Stránka 2 z 2
Napsal: čtv 27.06.2013 10:10
od Flyshit
Je to bezvanos.... Je to jak kdyby zaplo turbo.ve 4 tisicich.. Ale je pravda, ze jsem v jiny 540 nejel
Napsal: čtv 27.06.2013 11:25
od Filozof
to chce porovnat dvě stejná auta 0-200 a víš hned kde je problém a zda někde problém je.

Napsal: čtv 27.06.2013 12:15
od Flyshit
Asi joooo.nooo.... Ale kdyz jsem vez kamarada co ma 645i tak koukal jakoby mi to jelo lip jak jemu

Napsal: čtv 27.06.2013 15:05
od Don
Ono ty cerpadla odchazi, protoze tem autum je pres deset let a pak take ceskym stylem tankovani - vecne prazna nadrz = prehrivani cerpadla.
Napsal: sob 29.06.2013 13:33
od Flyshit
Tak na diagnistice nebyla zjistena zadna.zavada...... Vsechno mam prej dobry i tlak paliva, tak nevk co ted? Kdyby byly svicky spatny tak by to chytlo aspon na par valcu?
Napsal: sob 29.06.2013 19:36
od Flyshit
Tak ted se mi pidarilo auto nastartovat, 3 minuty bezel dobre a kdyz se ohral, tak zacali vynechavat valce a zacal sr dusit....
Napsal: sob 29.06.2013 20:25
od RomanM3
hm, tak to je divne....svice ven a zkontrolovat...a rovnou pri tom zmerit tlaky na valcich at se vylouci to nejhorsi...co?nezkousel jsi merit tlaky na valcich?
Napsal: sob 29.06.2013 20:51
od Flyshit
Tlaky jseem nemeril, doufam ze to yaky nebudu.... Zejtra zkontroluju ty svicky
Napsal: stř 10.07.2013 15:11
od Flyshit
tak auto bezelo tejden a je to tu znova ( diag. bez zavad) jde nastartovat, vynechavaj valce, kouri cerne... za vejfukama jsmu na zemi cerny kapky vsude,, obcas zakouri namodrale, asi zere olej.... objednal jsem novou vahu vzduchu ale asi bude hovno platna
Napsal: stř 10.07.2013 20:29
od Filozof
To bude nějakej kontakt v elektrice jistě jak jinak by to takto haprovalo ...
Přece technika se podělá a už nefunguje ...prasklá hadice nebo něco by zlobilo stále .... nevim jen nahlas přemýšlím ... bude to asi oříšek ... pro autoelektrikáře...