Napsal: čtv 23.05.2013 01:50
Většinou chybu předepínače dělá konektor pod sedačkou. Sice ho můžeš rozebrat a vyčistit, ale je to jen na chvilku po nějaké době se zase rozsvítí.
BMW se z toh poučilo a dělá na to opravnou sadu cca za 700 kč, kde se tento konektor obchází pomocí jiného trochu lépe řešeného konektoru a kabeláže. To druhé je spíše výpadek napájení a nebo podpětí, tato chyba ale nebude rozsvěcet kontrolku. Vzhledem ale k tomu že máš asi trochu ořezanou impu, tak ti to nepíše chybové podmínky, proč se tomu tak stalo. Jestli byl odpor příliš nízký, nebo jestli je zase vysoký atd. Zkus si to proměřit. Odpor předepínače by měl být kolem 2.8 až 4 ohmů.
BMW se z toh poučilo a dělá na to opravnou sadu cca za 700 kč, kde se tento konektor obchází pomocí jiného trochu lépe řešeného konektoru a kabeláže. To druhé je spíše výpadek napájení a nebo podpětí, tato chyba ale nebude rozsvěcet kontrolku. Vzhledem ale k tomu že máš asi trochu ořezanou impu, tak ti to nepíše chybové podmínky, proč se tomu tak stalo. Jestli byl odpor příliš nízký, nebo jestli je zase vysoký atd. Zkus si to proměřit. Odpor předepínače by měl být kolem 2.8 až 4 ohmů.