Stránka 2 z 2
Napsal: ned 23.03.2014 18:55
od Huska
Kail píše:Na Xka se dávaj normálně z výroby dozadu širší,jak na e60 tak na X5ky atd...Žádnej problém v tom není,když je tam odpovídající profil pneu.Toho bych se nebál.
máš pravdu, ale jen částečně (u e60 je vždy stejné u X5tky je to seriově jsen u IS) .. při použití rozdílných by se mělo přenastavit DSC
budou ti tam pasovat kola s ET 30 a vyšším kamarád jezdí na mých kolech z e46tky 18" J8,5 et35 a vypadá to super nikde nedře.
Napsal: ned 23.03.2014 20:09
od Kail
No tak origo Styling 124 na 530xd e60/e61 se dával dozadu širší normálně z fabriky,konkrétně vpředu 8x18 245/40R18 a vzadu 9x18 275/35R18

.
Jinak taky děkuju za info,rozšířím pátrání i na trojkový kola.Už v tom začínám mít trochu jasno

.
Napsal: pon 24.03.2014 18:27
od Eks
Když jsem koupil E61xd tak tam byly disky 17 s ET20 což jsem nevěděl. Auto blbě zatáčelo, bylo tvrdý a kola čuměla neskutečně ven. Až když jsem přezul na letňáky se správným ET 43 jsem si uvědomil, že něco bylo špatně, protože auto konečně dobře zatáčelo, tolik nemlátilo a teprve až po tom jsem se šel podíval na to ET. Auto s ET20 vypadalo jako motokára, ale nikde nic neškrtalo. Jinak ve velkém TP máš určené disky s ET a také rozměry kol, ale to asi není nic nového.
Napsal: pon 24.03.2014 18:34
od chip
ET by se mělo dodržovat dle výrobce, jinak podvozek nefunguje ideálně. Osa kola není ve styku s vozovkou, tak jak by měla.
Napsal: pon 31.03.2014 09:20
od Hudyzz
Kail píše:No tak origo Styling 124 na 530xd e60/e61 se dával dozadu širší normálně z fabriky,konkrétně vpředu 8x18 245/40R18 a vzadu 9x18 275/35R18

.
Jinak taky děkuju za info,rozšířím pátrání i na trojkový kola.Už v tom začínám mít trochu jasno

.
díky za tuhle info, poprvé vidím ofiko na e60 allrad vzadu širší kola, ale zase tam dají ET 55, furt tramvaj
