Stránka 2 z 2
Napsal: pon 22.04.2013 07:25
od beny-maser
to stejný tvrdili o tds když vyšlo .
já bych měl z 3,0D strach,protže všechno je tam mnohem nákladnější,na tds to šroubovákem pošťourám a ono to jede dál,a pokud se vysype elektronika tak tam loupnu mechaniku a zase vrčím dál
Napsal: pon 22.04.2013 08:21
od ViktorDDD
tak mi asi niekto potajomky prilieval v noci naftu do auta, lebo na jednu nádrž som bežne dával 1150-1200km a nikdy som to nevyjazdil do sucha
Napsal: pon 22.04.2013 11:12
od Filozof
jenže TDS jsou sice přelom ale je to 8let konstrukčně starý motor. Ano ve své době to byla revoluce. Ale to 3litr taky...
Pak je tady superúspornej 2litr. Ale ten novější 163koní...
Jenže nejlepší je stejně silný benzín s LPG takže je to jedno.
Ten aspon jezdí za 10-13LPG a máte 200-300koní bud silnej R6 nebo už rovnou V8 ale tam to zase žere ve městě ...takže nafta je dobrá pro ty co mají levně naftu ...tam to beru jinak dneska nechápu moc logiku kupovat 15-20let staré naftové auto kam se sype hodně peněz.
Chápu bud novou naftu nebo 5-8let max staré auto co má fakt čitelnou historii.
Prostě v dobrém stavu....ono se toho dokáže hodně podělat u nafty navíc staršího data.
Takže za mě pokud naftu a BMW e39 tak 530d ideálně v co nejlepším stavu.
mít 80-150tis na auto v naftě určitě to TDS nebude.
Mrkněte se na všechny recenze doporučují jen 3litr a tds naopak nedoporučují ...málo muziky za moc penez.
Napsal: pon 22.04.2013 11:32
od oldaf
Filozof píše:jenže TDS jsou sice přelom ale je to 8let konstrukčně starý motor. Ano ve své době to byla revoluce. Ale to 3litr taky...
Pak je tady superúspornej 2litr. Ale ten novější 163koní...
Jenže nejlepší je stejně silný benzín s LPG takže je to jedno.
Ten aspon jezdí za 10-13LPG a máte 200-300koní bud silnej R6 nebo už rovnou V8 ale tam to zase žere ve městě ...takže nafta je dobrá pro ty co mají levně naftu ...tam to beru jinak dneska nechápu moc logiku kupovat 15-20let staré naftové auto kam se sype hodně peněz.
Chápu bud novou naftu nebo 5-8let max staré auto co má fakt čitelnou historii.
Prostě v dobrém stavu....ono se toho dokáže hodně podělat u nafty navíc staršího data.
Takže za mě pokud naftu a BMW e39 tak 530d ideálně v co nejlepším stavu.
mít 80-150tis na auto v naftě určitě to TDS nebude.
Mrkněte se na všechny recenze doporučují jen 3litr a tds naopak nedoporučují ...málo muziky za moc penez.

No vidíš, a já si radši koupil E39 tds za 90 tisíc

Aspoň vím že s tím motorem najedu třeba 800tisíc km. , s levnýma opravama a s výkonem na úrovni sériovýho 3,0d. Pokud si koupím 8 let staré 3.0d, a koupím ho od od člověka co najezdí stejný počet kilometrů co já, tak to bude olítaná kůlna se třetím motorem. Třeba 3,0d pro mě je nesmysl, to bych dělal každej druhej rok trysky a čerpadlo, a 100tisíc každej druhej rok do motoru se mi dávat nechce. Za 100 tisíc mám 20 motorů do TDSa

Tím že nemusím řešit cenu paliva je pro mě výhodnější starej komůrkáč s vysokou spotřebou. Pokud bych řešil spotřebu tak bych si koupil velkej obsah v benzínu s LPG jak říkáš, to aspoň něco najede. Dnešní novej naftovej motor bych si koupil jedině novej , něco bych pojezdil a pak prodal ať se trápí někdo jinej.
Napsal: pon 22.04.2013 16:27
od beny-maser
Oldo pochybuju že ty by jsi s tím 3,0D byl schopen vůbec fungovat

,protože na to co ty jezdíš není CR schopen pracovat

Napsal: pon 22.04.2013 16:43
od beny-maser
Jinka souhlas s tím pokud nemáš přístup k levné naftě atd, nemá cenu si nafťáka kupovat.
A u tds souhlas že je pro kutila,co si umí pořešit věcy sám.
Napsal: pon 22.04.2013 21:35
od oldaf
beny-maser píše:Oldo pochybuju že ty by jsi s tím 3,0D byl schopen vůbec fungovat

,protože na to co ty jezdíš není CR schopen pracovat

Pravda, pravda, jenže co si budem povídat, ono ani na naftu to nevydrží to co starý tds
Napsal: úte 23.04.2013 07:04
od Filozof
oldaf píše:beny-maser píše:Oldo pochybuju že ty by jsi s tím 3,0D byl schopen vůbec fungovat

,protože na to co ty jezdíš není CR schopen pracovat

Pravda, pravda, jenže co si budem povídat, ono ani na naftu to nevydrží to co starý tds
to je pravda na olej je lepší jezdit v TDS ale kdo bere naftu a vif kvalitní tak muže jezdit dlouho ... vstřiky dneska za 500kč čistí strojově.
Znám 530d co má přes 500k a jezdí stále tak nevidím problém... pokud se majitel stará a dává mu péči.
Napsal: úte 23.04.2013 07:12
od ViktorDDD
len že také kúsky sa ťažko zháňajú, všetko má nabehané cez 400tis. a stiahnuté na polovicu, kvalitné aditíva pridáva málokto tak po kúpe 530d sa treba pripraviť na repas vstrekov
zato u tds kým to má tlaky tak to ide, a tam za 500 máš novú špičku vstreku
Napsal: úte 23.04.2013 20:55
od Batler
Nedávno jsem jel z Prahy do Kroměříže, před jízdou jsem vymazal km a spotřebu.
Po 289 kilometrech jsem měl spotřebu 6,7l - 6,8l při tempomatu 130km/h a z kopce 140 až 150
Pneu na voze předek 245/40 R18 zadek 275/35 R18
http://kaliacek.rajce.idnes.cz/BMW_E39_ ... 14-456.jpg
Týden před tím než jsem nazul letní jsem jel z Prahy do Plzně na zimákách 205/60 R15 spotřeba při té samé jízdě 6,1l až 6,2l
Za sebe jsem drzej říct že mám motorově TOP TDS... 530D 135kw se držim do stovky a pak přibližně od 120 mi začíná ujíždět při 160 mě dělí zhruba 5 metru.
Napsal: stř 24.04.2013 21:28
od mates_
no takže na úspornýho bavora za 4pětky v šestiválci asi může strýc zapomenout co?
Napsal: stř 24.04.2013 21:43
od Lennox
Filozof píše:Znám 530d co má přes 500k a jezdí stále tak nevidím problém... pokud se majitel stará a dává mu péči.
Tomu věřím, vše to je o majiteli pokud se stará, bude mu auto sloužit dobře a najede s ním mraky km a když se k tomu chová jako dobytek tak se mu to bude srát tak to prostě je. Jako se starým dieslem není problém těch půl mega najet klidně i víc, když se o něj dotyčný stará, ale dnešní moderní diesly, ikdyž to čověk udržuje tak vydržej hovno

Napsal: čtv 25.04.2013 19:39
od beny-maser
ale dnešní moderní diesly, ikdyž to čověk udržuje tak vydržej hovno
tak tak

Napsal: čtv 25.04.2013 19:40
od beny-maser
matess píše:no takže na úspornýho bavora za 4pětky v šestiválci asi může strýc zapomenout co?
si ještě jednou přečti co jsi napsal a pak se nad tím zamysli
