějaký rozdíl zásadní, a bylo by lepší uvažovat o tom s menším počtem km?
Nebo i vzhledem k tomu, že cenu stanovili stejně, tak si to důkladně proklepli, a ten 156tis. km bude v tak dobrém stavu, že ho dali za stejnou cenu?

Napsal: stř 18.12.2013 12:07
od prase007
Jde o to, že M5 neni auto na běžný ježdění, je to motorsport. Pokud v BMW někdo dělá kompromis, zvolí ten, že auto bude mít menší výkon, ale lepší životnost, spolehlivost/menší spotřebu. BMW M je jiná divize, nědělaj kompromis, jedou na výkon i za cenu nižší životnosti, spolehlivosti a vyšší spotřeby, prostě Motorsport.

Napsal: stř 18.12.2013 12:27
od Filozof
Takže pokud chceš královský výkon a nevykrvácet ....tak asi jedině 545i-550i která jako V8 dokáže jezdit celkem rozumě i dálky.

Ale pro tebe i 530i bude letadlo oproti oktávii. A jsou u toho jiné servisní náklady jak u M5.

Nevim ale skočít z oktávky rovnou do M5 je smrtelná kombinace .... opravdu.

Tady si M5 koupí kluci co mají dlouhé roky odježděno s jinejma BMW R6 a V8 a pak taky, protože ty motory a auta znají skočí do M5 a umí si na tom servisovat většinou 90procent věcí.....
Nebo pak lidi co prachy opravdu neřeší a statisíce mesíčně prostě mají a kdyby něco tak prostě servis zaplatí 2kila a jede se dál.

Stačilo mi vyprávění bejvalého technika z BMW servisu jak to tam chodilo.
V M5 dojede jedině pracháč (nebo fanda co to vytáhne párkrát do roka ven ) ale ten pouze pro díly do renocaru a opravy si dělá doma či v dílně sám či s kámošem.

Tak jsi bud jeden typ člověka nebo druhej. Pokud ne, tak bych se na to vykašlal a šel do menšího motoru. (530i-550i)

Napsal: stř 18.12.2013 12:29
od arbitboy
Já bych ho chtěl používat i na to běžné ježdění, i jako pohodlný sedan se kterým budu jezdit denně, jen s trochu vyšší spotřebou.

Napsal: stř 18.12.2013 12:36
od Filozof
http://www.youtube.com/watch?v=GA6ctJOn-_4

myslím že to bohatě stačí pro radost. i na denní ježdění pokud budeš brát cca 13L/100 průměrnou spotřebu když budeš jezdit normálně.

Jen počítej že díly na oktávku a BMW e60 550i budou za uplně jiné ceny.

Počítej že i tak toho výkonu je hodně a budeš většinou využívat polovinu a sem tam si pro radost zajezdíš ale to spíše někde na okruhu bych se asi vyřádil.

Tady 370koní prostě málokdy využiješ. Při předjíždění třeba dlouhé pomalu jedoucí kolony a pak sem tam na dálnici když bude volněji. To ano. Ale jinak tě všichni budou brzdit a budeš nadávat že mají všichni pomalé plečky kolem tebe a brzdí ti levý pruh. ... :D

Napsal: stř 18.12.2013 12:43
od PPetr
Asi jsem starej ale zastávám názor ze by mělo byt vse postupně. Já před cca 7 roky šel do prvního bmw 330d 150kw zrovna z passata TDI 4x4. Ten rozdíl byl fakt znat a najednou jezdit bežné přes 200 chtělo trochu rozumu. Pak jsem měl 530d 170kw a až letos jsem skočil do 535d 210 kw a zase me to dokáže pěkné "překvapit" takže když z Octavie mluvíš o M5 tak mi trochu vstávají vlasy hrůzou. Nejedna už byla omotana o sloup nebo svodidla i mnohem lepších řidičů....