Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
reálná spotřeba 525tds e34/e39
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov
jenže TDS jsou sice přelom ale je to 8let konstrukčně starý motor. Ano ve své době to byla revoluce. Ale to 3litr taky...
Pak je tady superúspornej 2litr. Ale ten novější 163koní...
Jenže nejlepší je stejně silný benzín s LPG takže je to jedno.
Ten aspon jezdí za 10-13LPG a máte 200-300koní bud silnej R6 nebo už rovnou V8 ale tam to zase žere ve městě ...takže nafta je dobrá pro ty co mají levně naftu ...tam to beru jinak dneska nechápu moc logiku kupovat 15-20let staré naftové auto kam se sype hodně peněz.
Chápu bud novou naftu nebo 5-8let max staré auto co má fakt čitelnou historii.
Prostě v dobrém stavu....ono se toho dokáže hodně podělat u nafty navíc staršího data.
Takže za mě pokud naftu a BMW e39 tak 530d ideálně v co nejlepším stavu.
mít 80-150tis na auto v naftě určitě to TDS nebude.
Mrkněte se na všechny recenze doporučují jen 3litr a tds naopak nedoporučují ...málo muziky za moc penez.
Pak je tady superúspornej 2litr. Ale ten novější 163koní...
Jenže nejlepší je stejně silný benzín s LPG takže je to jedno.

Ten aspon jezdí za 10-13LPG a máte 200-300koní bud silnej R6 nebo už rovnou V8 ale tam to zase žere ve městě ...takže nafta je dobrá pro ty co mají levně naftu ...tam to beru jinak dneska nechápu moc logiku kupovat 15-20let staré naftové auto kam se sype hodně peněz.
Chápu bud novou naftu nebo 5-8let max staré auto co má fakt čitelnou historii.
Prostě v dobrém stavu....ono se toho dokáže hodně podělat u nafty navíc staršího data.
Takže za mě pokud naftu a BMW e39 tak 530d ideálně v co nejlepším stavu.
mít 80-150tis na auto v naftě určitě to TDS nebude.
Mrkněte se na všechny recenze doporučují jen 3litr a tds naopak nedoporučují ...málo muziky za moc penez.
Filozof píše:jenže TDS jsou sice přelom ale je to 8let konstrukčně starý motor. Ano ve své době to byla revoluce. Ale to 3litr taky...
Pak je tady superúspornej 2litr. Ale ten novější 163koní...
Jenže nejlepší je stejně silný benzín s LPG takže je to jedno.![]()
Ten aspon jezdí za 10-13LPG a máte 200-300koní bud silnej R6 nebo už rovnou V8 ale tam to zase žere ve městě ...takže nafta je dobrá pro ty co mají levně naftu ...tam to beru jinak dneska nechápu moc logiku kupovat 15-20let staré naftové auto kam se sype hodně peněz.
Chápu bud novou naftu nebo 5-8let max staré auto co má fakt čitelnou historii.
Prostě v dobrém stavu....ono se toho dokáže hodně podělat u nafty navíc staršího data.
Takže za mě pokud naftu a BMW e39 tak 530d ideálně v co nejlepším stavu.
mít 80-150tis na auto v naftě určitě to TDS nebude.
Mrkněte se na všechny recenze doporučují jen 3litr a tds naopak nedoporučují ...málo muziky za moc penez.




-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov
oldaf píše:Pravda, pravda, jenže co si budem povídat, ono ani na naftu to nevydrží to co starý tdsbeny-maser píše:Oldo pochybuju že ty by jsi s tím 3,0D byl schopen vůbec fungovat,protože na to co ty jezdíš není CR schopen pracovat
to je pravda na olej je lepší jezdit v TDS ale kdo bere naftu a vif kvalitní tak muže jezdit dlouho ... vstřiky dneska za 500kč čistí strojově.
Znám 530d co má přes 500k a jezdí stále tak nevidím problém... pokud se majitel stará a dává mu péči.
Nedávno jsem jel z Prahy do Kroměříže, před jízdou jsem vymazal km a spotřebu.
Po 289 kilometrech jsem měl spotřebu 6,7l - 6,8l při tempomatu 130km/h a z kopce 140 až 150
Pneu na voze předek 245/40 R18 zadek 275/35 R18
http://kaliacek.rajce.idnes.cz/BMW_E39_ ... 14-456.jpg
Týden před tím než jsem nazul letní jsem jel z Prahy do Plzně na zimákách 205/60 R15 spotřeba při té samé jízdě 6,1l až 6,2l
Za sebe jsem drzej říct že mám motorově TOP TDS... 530D 135kw se držim do stovky a pak přibližně od 120 mi začíná ujíždět při 160 mě dělí zhruba 5 metru.
Po 289 kilometrech jsem měl spotřebu 6,7l - 6,8l při tempomatu 130km/h a z kopce 140 až 150
Pneu na voze předek 245/40 R18 zadek 275/35 R18
http://kaliacek.rajce.idnes.cz/BMW_E39_ ... 14-456.jpg
Týden před tím než jsem nazul letní jsem jel z Prahy do Plzně na zimákách 205/60 R15 spotřeba při té samé jízdě 6,1l až 6,2l
Za sebe jsem drzej říct že mám motorově TOP TDS... 530D 135kw se držim do stovky a pak přibližně od 120 mi začíná ujíždět při 160 mě dělí zhruba 5 metru.
Filozof píše:Znám 530d co má přes 500k a jezdí stále tak nevidím problém... pokud se majitel stará a dává mu péči.
Tomu věřím, vše to je o majiteli pokud se stará, bude mu auto sloužit dobře a najede s ním mraky km a když se k tomu chová jako dobytek tak se mu to bude srát tak to prostě je. Jako se starým dieslem není problém těch půl mega najet klidně i víc, když se o něj dotyčný stará, ale dnešní moderní diesly, ikdyž to čověk udržuje tak vydržej hovno

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov