Stránka 2 z 3
Napsal: úte 20.08.2013 12:30
od WizarDEAD
Tak kontrolka by mela svitit oranzove jako ze je neco spatne, a teprve potom cervene jakoze uz nejezdit. Ale me se nejspis ucpala ta trubka co zene olej nahoru. takze tlak byl dobry ale nemazalo
Napsal: úte 20.08.2013 12:59
od Filozof
co si cítil těsně před smrtí ?
Byl nějakej smrad ?
šlo by to nějak pojistit ?
Vždyt je plnej internet V8 na prodej se špatným motorem.

Napsal: úte 20.08.2013 16:11
od WizarDEAD
Nn, ja si myslim ze je to zadrene neni, ze ten servisak jen strasil.. Uplne v pohode jsem jel, pak v tom zarachodilo, tak kdyz zatrepes klicema a motor chcipl. Ale smrad zadnej a do posledni chvile to jelo jak drak.
Napsal: stř 21.08.2013 14:34
od WizarDEAD
Tak jsem si tu vyvesil poptavku a hned mam 2 nabidky na motor.. Jeden za 35k s najezdem 150k, a jedem za 40k s najezdem 200k ale zase jeste v aute, takze se da relativne "ozkouset".. A ted babo raď
Byl by tu popř. nekdo ochotny (z Prahy nebo okoli), kdo se vyzna, ma diag, a zajel by se mnou za nejakou uplnatu na ty motory kouknout?
Napsal: pát 23.08.2013 14:10
od WizarDEAD
Nikdo?

Napsal: pát 23.08.2013 16:02
od Filozof
Nikdo ti nechce dát hlavu na špalek ?
No to se nedivím.
Nikdy nemůžeš zaručit perfektní stav ikdyž to někdo omrkne ze všech stran.
a pak se s někým dohadovat že zaručil dobrý stav ....a on motor odešel za měsíc ...
Napsal: pát 23.08.2013 16:32
od WizarDEAD
Ale ne, me nejde o zadne "zaruceni", ale spis o radu. Proste to projet, poslechnou, napichnout na diag. atd.. kdyz tam pojedu sam s rukama v kapsach, tak poznam max jestli je ten motor spinavej nebo cistej

Napsal: pát 23.08.2013 17:03
od Filozof
Rozhodně bych se jel podívat na motor kterej je v autě a mohl bych ho nahodit a projet ideálně auto jak jede od spodu až do maxima a zda táhne jak má oproti jinému stejnému autu.
A pak tu diagnostiku. Zda je olej ok v motoru a není tam nějakej film na víčku a možná ještě nechat změřit tlaky na válcích ...
Se s někým domluv a dojed do dílny kde dělají BMW a oni to napíchnou na diag. a otlakují válce a změří ... a další parametry... motoru zda je vše ok.
Napsal: sob 24.08.2013 08:49
od WizarDEAD
No to by bylo supr, neco takovyho bych si predstavoval.. A muzes mi nekoho nebo nejakej servis doporucit?
Napsal: sob 24.08.2013 12:04
od Filozof
tady na klubu JARAX a SNEJK ale dál kdo ještě netuším ... zkus dát poptávku... nebo těm dvoum napiš.
SNEJK - praha
JARAX - kousek za olomoucem.
Napsal: úte 03.09.2013 17:27
od norg
Author píše:asi nejhorší co se mohlo stát a co slyšet nechceš je, že se roztrhl rozvoďák a potkalo se to
takže by byly zohýbaný ventily (asi výfukový) na všech válcích, a proto když vemeš za starter, tak to točí jakoby naprázdno, protože jsou všechny válce bez komprese
těžko říct, ale teď když už si to zkoušel startovat, tak to klidně zkus znovu a ať se ti někdo mrkne, jestli se vepředu točí řemenice, viska atd., pak by to bylo jasný
Zdravím, určo dovezte hlavu válců, vybrousíme kompletně, sedla ventilů, uděláme zkoušku tlaku, komplet vyměníme ventily a vodítka. na ceně se domluvíme. popřípadě piš na
norg@seznam.cz
Momentálně se tím zabývám, máme komplet nově vybavenou dílnu a stále se ještě dovybavuje, jde o to jka moc na to spěcháš
Napsal: čtv 19.09.2013 14:49
od Quido
chip píše:Jj případ většiny M60,M62 a pokud to nikdo do teď nekontroloval, tak ať se podívá minimálně bude dole nějaký ten šroub, co drží pumpu.
Jelikož teď budu měnit olej, tak tu vanu sundám. Předpokládám, že abych uviděl pumpu, tak bude potřeba sundat velkou vanu.
Je to tak?
údajně se snad povoluje ozubené kolo na ose, tzn. zkontrolovat šroub č. 10?
Napadá Vás na co tak ještě mrknout, když bude vana dole?
Napsal: čtv 19.09.2013 15:25
od chip
Povolujou se i šrouby samotnýho čerpadla, t.j. díl 7
Napsal: čtv 19.09.2013 16:08
od Quido
chip píše:Povolujou se i šrouby samotnýho čerpadla, t.j. díl 7
Díky za reakci!
a chápu dobře, že stačí sundat jen ta spodní vana a dostanu se k čerpadlu?
Napsal: sob 21.09.2013 22:36
od Quido
Tak jsem se k tomu dnes dostal.. Trnul jsem hrůzou, co v té vaně najdu a nebylo tam nic. . Až poté, při otírání čerpadla jsem našel malý, jakoby přisáty plastový kousek na koši. . Všechny šrouby dorvaný na fest!
Netušíte někdo, odkud by tento malý kousek mohl být?

Napsal: ned 22.09.2013 01:36
od WizarDEAD
Cekal bych ze kus voditka retezu
Napsal: ned 22.09.2013 08:02
od chip
JJ, na 99% navíc vypadá už relativně opotřebován, takže bych určitě měnil rozvodové lišty a to na obou hlavách. Případně i napínáky.
Napsal: ned 22.09.2013 08:20
od Quido
Vodící lišty spodního řetězu?
Napsal: úte 01.10.2013 20:44
od WizarDEAD
Jen jedna blba otazka - na vackach jsou rozvodova ozubena kola pritazena jednim velkym torxem - je tam levy nebo pravy zavit? Je to utazene jak ta defka, a bojim ze to rvu na spatnou stranu..
Napsal: stř 02.10.2013 00:04
od Author
všude jsou levé závity
na sacích vačkách, kde je vanos je na tom torxu ještě matička, která drží ten plíšek pro snímač, takže přidržíš ten torx a nejdřív povolíš tu matičku (taky levej závit) a sundáš ten plíšek
a pak povolíš ty torxy řetězových kol, zas levej závit a ty jsou utažený hodně