Stránka 2 z 2

Napsal: sob 04.01.2014 15:34
od Batler
Náhodou nevíte kdy bych tu hadici sehnal ?
Našel jsem tohle, ale ta hadice nemá napsanej ten kod ?
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=35

Napsal: sob 04.01.2014 18:18
od tanner540i
Na tom obrazku je to prece dil c.1 ne? 11531745595

Napsal: sob 04.01.2014 18:45
od Batler
Ježiš... Sorry :oops: jsem si spletl to i s 1 Pardon.

Napsal: sob 04.01.2014 20:33
od Spec
Tak tak mne to na 540 prasklo kusok dalej a to na chladiči,proste za tie roky ten plast zkrehne koli vysokej teplote,inac sa cudujem ze tam mas vsade sk pásky.S chladením som si uzil tiež svoje nakoniec isli vsetky hadice aj expanzka nová,neviem si predstavit keby mi toto spravilo 500km od domu,nahradne hadice nosim v kufri :D .

Napsal: ned 16.02.2014 20:21
od Batler
Děkuji za všechny rady a porady :) :potlesk: :cool2:
S velkým BCčkém už umím dokonale :)
Auto si teplotu drží dobře, a ani v -7°c neklesá teplota na modré pole.
Ještě raději preventivě vyměním i všechny ostatní hadice od chlazení.

Obrázek

Napsal: úte 12.08.2014 14:38
od Zugy
Zdravím. Chtěl bych trochu oživit téma, pač sem zatím nic jiného nenašel. Mám Stejné auto se stejným motorem. Když sem ho koupil tak tam byl jakejsi lepenej chladic. Obcas sem dolil vodu, bral jsem to v poho, vzhledem k tomu, jak vypadal. NIcméně letos na jaře jesem nedobrzdil, a zboril jsem si svetla a kapotu a chladice, nic vážného (takovej malej ťukaneček. Přez to že se chladiče zdáli vpořádku, tak jsem dal fungl nový vodní chladič, když to bylo rozdělané. A ejhle co jsem pak zjistil. Jezdím si tak s novým chladičem a voda se ztrácí furt. Podle mě má auto stejný výkon, motor běží jak hodinky, teplota super, vše ok, jen se ztrácí voda, jednou za 3 týdny zhruba dolejvám 3 dcl. Nevíte čím to může být? Napadla mě hlava, ale motor běží a jede suprově, tak mě napadlo jestli třeba to můžou byt špatné hadice? Pač sem je po koupi neměnil. Chci tam dat lpg a něco mi říká, že bych před tím měl vyřešit problem s vodou.
Dik za rady

Napsal: úte 12.08.2014 21:03
od ACDC
U motorů M62 je asi nejlepší snížit teplotu tak, aby neběžel většinu času nad 100 st C. Je zde o tom povídání, a na světových fórech také-tam to považují úplně za nejhorší vlastnost těchto motorů. Úspora pár deci benzínu za to nestojí, obzvlášť při ježdění na plyn. Zatím jsem spojil ohřev termostatu natvrdo, takže teplota je cca 92 st C. Nyní sháním termostat na nižší teplotu.

Napsal: úte 12.08.2014 21:46
od Lucifer
Tady nejde o spotřebu paliva ale o lepší mazání při vyšší teplotě vody :!:

Napsal: úte 12.08.2014 22:03
od ACDC
BMW jasně uvádí, že jde o spotřebu, jen a pouze... Proč podobný nesmysl nemají např Mka? Tam jde o mazání při vysoké teplotě. Čím vyšší, tím horší mazaní versus kvalitní olej.

Napsal: úte 12.08.2014 23:12
od Lucifer
Ano ale spotřebu snížili nižším třením :)

Napsal: stř 13.08.2014 02:25
od Batler
Jinak teď mám najeto o 7-8 tisíc km víc a pořád chladí suprově :)

Napsal: stř 13.08.2014 19:51
od ACDC
Lucifer To ale nic nemění na tom, že je to hovadina, diktovaná EU