Stránka 2 z 2
					
				
				Napsal: stř 21.08.2013 23:20
				od mates_
				
			 
			
					
				
				Napsal: stř 21.08.2013 23:38
				od petratria
				
neboj občas to i jde 
http://www.youtube.com/watch?v=nK8MqxEeMJY  
PS: MYSLÍM SI ŽE STŘIKY NA e39 KODOVAT NEMUSÍŠ !! (prostě jen výměníš)
 
			 
			
					
				
				Napsal: stř 21.08.2013 23:48
				od petratria
				jararak píše:koeficient vies nastavit cez DIS
nastvíš to na BC Odemkneě si menu 
- podržíš čudl na budíkách ten pravý
- na levém namačkáš číslo ( součet posledních 5 čísel WIN. Například GS 74178 /7+4+1+7+8=27 potvrdíš pravím
- a pak si brouzdáš v menu ( bez diagnostiky ) pozice 20 je ten koeficient. 
Pozor 21 je reset !! jinak tam není co rozladit ( možná jen jazyk )
 

 
			 
			
					
				
				Napsal: čtv 22.08.2013 09:32
				od mates_
				to je e60 a e46 a 39 tak rozdílná motorově? myslím motory 135 a 142kw od 150 a 160 kw?? no bylo by to dobrý, kdyby se to nemuselo kodovat 

 
			 
			
					
				
				Napsal: čtv 22.08.2013 09:47
				od jararak
				135 a 142 je presne ten isty motor - m57
150 a 160 je tiez presne ten isty motor - m57tu
m57 vs m57tu  - ine vstreky, ine zhavice, ina rj, ine turbo
ale samotny blok je ten isty (mal by byt)
			 
			
					
				
				Napsal: čtv 22.08.2013 17:44
				od petratria
				matess píše:to je e60 a e46 a 39 tak rozdílná motorově? myslím motory 135 a 142kw od 150 a 160 kw?? no bylo by to dobrý, kdyby se to nemuselo kodovat 

 
E39 M57 D30 kodovat vstřiky nemusíš (ani není kam zapisovat hodnoty) někde na foru jsemto četl , te už nevím kde ale najdeš to a zbytek netuším. Nemělo by to být zložité bud se vygeneruje kod a nebo to nasatvíš podle označení vstřikovačů..
 
			 
			
					
				
				Napsal: sob 31.08.2013 13:06
				od mates_
				a už víme co je to ten PI - ideal speed control v analog values ??? a jakou má případně mít hodnotu??