Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

koupit Bmw 530d e60/61 či ne??

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Hoody4
Registrovaný
Příspěvky: 220
Registrován: úte 23.04.2013 00:00
Bydliště: Praha

#21 Příspěvek od Hoody4 »

Lehce přížívím topic.
Zdravím,
mám zájem koupit bmw e60, ale potřeboval bych nejdříve pár rad od zkušených :)
Můj rozpočet je 300k, co jsem se díval, dá se sehnat i za 200k, ale předpokládám, že to budou víceméně vraky. Konkrétně bych měl zájem o sedan v motorizaci 525i,530i nebo 525d,530d, 535d okolo r.v. 2006.
Chtěl bych znát váš názor, jestli je za ty peníze něco sehnat.
Narazil jsem např na ( http://www.sauto.cz/osobni/detail/bmw/r ... oFrom=list ) atp v podobné ceně.


Díky, Hoody
HuNTeR
Registrovaný
Příspěvky: 352
Registrován: stř 20.08.2008 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#22 Příspěvek od HuNTeR »

Za 300 už by se dalo sehnat slušný auto.Záleží hodně na výbavě.Jestli benzín nebo naftu záleží (jak už bylo zmiňováno) kolik toho najezdíš.Nafta úspornější ve spotřebě ale nákladnější na údržbu.Takže pokud toho moc nenajezdíš jdi do benzínu.Co se týče nafty,pročítal jsem recenze a bavil se s majitely a spotřeba mezi 525,530,535d není až tak markantní rozdíl.Ale svezení,to už je rozdíl jedné třídy.Nejvíc jezdí po silnici 530 proto si to možná i lidi kupujou.Ale já sem od začátku věděl že chci 535d,(teď mě pár lidí asi tady ukamenuje) ale chtěl sem být prostě něco víc než jen člověk co má auto na to aby ho dopravilo z bodu A do bodu B.A z vlastní zkušenosti doporučuju 535d protože i když by byla težší tak jede prostě suprově.Co doporučim,nekupuj z bazaru,buď soukr.majitel,nebo tady na klubu.Zkontroluj všechno co se nejvíc vyskytuje u e60 jako chyba (to najdeš taky tady na fóru) a ideálně pokud má majitel faktury co se kdy dělalo a kde.
Uživatelský avatar
Hoody4
Registrovaný
Příspěvky: 220
Registrován: úte 23.04.2013 00:00
Bydliště: Praha

#23 Příspěvek od Hoody4 »

Ohledně benzín / nafta se taky vzhledem k nákladům přikláním k benzínu, vzhledem k tomu že ročně najezdím do 20 000km. Ale zdá se mi, že trh je zaplaven nejvíc 525d, 530d ...
Ještě by mě zajímalo ohledně 530i, jsou nějaké zkušenosti s LPG? Viděl jsem na prodej 550i s LPG ( http://auto.bazos.cz/inzerat/25883395/B ... vidual.php )
Předpokládám tedy, že ani u 6hrnku by to nebyl problém..
Hudyzz
Registrovaný
Příspěvky: 63
Registrován: ned 21.12.2008 01:00

#24 Příspěvek od Hudyzz »

Tecto píše:Nějak tady nic neslyším o benzínovém pohonu.
Za mě: mám E61 2008 a je opravdu znát posun od před-faceliftu, takže za mě bych doporučil tento model. Já mám 530iA, takže R6 bez turba (o starost míň) a pokud máš rozum a nejsi závodník, tak já jezdím průměr 8.4l/100km, což je na benál (aspoň teda za mě) super. Ale i toto auto má mouchy (ale který nemá). Měnil jsem třeba olejový čerpadlo, což mě při koupi ani ve snu nenapadlo. No, ale zase jsem třetí v republice, komu se to pos..., takže mám taky nějaký nej :lol:
Jinak řízení super, komfort + pocit z jízdy dtto, resp. nic lepšího jsem nikdy neřídil. A prostor kufru? I když mám E61, tak zde si troufám s kolegy zásadně nesouhlasit - prostor uvnitř auta vč. kufru - průměr!! Do teď jsem měl Mondego combi a to se (co se kufru a vnitřního prostoru týká) naprosto nedá srovnat . . .
Ale jinak dynamika je někde úplně jinde, prestiž taky - bez diskuze.
Jen mě trochu dere, že se mi zdá to auto už dost přetechnizovaný. Ale to je na dlouhou diskuzi.

Spotřeba 8,4l? Jaké probůh jezdíš trasy, počítal sis někdy skutečnou spotřebu? Já mám 330i v manuálu (e91) a jezdím průměr 10,3l a to si myslím, že jsem relativně eko jezdec, původní majitel měl 11,5l průměr.
prase007
Registrovaný
Příspěvky: 1387
Registrován: stř 08.08.2007 00:00
Bydliště: kousek od Berouna ..

#25 Příspěvek od prase007 »

Teddy píše:Já jsem neříkal, že se to auto nedá opravit. Jen mě překvapilo, kolik chyb konstruktéři nasekali a tedy kolik to má vrozených vad. Samozřejmě nepopíram, že záleží na tom jak s tim kdo jezdil a jak to kdo udržoval.

Typický závady:

praskající svody
utržený vířící klapky
termostaty a následně DPF
vrzající volant
dečky v sedačkách
kabeláž zejména pátých dveří, ale nejen jejich
zesík ve spojleru E61 náchylnej na větší déšť
voda ve světlech
vstřiky a čerpadlo extrémně citlivý na kvalitu nafty
podávací čerpadlo v nádrži

Auto se výborně řídí!!! to je hotová radost!!! a to i když ten slibnej papírovej výkon sežere nadváha auta.

Jestli tu někoho prudí, že jsem napsal, že v porovnání s mýma stařičkýma japoncema se BMW sere, tak mu přes SZ můžu poslat seznam jejich závad. Bude to krátkej mejl. :-) U jednoho někdo sral na olej, tak jsem dělal hydroštely a u jednoho děravá klima. Jinak NIC! Najeto u všech kolem půl milionu km. Starý 15 - 20let. Spotřebák, jako brzdy a díly podvozku nepočítám ani u bmw.

P.S. I manželčina Kia ceed, je spolehlivější než moje BMW. :-( Jinak je ten ceed samozřejmě proti bmw sračka


Já neměl ani jednu zmiňovanou závadu za víc než 200 tisíc kilometrů najetejch. Na každym autě se může vysrat cokoliv, pak to stačí napsat seznam a je hotovo a lze to aplikovat univerzálně na celou modelovou řadu :)
Odpovědět