Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Koupě E60 prosím o rady a tipy

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
dave520
Registrovaný
Příspěvky: 201
Registrován: čtv 21.02.2013 01:00

#21 Příspěvek od dave520 »

asi budu muset přestat na klub chodit, kdo to má vydržet do jara

:lol:
Jendix
Registrovaný
Příspěvky: 1219
Registrován: pon 15.10.2007 00:00
Bydliště: Tábor (Mnichov)
Kontaktovat uživatele:

#22 Příspěvek od Jendix »

můj mechanik tady v mnichově mi doporučoval spíš tu 525. malinko líp se shání.. bude i malinko levnější.. ale je fakt je i že většinou i s horší výbavou..

co se ceny opětovném prodeji týče, pokud si chceš auto chvíli nechat... vůbec bych to nebral v úvahu..

jestli chceš co nejvíc sportovní svezení, tak bych šel do trojky která je podstatně lehčí(taková faceliftová e90 nevypadá vůbec špatně).. a nebo v extrému do 130i :-D
dave520
Registrovaný
Příspěvky: 201
Registrován: čtv 21.02.2013 01:00

#23 Příspěvek od dave520 »

nene chci ten koráb e60 :lol: ale díky za infíčko :wink:
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

#24 Příspěvek od Filozof »

Běž si ho koupit hned a neřeš blbosti.

Pořádnou 530i ve výbavě. Dáš si ji do garáže a v pěkný dny vyrazíš ven :-)
Alespon si ji dáš dokupy na jaro bude v TOP stavu.
8)
Totic Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4057
Registrován: ned 20.01.2008 01:00
Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)

#25 Příspěvek od Totic Člen Klubu »

dave520 píše:nene chci ten koráb e60 :lol: ale díky za infíčko :wink:
Jo a doufám, že v M-paketu jinak mi to v sedanu připomíná spíš takovou rybu 8) :lol:
dave520
Registrovaný
Příspěvky: 201
Registrován: čtv 21.02.2013 01:00

#26 Příspěvek od dave520 »

Totic píše:
dave520 píše:nene chci ten koráb e60 :lol: ale díky za infíčko :wink:
Jo a doufám, že v M-paketu jinak mi to v sedanu připomíná spíš takovou rybu 8) :lol:


pokud se dá za ty peníze sehnat tak ano M paket by byl fajn
Tecto
Registrovaný
Příspěvky: 236
Registrován: pon 20.05.2013 00:00
Bydliště: Brno

#27 Příspěvek od Tecto »

Zkus po-facelift LCI 530i. Je to v podstatě naftovej motor, co jezdí na benzín - tozn.: vt. čerpadlo, railová lišta, vt. vstřiky . . .
Je trochu hlučnější, má trochu vrtochy, ale když jede, tak jede jako z praku. Má to 200kW a to je určitě hoooodně poznat. No a spotřeba - když jedu dálku (třeba do Chorvatska a zpět), tak včetně crcání po HR městech mám průměr 8.3ltr/100km, což je na benzín OK. Pozor - nelze to (N53) předělat na LPG!!!
Stojí to za zvážení, ale 525i bych myšlenkově opustil - nemá to žádný reálný důvod. Jinak od r. 2007 je 525i stejně 2996ccm, ale s přistřiženýma křidýlkama, no a 535i je zase to samý, ale + 2x turbo a to si myslím, že už je přes moc.
Auto vem určitě po r. 2007 - LCI, je tam spoustu novinek a blbinek, který když fungujou jsou super, když ne, tak tě stáhnou i z trenek :lol:
Ale jak psal Sonny - bacha na to - vem si k nákupu někoho, kdo to auto viděl blíž než z vlaku. Toť naše společná rada :!:
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

#28 Příspěvek od Filozof »

Jenže on chce LPG takže jedině 170kw a 190kw varianta.
Toto nepřipadá v ůvahu. :wink:
By se mu pěkně podražilo jezdit na benzín po městě ... 13-15litru po městě by ho brzy pěkně sežralo... :lol:

Ona E60 je docela drahá na díly ...to už není E39 kde je vše za "pár kč."

Tak aby jsi se pak nedivil co kolik stojí. :wink:
dave520
Registrovaný
Příspěvky: 201
Registrován: čtv 21.02.2013 01:00

#29 Příspěvek od dave520 »

Určitě to nehodlám koupit sám. Abych se vyjádřil k tvému příspěvku tak asi takhle.. strop 230 možná 250 tisíc. Kdybych se o tom s nikým neradil tak jsem zvažoval i 2.2 na to popojíždění ideál :lol: Až bych ho vyzkoušel tak bych prý ale chtěl silnější. To mi přijde divný protože jezdím autem co má 1300kg s 1,6 88kw, sice to musím točit aby to jelo trochu, ale že bych měl problém s předjížděním to né, dokud jedu teda sám... Já bych se přímovstřiku vyhnul to bych mohl vzít pomalu rovnou diesel. Chci bmw, chci atmosféru a nechci do toho sypat spoustu peněz. Jasný provoz takovýho auta něco stojí, ale rád bych jezdil a měnil jen pneu, brzdy, olej, filtry, pak nějaký to rameno a věci podobného rázu. Zkrátka držák aby mi sloužil a ne já jemu :lol:
matiz
Registrovaný
Příspěvky: 4416
Registrován: ned 23.04.2006 00:00
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

#30 Příspěvek od matiz »

LCI v benzinu bez investic, nebouranou, nadhernou za 220k bych taky bral... Nevim jestli se mam tady smat, nebo brecet.

Filozof - muzes mi prozradit kolik je ti let ??? Mne by to vazne zajimalo.
dave520
Registrovaný
Příspěvky: 201
Registrován: čtv 21.02.2013 01:00

#31 Příspěvek od dave520 »

matiz píše:LCI v benzinu bez investic, nebouranou, nadhernou za 220k bych taky bral... Nevim jestli se mam tady smat, nebo brecet.

Filozof - muzes mi prozradit kolik je ti let ??? Mne by to vazne zajimalo.


Kdo řekl LCI za 220? já jsem řekl že bych se chtěl vejít do 230-250 a počítám že to bude max r.v. 2005.
Tecto
Registrovaný
Příspěvky: 236
Registrován: pon 20.05.2013 00:00
Bydliště: Brno

#32 Příspěvek od Tecto »

No, chlapci, nevěděl jsem, že to má stát tyto kačky. LCi začíná (teda solidní) od 380.000,- Kč + investice cca 25% ceny :lol:
Takže pokud je to tak, tak na LCI nemysli.
No, ale jestli chceš skutečnýho mazlíka, tak investice se bude stejně blížit této cifře. To už tak na našem světě chodí . . . za málo peněz, málo muziky.
Jo a na model E60 před a po facelift jsou ceny taky docela rozdílný. Zvlášť, pokud se jedná o blbovinky jako LED světla, atp. Hezký, ale jen když to funguje. Jinak je to kasička. Kdo zažil, ví o co go :cry:
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

#33 Příspěvek od Filozof »

No právě.
Matiz co by tě konkrétně zajímalo ?

Občas tady mají někteří velké oči jak si koupí BMW za 2kila a bude sloužit dlouhé roky tak občas upozorním at se podívají co stojí spotřebák a podobně. Už to nejsou auta z 90 let co se dají pořešit za pár korun.
Tady už to stojí docela vatu e60 a e65 a výš. Pokud se neberou neorigo díly.

Kupovali jsme Zrcátko na E61 a 5000kč s krystaly vyhřívané atd.
Samo že obyč se dá sehnat za pár stovek.
Stěrač s čidlem 1700kč. atd.
Tlumiče 3600kč kus. atd.

Jinak počítej aby jsis dal 20-30k bokem po koupi na případné drobnosti pro případ strejčka náhody.
Jendix
Registrovaný
Příspěvky: 1219
Registrován: pon 15.10.2007 00:00
Bydliště: Tábor (Mnichov)
Kontaktovat uživatele:

#34 Příspěvek od Jendix »

dave520 píše:Určitě to nehodlám koupit sám. Abych se vyjádřil k tvému příspěvku tak asi takhle.. strop 230 možná 250 tisíc. Kdybych se o tom s nikým neradil tak jsem zvažoval i 2.2 na to popojíždění ideál :lol: Až bych ho vyzkoušel tak bych prý ale chtěl silnější. To mi přijde divný protože jezdím autem co má 1300kg s 1,6 88kw, sice to musím točit aby to jelo trochu, ale že bych měl problém s předjížděním to né, dokud jedu teda sám... Já bych se přímovstřiku vyhnul to bych mohl vzít pomalu rovnou diesel. Chci bmw, chci atmosféru a nechci do toho sypat spoustu peněz. Jasný provoz takovýho auta něco stojí, ale rád bych jezdil a měnil jen pneu, brzdy, olej, filtry, pak nějaký to rameno a věci podobného rázu. Zkrátka držák aby mi sloužil a ne já jemu :lol:


upřímě si myslim že za 250 pěknou 530i nekoupíš.. i s 525 to nebude jednoduchý.. bude tě to stát hodně usílí, a pokud nebudeš kupovat mimo čechy.. bude hledání ještě horší.. je to cena za kterou se v podstatě pořád ještě prodávaji pěkný e39..

co se koupě týče, osobně bych čekal na jaro (ideálně březen-květen), i když je to malinko nelogický, ale brzo z jara mi přijdou ceny aut malinko nižší.. (ověřil jsem si to při koupi e61 i e81, kdy byla o něco větší nabídka a ceny v celku dole), navíc najdeš víc privátních nabídek (hodně lidí čeká s prodejem na jaro)...

mimochodem taková pěkná e39 z posledních ročníků taky nevypadá uplně nejhůř.. e60 ten typickej bmw design tak trochu narušila.. u f10 je to už tak trochu v původních kolejích..
dave520
Registrovaný
Příspěvky: 201
Registrován: čtv 21.02.2013 01:00

#35 Příspěvek od dave520 »

Jak jsem řekl o LCI jsem nikdy ani nepřemejšlel s takovým rozpočtem. Díval jsem se že např. tlumič něco stojí, ale přece to není věc která se mění co 40 tisíc. Nenajedu zase tolik.
Ano duben květen je můj termín pro koupi. Jeden z mého okolí co tahá auta z německa mi řekl narovinu: "nejsem nejlevnější, ale tahám jen v dobrým stavu stavu, pokud chceš 525i za 250 je to reálný, ale na úkor výbavy." A to mi přijde v pořádku, nejdu po tý výbavě tolik jako někteří. Nejhorší na tom všem je že mě čeká značná investice do bydlení a auto již nemůžu nebo spíše odkládat tak budu 100k brát půjčku. Moje práce se nekoná od prosince do března kvůli teplotám tak jsou to trochu čachry, ale co se dá dělat jednou jsem si něco umanul tak to tak bude. :wink:
dave520
Registrovaný
Příspěvky: 201
Registrován: čtv 21.02.2013 01:00

#36 Příspěvek od dave520 »

Ještě mě napadá jedna věc. Jak je to s rozvodama? Musí se vyměnit a při kolika? nebo nemusí ?
Jendix
Registrovaný
Příspěvky: 1219
Registrován: pon 15.10.2007 00:00
Bydliště: Tábor (Mnichov)
Kontaktovat uživatele:

#37 Příspěvek od Jendix »

dave520 píše:Ještě mě napadá jedna věc. Jak je to s rozvodama? Musí se vyměnit a při kolika? nebo nemusí ?


rozvody jsou řetězem, nemění se..

výbavu bych neřešil.. xenon klimu a okna v elektrice má stejně prakticyk každá e60.. to je u jinejch aut prakticky už lepší výbava.. kůži já osobně moc nemusim.. alcantra neni špatná, ale tu má minimum e60.. a kraviny jako dynamic drive mi přijdou jako naprosto zbytečný, navíc poměrně často zdroj problémů..
dave520
Registrovaný
Příspěvky: 201
Registrován: čtv 21.02.2013 01:00

#38 Příspěvek od dave520 »

Jendix píše:
dave520 píše:Ještě mě napadá jedna věc. Jak je to s rozvodama? Musí se vyměnit a při kolika? nebo nemusí ?


rozvody jsou řetězem, nemění se..

výbavu bych neřešil.. xenon klimu a okna v elektrice má stejně prakticyk každá e60.. to je u jinejch aut prakticky už lepší výbava.. kůži já osobně moc nemusim.. alcantra neni špatná, ale tu má minimum e60.. a kraviny jako dynamic drive mi přijdou jako naprosto zbytečný, navíc poměrně často zdroj problémů..


ano taková výbava je pro mě dostačující, jen M paket by se mi zamlouval, ale také není podmínkou.. já právě nevěděl jestli jsou to rozvody řetězem co se nemění nebo rozvody řetězem co se "nemění" proto děkuji za objasnění
Sonny
Registrovaný
Příspěvky: 194
Registrován: ned 17.07.2005 00:00
Bydliště: Brno

#39 Příspěvek od Sonny »

Filozof - ohledne te spotreby, jezdim prakticky jenom po meste a kompl ukazuje 11 v lete a slabejch 12 v zime :wink: Jezdim spis klidneji.

Ad ta cena, par tydnu zpet jsem zkusil prodat moji karu a pri posledni cene 235k ji stejne nikdo nechtel. V nemecku jsou ty auta podle me predrazeny, resp. pro nas predrazeny. Tim chci rict, ze to bude stat asi vice energie (hledani) ale i u nas se da za rozumne penize koupit pekny auto.
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

#40 Příspěvek od Filozof »

Sonny: To je je pěkný.
Nabídni tedy své auto tady přímo fandovi co shání auto v tomto topicu.
Třeba by se mu tvé auto líbilo.

Kupovat přímo od majitele který se staral to je vždy to nejlepší co může bejt. :)

Já taky koupil auto od fandy značky a jsem spokojenej. V bazaru bych rozhodně nehledal.
Odpovědět