Stránka 2 z 3
Napsal: pát 04.10.2013 09:29
od Fx
No tak to ti spíš asi zmoknul olejem řemen a tím pádem prokluzuje na řemenici - můj odhad.
Napsal: pát 04.10.2013 10:01
od ThatsMe
1) Řemen vem sprejem na řemeny nebo aspoň mýdlovou vodou.
2) Altík opatrně vyfoukej kompresorem, tohle by podle mě měl přežít bez úhony. Aspoň se promazaly futra.
3) Zkus napsat mail do toho servisu v I, ať ti pošlou historii vozu. Třeba se dozvíš něco zajímavého.
Napsal: pát 04.10.2013 10:09
od basspatrick
Díky pohraju se dnes s tím alternátorem.)
jinak včera jsem tam našel i pár spálených pojistek, vyměnil jsem je tak uvidíme.
Napsal: pát 04.10.2013 10:11
od Fx
Italky jsou kolikrát s kilometrama a "serviskama" zajímavý, bohužel v interní databázi BMW u tohodle ročníku nic moc nezjistíš, začala se plnit až někdy v roce 2003.
Napsal: pát 04.10.2013 10:44
od basspatrick
Jasné no to je škoda no. Uvidíme každopádně ještě jednou díky za rady, dnes vyfoukám, vyčistím ten altík, hodím tam nabitou baterku, a ještě jednou pořádně zkontroluju ten olej než nastartuju.
Napsal: pát 04.10.2013 10:54
od ThatsMe
Dobře, to je pořád 9 evidovaných let. A za těch prvních 5 je nepravděpodobné, že by se něco zásadního stalo... Na ověření km by to mělo stačit určitě.

Napsal: pát 04.10.2013 11:01
od Fx
Mělo by, ale už po dvou letech to mohlo být prodaný druhýmu majiteli a stočený například.
Napsal: pát 04.10.2013 11:04
od ThatsMe
To jo, ale po dvou letech to asi nikdo nestočil o 200k km...

Navíc info o prodeji vyčte v origo TP. Na ty období bych se zaměřil. No, za zkoušku by mi to asi stálo...
Napsal: pát 04.10.2013 11:58
od Teddy
basspatrick píše:
Jinak pro info cena auta byla 45 000,- , dovoz itálie najeto 180 000 r.v. 1998 servisní kniha do 2012 servisované v bmw. karoserie top stav interier taky.
20 let starý auto a má najeto poctivých 180 tis? To i muj otec najede víc. a nemá BMW. Těch 180 tis to nejspíš najelo za první 3 roky ne? Navíc ital a top stav karoserie? Byl jsi někdy v itálii? Viděl jsi tam někdy auto starší 3 let, který neni obouchaný ze všech stran?
Za další, neni to na takovou voňavku trochu moc závad? Nepleťme si pojmy a dojmy. Servisky se dělaji na přání. Asi jako prosil bych 4 housky. Dokud nemáš vyjetou historii ze servisu, tak víš prd.
Podíval bych se z kolika aut je to složený. Tomu nasvědčujou popsaný závady. Hlavně ty pojistky. Někde budou ještě holý kabely se kterýma se nikdo neobtěžoval je opravit.
Bejt tebou, vozil bych v autě velkej hasičák.

Napsal: pát 04.10.2013 12:26
od sedyvlk6
Moje řeč a dal bych od toho raději ruce pryč. Už jsem viděl pár Italských voňavek

A nebo videa kde Špageta dělá z auta voňavku tak že ho vabkou vezme pěkně ze vnitř a to potom jde všechno po pár letech do kytek.
Napsal: pát 04.10.2013 12:27
od Rady523i
plná baterie ma 12,7 Voltů , a při nasrtartovaní to houpne třeba na 11 nebo deset ale jak naskočí motor mělo by dobýjení dávat přibližně 14 Voltu plus mínus pokud by to davalo a rozsvítíš a zapnes ventilator a vse co odebíra elektriku nemelo by to nejak dramaticky poklesnout , to jen jak si sam zjistis jestli to dobíji nebo ne , a s tim olejem jedině jak všichni říkaji diagnostiku a hned budes vedet ,,,, držím palec snad to dobře dopadne
Napsal: sob 05.10.2013 09:28
od basspatrick
Zdravím všechny, po nabití baterie a nastartování všechny kontrolky, kterých jsem se bál už nesvítí ! Docela mě to potěšilo. Jak už sem říkal, dotahl jsem hadici od kapaliny do posilovače, přes kterou mě nateklo do alternátoru a už to neteče, altík se cestou vysušil začal dobíjet všechno šlape jak má. A ten olej hned zhasl po otočení klíčku, s nabitou baterkou, takže konečně jsem v klidu. každopádně díky moc za rady)
Napsal: sob 05.10.2013 09:52
od Teddy
Tak v tomhle případě potěší, že jsme ti blbě radili zbavit se toho.
Gratulace, ať slouží!
Napsal: sob 05.10.2013 10:45
od basspatrick
Díky))
Napsal: sob 05.10.2013 11:24
od ThatsMe
Tak to dobře dopadlo, to jsme rádi!

Ještě projdi a zkus podotahovat všechny hadice, je možné, že někdo třeba vyndával motor a bude tam toho víc. Ať slouží!

Napsal: sob 05.10.2013 12:56
od Rady523i
No vida tak to je super. Pecka tak at slouzi BMW zdar
Napsal: sob 05.10.2013 13:54
od sedyvlk6
Taky se připojuji s gratulací.A ať Ital slouží snad bude vyjímkou.

Napsal: ned 06.10.2013 22:24
od basspatrick
Díky, díky))
Napsal: stř 09.10.2013 23:12
od basspatrick
Dneska sem jí pořádně prohnal najezdil sem 120 km a průměr. spotreba 7,4 l spokojenost největší)) Ale mám problém ještě skrz to dobijeni, vždy po nastartování chvilinku ještě baterka na palubovce svítí asi 1 km jízdy a časově půl minuty, pak zhasne a dobíjímě. Dnes to samé nastartuju po půl minutě vše ok nabiji altik, ujel sem asi 100 km batetka nesvitila byl sem nejcic spokojený, a najednou vidím jak mi kontrolka slabé problikava az se nakonec rozsvitila, vždy při přidání plynu (více otáček) zhasne. Kontroloval sem připojení baterie, drží pevně. Věděl by někdo, poradit? Díky předem
Napsal: čtv 10.10.2013 01:15
od ThomasOFP
a kontakty k baterce jsou očištěný?