Stránka 2 z 4
Napsal: stř 01.05.2013 14:34
od paveld
V čem je lepší tohle? Jen že to umí novější auta a pokud jde o starší, tak je to stejné jako KKL pro INPA diagnostiku?
Napsal: stř 01.05.2013 19:11
od kornout
paveld píše:
V čem je lepší tohle? Jen že to umí novější auta a pokud jde o starší, tak je to stejné jako KKL pro INPA diagnostiku?
Ano, mělo by to být stejný, jen většinou u těchto kabelů je zároveň i jiná verze sw a ty novější toho umí víc, a mívají i víc chybových kódů, atd. Podle mě je nesmysl, kupovat KKL, kdž by za tyhle prachy fungoval ten CANovej. Stejně za půl roku přijedou 2 kámoši s novějším autem a bude člověk nasranej, že jim to neumí napíchnout. Tohle už mám za sebou u VW.
Napsal: čtv 02.05.2013 11:49
od KoZi_man
Kontaktuj uživatele iceBlade
http://www.bmwklub.sk/ice-blade-u2250.html z SK fora.
Od něj má diagnostiku pro domací užití skoro každej ...
Pošle ti kábel, software na CD i s návodem jak vše nainstalovat.
S poštovným do CZ mě to vyšlo cca na 1000 Kč...
Všechno šlape.
Napsal: čtv 02.05.2013 12:51
od actcz
KoZi_man píše:Kontaktuj uživatele iceBlade
http://www.bmwklub.sk/ice-blade-u2250.html z SK fora.
Od něj má diagnostiku pro domací užití skoro každej ...
Pošle ti kábel, software na CD i s návodem jak vše nainstalovat.
S poštovným do CZ mě to vyšlo cca na 1000 Kč...
Všechno šlape.
Umí to třeba i úpravy jednotek?
Napsal: čtv 02.05.2013 13:10
od KoZi_man
Hele řeknu ti co je obsahem balíčku -
v mém případě KKL kábel + 20 pin kulatá redukce
soft :
BMW_Carsoft_6.1.4
NavCoder_2.8.350+Path - ten jsem si stejnak koupil origo kvuli nastavení radia a Navi
Inpa instalace, která obsahuje více programu:
NCS expert,Inpa, atd.
Hlavně návod
Takže s tím můžeš upravovat i jednotky.
tady máš podrobné info :
http://www.bmwklub.sk/predaj-nd-bmw/dia ... 59177.html
Napsal: čtv 02.05.2013 23:22
od actcz
diky

asi do toho pujdu...
Napsal: sob 04.05.2013 07:21
od actcz
Tak jsem to částečně vyřešil
Stahl jsem si INPU 5.0 a propojil to kabelem co mám na wochcávky

a ono to částečně funguje
Jde mi komplet motor a převodovka včetně LIVE dat

Ale nejdou mi ostatní jednotky
Nemusí se propojit nějaké piny? Nebo něco podobného???
Díky Ady
P.S.: Je to o 1000% lepší než Carsoft!!!!
Napsal: sob 04.05.2013 08:26
od RomanM3
musis propojit piny 7 a 8 jak jsem ti tu uz psal. a pofici ti vsecko

Napsal: sob 04.05.2013 08:27
od RomanM3
jeste upresnim - piny 7 a 8 v tom kkl kabelu na ochcavky jak pises - ty musis propojit. taky jsem mel kabel puvodne na ochcavky a takto ho upravil
Napsal: sob 04.05.2013 08:40
od actcz
ty jo uzasny!!!! Diky!!! Jestli to bude fungovat, mas u mne pivko
Jeste, muzu to nechat propojeny i na wochcavky???
Napsal: pon 06.05.2013 20:02
od aDAm_2
darklord
když už nic tak sem ti aspoň trošku vyšrouboval cenu u té aukce kabelu

Napsal: pon 06.05.2013 20:05
od paveld
aDAm píše:darklord
když už nic tak sem ti aspoň trošku vyšrouboval cenu u té aukce kabelu

děkuju

Napsal: úte 07.05.2013 08:32
od aDAm_2
njn kdybys nepřihazoval tak sem ji vzal no, ale to ne to to musí panáček furt navyšovat

Napsal: úte 07.05.2013 20:22
od RomanM3
to actz:
zas to neprehanej. myslim ze i s takto upravneym abelem muzes dal delat i ochcavky, ale nemam to vyzkousene, pue uz ochcavku nemam. jde o to, ze normalne bezi komunikace jen po jednom z tech pinu. bmw ale pouziva oba, proto nenactes jine rj nez motor a mozna jeste neco. kdyz to propojis, tak by ti melo valit vsecko a ochcavky taky by mely. ale jak rikam, nezkousel jsem.
uz jsi to propojil?funguje ti to?
Napsal: úte 07.05.2013 21:11
od paveld
aDAm píše:njn kdybys nepřihazoval tak sem ji vzal no, ale to ne to to musí panáček furt navyšovat

Pokud vim, tak já přihodil jednou a mohlo to zůstat na 255.- Kč, ale ono ne a někdo si ne a ne říct

Napsal: úte 07.05.2013 21:43
od bartpt
RomanM3 píše:to actz:
zas to neprehanej. myslim ze i s takto upravneym abelem muzes dal delat i ochcavky, ale nemam to vyzkousene, pue uz ochcavku nemam. jde o to, ze normalne bezi komunikace jen po jednom z tech pinu. bmw ale pouziva oba, proto nenactes jine rj nez motor a mozna jeste neco. kdyz to propojis, tak by ti melo valit vsecko a ochcavky taky by mely. ale jak rikam, nezkousel jsem.
uz jsi to propojil?funguje ti to?
Ano, běhá to normálně dál i na VW/Audi. Mám to taky tak a dělám s tím oboje. Když jsem to spojoval, tak si z koncovky raději vytáhl kabel ven a udělal na konektor, jelikož jsem nevěděl, jestli právě u VW nebude problém.
A vážně problém není. Klidně to můžeš propojit uvnitř na stálo..
Napsal: čtv 09.05.2013 10:14
od aDAm_2
Když už se tu bavíme o těch kabelech, nemá někdo zkušenosti zda některý z těchto půjde na staří brambory? E39 či E34?
http://dx.com/p/vag-com-v409-1-usb-vehi ... e-cd-35937
http://dx.com/p/diagnostic-usb-interfac ... ite-126803
apod co tam mají? U většiny je uvedeno audi/vw ale co sem googlil tak by to mělo být Kline což tyto staré auta mají taky.
Napsal: čtv 09.05.2013 10:46
od darklord
U USB kablov zapomen na ADS protokol ktory treba pre E34. ak chces nieco na E34 tak ja mam toto a som spokojny, mam odskusane vsetko od E34 po E60 pred FL.
http://www.one-stop-electronics.com/sho ... duct_id=17
Napsal: čtv 09.05.2013 11:26
od aDAm_2
Napsal: čtv 09.05.2013 12:02
od darklord
Na ADS jedine ten co som poslal pripadne jeden typek z bimmerforums.com predava skladacku ale myslim ze za podobne prachy ako tu kartu (ktora ma postovne myslim ze zdarma este stale). A konvertor ak myslis nejaky FTDI USB cip, tak to zapomen tiez. ADS protokol je taka prasarna ze potrebuje nativny RS232 s vlastnym prerusenim a maskovanim pinov. Takze jedine pc ktory uz com port ma, alebo v pripade notasu kvalitnejsia PCMCIA karta so seriovym portom (osobne mam argosy kartu cca za 4k -
http://www.lan-shop.cz/argosy-sp-320-18004/tab-galerie ).
Ale ono fakt pokial nechces robit vyslovene E32/E34/E36 (M50) alebo starsie tak ti ADS netreba. Od E39 vyssie uz je vsetko viacmenej OBD2, na co staci aj usb kabel od ice.blade