Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

koupě e60 na co si dát pozor, časté problémy?

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
kadli
Registrovaný
Příspěvky: 483
Registrován: úte 20.11.2012 01:00

#21 Příspěvek od kadli »

arbitboy
Registrovaný
Příspěvky: 37
Registrován: sob 14.12.2013 01:00

#22 Příspěvek od arbitboy »

Díky za tip, vypadá fakt super. Ale na mě má moc najeto, 223 tis. km je fakt hodně.
arbitboy
Registrovaný
Příspěvky: 37
Registrován: sob 14.12.2013 01:00

#23 Příspěvek od arbitboy »

A je to na LPG, to bych se bál, že mi bouchne pod zadkem. Proti plynu mám předsudky.
kadli
Registrovaný
Příspěvky: 483
Registrován: úte 20.11.2012 01:00

#24 Příspěvek od kadli »

Tak na ten 8 valec je 220t km uplny prd. Plyn se da do prdele a je to...
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

#25 Příspěvek od Filozof »

Na BMW 2kila je nic. To mají z 80procent všechny 5er a 7er po 4letech.
Schválně se podívej do inzerce kolik mají ročníky 2008 najeto.

At si koupí M5 ale to alespon 7kil pokud chceš e60ku a díval bych se hlavně na stav auta ten je u M5 velice duležitej. Ty položky na náhradní díly jako brzdy spojka a spol jsou prostě jinde cenově.

myslím si že i 550i udělá velkou radost ale M5 je prostě M5.
harmonica
Registrovaný
Příspěvky: 32
Registrován: pon 04.02.2013 01:00
Bydliště: Ostrava

#26 Příspěvek od harmonica »

arbitboy píše: A mám takovou představu (možná mi ji vyvrátíte) že s 4x4 si mohu dovolit za všech podmínek jet rychleji než s dvojkolkou.


Za takový názor bych ti nechal sebrat řidičák. Takový demagogy co si myslí že 4x4 je nesmrtelné auto mě strašně baví. A neznalost neomlouvá, tu jde krásně vidět jak přemýšlíš za volantem.:mad: Takže bych tipnul na hodně čerstvý řidičák (hned bawo a max výkon). Tak snad sebe nebo někoho nezabiješ... :roll:
arbitboy
Registrovaný
Příspěvky: 37
Registrován: sob 14.12.2013 01:00

#27 Příspěvek od arbitboy »

Když jsem do výběru zařadil i vozy M řady, tak mi do oka docela padl jeden pěkný kus:
http://www.autoprosek.cz/auto/613-bmw-m5-nadherny-kus

Nějaké komenty k tomu, zda může být někde nějaký problém, na co především si dát pozor apod.?
prase007
Registrovaný
Příspěvky: 1387
Registrován: stř 08.08.2007 00:00
Bydliště: kousek od Berouna ..

#28 Příspěvek od prase007 »

Na běžný ježdění bych se toho bál, většina oprav na motoru je v řádech několikanásobku oproti standardu. Pokud ti nevadí spotřeba kolem 20 l ve městě a přes 15 jinde a to, že cestou na ty svý oblíbený hory budeš 2x tankovat, tak do toho můžeš jít, určitě to bude rychlý :)
Totic Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4057
Registrován: ned 20.01.2008 01:00
Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)

#29 Příspěvek od Totic Člen Klubu »

arbitboy píše:A je to na LPG, to bych se bál, že mi bouchne pod zadkem. Proti plynu mám předsudky.
Ty ve ty seš vůbec plnej strachu a ještě chtít M5? Dyť tě to vytrestá na první zatáčce. ;)

Co si nejdřív zkusit Škoda Superb 4x4 ?.. Ale takovou peckovou, klidně v plné palbě. :?:

Filozof píše:myslím si že i 550i udělá velkou radost ale M5 je prostě M5.
M5 je prostě 10ti vál a to je dle mě pro normálního smrtelníka zbytečný.. Ale tak pro fandy do techniky proč ne že.

Hypoteticky čtyřkolka drží na mokru líp, ale slyšel jsem již osobní zkušenosti když je ledovka tak tě ani čtyřkolka neuchrání.
arbitboy
Registrovaný
Příspěvky: 37
Registrován: sob 14.12.2013 01:00

#30 Příspěvek od arbitboy »

Plný strachu nejsem, mám naježděno přes 12 roků. Spíš, ač maje technické vzdělání, jsem se nechal lehce ovlivnit reklamou, a podlehl jsem (aspoň jednomu) mýtu 4x4. Díky všem za poučení, už jsem si o tom nastudoval další informace, a je mi teď jasné, že čtyřkolka rozhodně neznamená možnost průjezdu zatáčkou vyšší rychlostí. Jde jen o benefit při akceleraci a brždění v rovném dopředném směru, a pak také při stoupání (klesání) v kopcích. Čili to nepotřebuji, a do výběru jsem zařadil i zadokolky. Velmi mi se mi líbí něco silného, protože uvažuji i nad M5. Docela mi padla jedna do oka (viz výše) a ač je docela drahá, tak doufám že by mohla být v dobrém stavu.
arbitboy
Registrovaný
Příspěvky: 37
Registrován: sob 14.12.2013 01:00

#31 Příspěvek od arbitboy »

Škodovku už nechci. Jezdím v současné době v Octavii, a ač mi to přijde jako dobré a úsporné auto, chci změnu.
Zkusím něco rychlejšího, bezpečnějšího, většího. A uvidím, třeba se po pár letech zase vrátím ke Škodovce, nebo naopak už zůstanu u BMW.
prase007
Registrovaný
Příspěvky: 1387
Registrován: stř 08.08.2007 00:00
Bydliště: kousek od Berouna ..

#32 Příspěvek od prase007 »

Bratranec ted měnil tenhle stejnej motor v M6 a byť nekoupil novej, tak ho to stálo několik set tisíc. Najeto měla 160.000 km
PPetr
Registrovaný
Příspěvky: 285
Registrován: úte 01.05.2007 00:00
Bydliště: Praha 6
Kontaktovat uživatele:

#33 Příspěvek od PPetr »

Tak 535 se zadokolkou se bojis, ale do M5 bys šel? Mimochodem v mem okolí znám jednu M6 a jednu M5. Oběma okolo 100tis km odešel motor a dával se novej. Věř ze to nebylo levný.
arbitboy
Registrovaný
Příspěvky: 37
Registrován: sob 14.12.2013 01:00

#34 Příspěvek od arbitboy »

Čím to bude, je to náhoda, nebo je to častější věc, že by u M5 (i vzhledem k způsobu používání) odcházel častěji motor?
Píšete zároveň, že 200tis km pro BMW není nic moc. A teď informace, že u M5 s polovičním nájezdem odešel motor?

A dá se to nějak exaktně změřit, v jaké kondici je motor? Kdy to vezmu do BMW servisu, mrknou na to, připojí na diagnostiku, dokážou zjistit, že je motor ok?
arbitboy
Registrovaný
Příspěvky: 37
Registrován: sob 14.12.2013 01:00

#35 Příspěvek od arbitboy »

Je velký rozdíl mezi nájezdem 156tis. km, a 105 tis km? Stejný autosalon prodává dva vozy M5, za stejnou cenu, se stejnou výbavou, stejný rok výroby, akorát jeden má 156tis. km a druhý 105tis. km. Bude v tom nějaký rozdíl zásadní, a bylo by lepší uvažovat o tom s menším počtem km?
Nebo i vzhledem k tomu, že cenu stanovili stejně, tak si to důkladně proklepli, a ten 156tis. km bude v tak dobrém stavu, že ho dali za stejnou cenu?
prase007
Registrovaný
Příspěvky: 1387
Registrován: stř 08.08.2007 00:00
Bydliště: kousek od Berouna ..

#36 Příspěvek od prase007 »

Jde o to, že M5 neni auto na běžný ježdění, je to motorsport. Pokud v BMW někdo dělá kompromis, zvolí ten, že auto bude mít menší výkon, ale lepší životnost, spolehlivost/menší spotřebu. BMW M je jiná divize, nědělaj kompromis, jedou na výkon i za cenu nižší životnosti, spolehlivosti a vyšší spotřeby, prostě Motorsport.
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

#37 Příspěvek od Filozof »

Takže pokud chceš královský výkon a nevykrvácet ....tak asi jedině 545i-550i která jako V8 dokáže jezdit celkem rozumě i dálky.

Ale pro tebe i 530i bude letadlo oproti oktávii. A jsou u toho jiné servisní náklady jak u M5.

Nevim ale skočít z oktávky rovnou do M5 je smrtelná kombinace .... opravdu.

Tady si M5 koupí kluci co mají dlouhé roky odježděno s jinejma BMW R6 a V8 a pak taky, protože ty motory a auta znají skočí do M5 a umí si na tom servisovat většinou 90procent věcí.....
Nebo pak lidi co prachy opravdu neřeší a statisíce mesíčně prostě mají a kdyby něco tak prostě servis zaplatí 2kila a jede se dál.

Stačilo mi vyprávění bejvalého technika z BMW servisu jak to tam chodilo.
V M5 dojede jedině pracháč (nebo fanda co to vytáhne párkrát do roka ven ) ale ten pouze pro díly do renocaru a opravy si dělá doma či v dílně sám či s kámošem.

Tak jsi bud jeden typ člověka nebo druhej. Pokud ne, tak bych se na to vykašlal a šel do menšího motoru. (530i-550i)
arbitboy
Registrovaný
Příspěvky: 37
Registrován: sob 14.12.2013 01:00

#38 Příspěvek od arbitboy »

Já bych ho chtěl používat i na to běžné ježdění, i jako pohodlný sedan se kterým budu jezdit denně, jen s trochu vyšší spotřebou.
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

#39 Příspěvek od Filozof »

http://www.youtube.com/watch?v=GA6ctJOn-_4

myslím že to bohatě stačí pro radost. i na denní ježdění pokud budeš brát cca 13L/100 průměrnou spotřebu když budeš jezdit normálně.

Jen počítej že díly na oktávku a BMW e60 550i budou za uplně jiné ceny.

Počítej že i tak toho výkonu je hodně a budeš většinou využívat polovinu a sem tam si pro radost zajezdíš ale to spíše někde na okruhu bych se asi vyřádil.

Tady 370koní prostě málokdy využiješ. Při předjíždění třeba dlouhé pomalu jedoucí kolony a pak sem tam na dálnici když bude volněji. To ano. Ale jinak tě všichni budou brzdit a budeš nadávat že mají všichni pomalé plečky kolem tebe a brzdí ti levý pruh. ... :D
PPetr
Registrovaný
Příspěvky: 285
Registrován: úte 01.05.2007 00:00
Bydliště: Praha 6
Kontaktovat uživatele:

#40 Příspěvek od PPetr »

Asi jsem starej ale zastávám názor ze by mělo byt vse postupně. Já před cca 7 roky šel do prvního bmw 330d 150kw zrovna z passata TDI 4x4. Ten rozdíl byl fakt znat a najednou jezdit bežné přes 200 chtělo trochu rozumu. Pak jsem měl 530d 170kw a až letos jsem skočil do 535d 210 kw a zase me to dokáže pěkné "překvapit" takže když z Octavie mluvíš o M5 tak mi trochu vstávají vlasy hrůzou. Nejedna už byla omotana o sloup nebo svodidla i mnohem lepších řidičů....
Odpovědět