Stránka 2 z 2
Napsal: stř 21.08.2013 23:20
od mates_
Napsal: stř 21.08.2013 23:38
od petratria
neboj občas to i jde
http://www.youtube.com/watch?v=nK8MqxEeMJY
PS: MYSLÍM SI ŽE STŘIKY NA e39 KODOVAT NEMUSÍŠ !! (prostě jen výměníš)
Napsal: stř 21.08.2013 23:48
od petratria
jararak píše:koeficient vies nastavit cez DIS
nastvíš to na BC Odemkneě si menu
- podržíš čudl na budíkách ten pravý
- na levém namačkáš číslo ( součet posledních 5 čísel WIN. Například GS 74178 /7+4+1+7+8=27 potvrdíš pravím
- a pak si brouzdáš v menu ( bez diagnostiky ) pozice 20 je ten koeficient.
Pozor 21 je reset !! jinak tam není co rozladit ( možná jen jazyk )

Napsal: čtv 22.08.2013 09:32
od mates_
to je e60 a e46 a 39 tak rozdílná motorově? myslím motory 135 a 142kw od 150 a 160 kw?? no bylo by to dobrý, kdyby se to nemuselo kodovat

Napsal: čtv 22.08.2013 09:47
od jararak
135 a 142 je presne ten isty motor - m57
150 a 160 je tiez presne ten isty motor - m57tu
m57 vs m57tu - ine vstreky, ine zhavice, ina rj, ine turbo
ale samotny blok je ten isty (mal by byt)
Napsal: čtv 22.08.2013 17:44
od petratria
matess píše:to je e60 a e46 a 39 tak rozdílná motorově? myslím motory 135 a 142kw od 150 a 160 kw?? no bylo by to dobrý, kdyby se to nemuselo kodovat

E39 M57 D30 kodovat vstřiky nemusíš (ani není kam zapisovat hodnoty) někde na foru jsemto četl , te už nevím kde ale najdeš to a zbytek netuším. Nemělo by to být zložité bud se vygeneruje kod a nebo to nasatvíš podle označení vstřikovačů..
Napsal: sob 31.08.2013 13:06
od mates_
a už víme co je to ten PI - ideal speed control v analog values ??? a jakou má případně mít hodnotu??