Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
koupě e60 na co si dát pozor, časté problémy?
Na BMW 2kila je nic. To mají z 80procent všechny 5er a 7er po 4letech.
Schválně se podívej do inzerce kolik mají ročníky 2008 najeto.
At si koupí M5 ale to alespon 7kil pokud chceš e60ku a díval bych se hlavně na stav auta ten je u M5 velice duležitej. Ty položky na náhradní díly jako brzdy spojka a spol jsou prostě jinde cenově.
myslím si že i 550i udělá velkou radost ale M5 je prostě M5.
Schválně se podívej do inzerce kolik mají ročníky 2008 najeto.
At si koupí M5 ale to alespon 7kil pokud chceš e60ku a díval bych se hlavně na stav auta ten je u M5 velice duležitej. Ty položky na náhradní díly jako brzdy spojka a spol jsou prostě jinde cenově.
myslím si že i 550i udělá velkou radost ale M5 je prostě M5.
arbitboy píše: A mám takovou představu (možná mi ji vyvrátíte) že s 4x4 si mohu dovolit za všech podmínek jet rychleji než s dvojkolkou.
Za takový názor bych ti nechal sebrat řidičák. Takový demagogy co si myslí že 4x4 je nesmrtelné auto mě strašně baví. A neznalost neomlouvá, tu jde krásně vidět jak přemýšlíš za volantem.


Když jsem do výběru zařadil i vozy M řady, tak mi do oka docela padl jeden pěkný kus:
http://www.autoprosek.cz/auto/613-bmw-m5-nadherny-kus
Nějaké komenty k tomu, zda může být někde nějaký problém, na co především si dát pozor apod.?
http://www.autoprosek.cz/auto/613-bmw-m5-nadherny-kus
Nějaké komenty k tomu, zda může být někde nějaký problém, na co především si dát pozor apod.?
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4057
- Registrován: ned 20.01.2008 01:00
- Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
Ty ve ty seš vůbec plnej strachu a ještě chtít M5? Dyť tě to vytrestá na první zatáčce.arbitboy píše:A je to na LPG, to bych se bál, že mi bouchne pod zadkem. Proti plynu mám předsudky.

Co si nejdřív zkusit Škoda Superb 4x4 ?.. Ale takovou peckovou, klidně v plné palbě.

M5 je prostě 10ti vál a to je dle mě pro normálního smrtelníka zbytečný.. Ale tak pro fandy do techniky proč ne že.Filozof píše:myslím si že i 550i udělá velkou radost ale M5 je prostě M5.
Hypoteticky čtyřkolka drží na mokru líp, ale slyšel jsem již osobní zkušenosti když je ledovka tak tě ani čtyřkolka neuchrání.
Plný strachu nejsem, mám naježděno přes 12 roků. Spíš, ač maje technické vzdělání, jsem se nechal lehce ovlivnit reklamou, a podlehl jsem (aspoň jednomu) mýtu 4x4. Díky všem za poučení, už jsem si o tom nastudoval další informace, a je mi teď jasné, že čtyřkolka rozhodně neznamená možnost průjezdu zatáčkou vyšší rychlostí. Jde jen o benefit při akceleraci a brždění v rovném dopředném směru, a pak také při stoupání (klesání) v kopcích. Čili to nepotřebuji, a do výběru jsem zařadil i zadokolky. Velmi mi se mi líbí něco silného, protože uvažuji i nad M5. Docela mi padla jedna do oka (viz výše) a ač je docela drahá, tak doufám že by mohla být v dobrém stavu.
Čím to bude, je to náhoda, nebo je to častější věc, že by u M5 (i vzhledem k způsobu používání) odcházel častěji motor?
Píšete zároveň, že 200tis km pro BMW není nic moc. A teď informace, že u M5 s polovičním nájezdem odešel motor?
A dá se to nějak exaktně změřit, v jaké kondici je motor? Kdy to vezmu do BMW servisu, mrknou na to, připojí na diagnostiku, dokážou zjistit, že je motor ok?
Píšete zároveň, že 200tis km pro BMW není nic moc. A teď informace, že u M5 s polovičním nájezdem odešel motor?
A dá se to nějak exaktně změřit, v jaké kondici je motor? Kdy to vezmu do BMW servisu, mrknou na to, připojí na diagnostiku, dokážou zjistit, že je motor ok?
Je velký rozdíl mezi nájezdem 156tis. km, a 105 tis km? Stejný autosalon prodává dva vozy M5, za stejnou cenu, se stejnou výbavou, stejný rok výroby, akorát jeden má 156tis. km a druhý 105tis. km. Bude v tom nějaký rozdíl zásadní, a bylo by lepší uvažovat o tom s menším počtem km?
Nebo i vzhledem k tomu, že cenu stanovili stejně, tak si to důkladně proklepli, a ten 156tis. km bude v tak dobrém stavu, že ho dali za stejnou cenu?
Nebo i vzhledem k tomu, že cenu stanovili stejně, tak si to důkladně proklepli, a ten 156tis. km bude v tak dobrém stavu, že ho dali za stejnou cenu?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1387
- Registrován: stř 08.08.2007 00:00
- Bydliště: kousek od Berouna ..
Jde o to, že M5 neni auto na běžný ježdění, je to motorsport. Pokud v BMW někdo dělá kompromis, zvolí ten, že auto bude mít menší výkon, ale lepší životnost, spolehlivost/menší spotřebu. BMW M je jiná divize, nědělaj kompromis, jedou na výkon i za cenu nižší životnosti, spolehlivosti a vyšší spotřeby, prostě Motorsport.
Takže pokud chceš královský výkon a nevykrvácet ....tak asi jedině 545i-550i která jako V8 dokáže jezdit celkem rozumě i dálky.
Ale pro tebe i 530i bude letadlo oproti oktávii. A jsou u toho jiné servisní náklady jak u M5.
Nevim ale skočít z oktávky rovnou do M5 je smrtelná kombinace .... opravdu.
Tady si M5 koupí kluci co mají dlouhé roky odježděno s jinejma BMW R6 a V8 a pak taky, protože ty motory a auta znají skočí do M5 a umí si na tom servisovat většinou 90procent věcí.....
Nebo pak lidi co prachy opravdu neřeší a statisíce mesíčně prostě mají a kdyby něco tak prostě servis zaplatí 2kila a jede se dál.
Stačilo mi vyprávění bejvalého technika z BMW servisu jak to tam chodilo.
V M5 dojede jedině pracháč (nebo fanda co to vytáhne párkrát do roka ven ) ale ten pouze pro díly do renocaru a opravy si dělá doma či v dílně sám či s kámošem.
Tak jsi bud jeden typ člověka nebo druhej. Pokud ne, tak bych se na to vykašlal a šel do menšího motoru. (530i-550i)
Ale pro tebe i 530i bude letadlo oproti oktávii. A jsou u toho jiné servisní náklady jak u M5.
Nevim ale skočít z oktávky rovnou do M5 je smrtelná kombinace .... opravdu.
Tady si M5 koupí kluci co mají dlouhé roky odježděno s jinejma BMW R6 a V8 a pak taky, protože ty motory a auta znají skočí do M5 a umí si na tom servisovat většinou 90procent věcí.....
Nebo pak lidi co prachy opravdu neřeší a statisíce mesíčně prostě mají a kdyby něco tak prostě servis zaplatí 2kila a jede se dál.
Stačilo mi vyprávění bejvalého technika z BMW servisu jak to tam chodilo.
V M5 dojede jedině pracháč (nebo fanda co to vytáhne párkrát do roka ven ) ale ten pouze pro díly do renocaru a opravy si dělá doma či v dílně sám či s kámošem.
Tak jsi bud jeden typ člověka nebo druhej. Pokud ne, tak bych se na to vykašlal a šel do menšího motoru. (530i-550i)
http://www.youtube.com/watch?v=GA6ctJOn-_4
myslím že to bohatě stačí pro radost. i na denní ježdění pokud budeš brát cca 13L/100 průměrnou spotřebu když budeš jezdit normálně.
Jen počítej že díly na oktávku a BMW e60 550i budou za uplně jiné ceny.
Počítej že i tak toho výkonu je hodně a budeš většinou využívat polovinu a sem tam si pro radost zajezdíš ale to spíše někde na okruhu bych se asi vyřádil.
Tady 370koní prostě málokdy využiješ. Při předjíždění třeba dlouhé pomalu jedoucí kolony a pak sem tam na dálnici když bude volněji. To ano. Ale jinak tě všichni budou brzdit a budeš nadávat že mají všichni pomalé plečky kolem tebe a brzdí ti levý pruh. ...
myslím že to bohatě stačí pro radost. i na denní ježdění pokud budeš brát cca 13L/100 průměrnou spotřebu když budeš jezdit normálně.
Jen počítej že díly na oktávku a BMW e60 550i budou za uplně jiné ceny.
Počítej že i tak toho výkonu je hodně a budeš většinou využívat polovinu a sem tam si pro radost zajezdíš ale to spíše někde na okruhu bych se asi vyřádil.
Tady 370koní prostě málokdy využiješ. Při předjíždění třeba dlouhé pomalu jedoucí kolony a pak sem tam na dálnici když bude volněji. To ano. Ale jinak tě všichni budou brzdit a budeš nadávat že mají všichni pomalé plečky kolem tebe a brzdí ti levý pruh. ...

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 285
- Registrován: úte 01.05.2007 00:00
- Bydliště: Praha 6
- Kontaktovat uživatele:
Asi jsem starej ale zastávám názor ze by mělo byt vse postupně. Já před cca 7 roky šel do prvního bmw 330d 150kw zrovna z passata TDI 4x4. Ten rozdíl byl fakt znat a najednou jezdit bežné přes 200 chtělo trochu rozumu. Pak jsem měl 530d 170kw a až letos jsem skočil do 535d 210 kw a zase me to dokáže pěkné "překvapit" takže když z Octavie mluvíš o M5 tak mi trochu vstávají vlasy hrůzou. Nejedna už byla omotana o sloup nebo svodidla i mnohem lepších řidičů....