Stránka 2 z 2

Napsal: ned 24.03.2013 21:40
od toli07
Na mém bmw 318 d 2009, najeto 160 000 se zadřelo common rail čerpadlo tak, že se nehlo, následně se přerval rozvodový řetěz a potkal se motor. Nové rozvody, 10 ventilů, čerpadlo, nové vstřiky, staré nešly zrepasovat + práce= 120 tisíc. Darda, ale musim pochválit, spravili to dobře.

Napsal: ned 24.03.2013 21:46
od Benny525
ja měl BMW e34 524TD a tam je řemen a najel sem na něj postivych 249000km až potom sem ho vyměnil

Napsal: pon 25.03.2013 03:28
od airbone
Srandik32 píše:Tak na e39 s motorem M62 mně oprava toho shora uvedeného stála cca 60k (neautorizovaný servis+díly nemohli sehnat,tak jsem musel sám).To bylo před 5ti lety.Na motoru N62 v e65 mně výměna trubky (jestli je to ta vodní co vede z předních prsou dozadu mezi válcema) mně stála loni 25k.(neautorizovaný ale nejlepší :wink: servis).


aj na mojom N62 sa to riesilo tesne pred tym nez som to kupil, cena bola tusim okolo 1800eur s pracou (neautorizovany servis) ale popritom sa vymenilo spusta inych malickosti (tesnenia, tusim aj nieco na rozvodoch).

Napsal: pon 25.03.2013 10:01
od ada540i
A na kolik tak cca vyjde výměna rozvodů + všechno potřebné co se dá udělat najednou, když už se to rozdělává u e39 540i po FL?

Napsal: čtv 28.03.2013 17:32
od janbrasna
Srandik32 píše:Na motoru N62 v e65 mně výměna trubky (jestli je to ta vodní co vede z předních prsou dozadu mezi válcema) mně stála loni 25k.(neautorizovaný ale nejlepší :wink: servis).


Delal ti to Snejk? Tou teleskopickou trubkou, nebo se to rozebiralo komplet?

kim píše:Jestli náhodou těch 280 t km a podobně neměly najeté ty káry v době, kdy někteří měli BMW jen na setrvačník


Tahle 540i se vyrabi tak 6-7let, tze tech 280tkm by odpovidalo i pri celkem hutnym najezdu…

airbone píše:aj na mojom N62 sa to riesilo tesne pred tym nez som to kupil, cena bola tusim okolo 1800eur


V kolika KM? A stejna otazka jako vyse — teleskopickou tyci nebo komplet rozebiracka?

Diky za info.

airbone píše:ak si to vsetko dal dokopy za 71000 czk, tak blahozelam, poriesil si to celkovo lacno vzhladom na rozah poskodenia co popisujes


Jj, souhlas, dobra cena. Ve Statech v servisu nechas na N62 dvoj-trojnasobek jen za vymenu tech vsech tesneni.

Vlasta píše:No nevím jestli to bude tak horký. Vím o dvou případech prasklého řetězu u BMW, v jednom případě bylo příčinou uvolnění olejové pumpy ve vaně a nedostatečný tlak oleje, ve druhém případě prasklý šroub


Blby je, ze i ja mam kolem sebe utrzeny olejovy cerpadla a podobny parady, bohuzel oproti jinym znackam kde odchazi kdeco maj BMW nejhorsi zastoupeni prave takovych tehle kompletnich oprav motoru kolem 100.000 CZK.

Napsal: pát 29.03.2013 14:07
od Srandik32
janbrasna píše:
Srandik32 píše:Na motoru N62 v e65 mně výměna trubky (jestli je to ta vodní co vede z předních prsou dozadu mezi válcema) mně stála loni 25k.(neautorizovaný ale nejlepší :wink: servis).

Delal ti to Snejk? Tou teleskopickou trubkou, nebo se to rozebiralo komplet?

Ano dělal,trubka byla origo a vyndaval motor se špajzkou.

Napsal: pát 29.03.2013 14:18
od JaraX
ta teleskopicka trubka je nahovno, lepší podsvtivě motor ven a těsnení.

Napsal: pát 29.03.2013 18:31
od Srandik32
Souhlas,mluvil jsem s nějakým servismanem z Brna kterej už jich udělal několik a říkal to samý.Navíc cenově je to skoro stejný a časově,když se musí čekat na doručení,taky.

Napsal: pát 29.03.2013 19:31
od chip
Tu teleskopickou trubku musí vytočit každej soustružník i na kšeft max za třetinu, to co za to chtěj je nekřesťanský. To je fakt lepší to celý rozebrat a celý to při tom přetěsnit.

Každopádně 25k to je taky dobrej kšeft 8)

Napsal: pát 29.03.2013 22:38
od Srandik32
chip píše:Každopádně 25k to je taky dobrej kšeft 8)

No jo,podle tebe jsou všichni blbý že si to nechají opravit a nejdou napřed za Lojzou do Kolbenky jestli by jim to na mašině nevytočil.Napřed si o tom něco zjisti a pak povídej.

Napsal: sob 30.03.2013 05:29
od janbrasna
Nahovno jako že nebude držet/těsnit, nebo jako že už je prostě v tom bodě lepší si s tim fakt dát tu práci a přetěsnit všechno?

Mi 25k nepřijde jako úplně blbá cena, kolik to zabere? Týden (40-50h)?

Napsal: sob 30.03.2013 10:06
od Srandik32
Já to měl u Snejka asi 14 dní,ale on musel dělat taky jiný věci,je vytíženej asi na 150%.Jinak tady mi řekli tenkrát že cca 3dny.Udělali jich prý už desítky.Mají zákazníky i ze SK.Cena cca 20k.

Napsal: sob 30.03.2013 10:57
od chip
janbrasna píše:Nahovno jako že nebude držet/těsnit, nebo jako že už je prostě v tom bodě lepší si s tim fakt dát tu práci a přetěsnit všechno?

Mi 25k nepřijde jako úplně blbá cena, kolik to zabere? Týden (40-50h)?
Těsnit to může, ale může se ti pak následně roztěsnit něco na prsou a pak do toho budeš stejně muset lézt, takhle to uděláš rovnou všechno za stejnou vatu.

Srandik32, já si nemyslím, že si blbej, stejně tak považuji za lepší to celé přetěsnit, než tam dávat teleskopickou trubku. Jen jsem poznamenal, že materiál je v tom za max 3500 (origo těsnění z BMW), 3 dny práce za 21000 odečet jsem i energie.

Napsal: sob 30.03.2013 15:27
od Srandik32
janbrasna píše:Jen jsem poznamenal, že materiál je v tom za max 3500 (origo těsnění z BMW), 3 dny práce za 21000 odečet jsem i energie.

Prosímtě kde žiješ.trubka-1188,-,lůžko 1462,-,víko zad s těsněním 1668,-.A to jsem se nedostal na prsa,vanu,olej,antifreez,těsnění atd.A sraního je s tím dost,radši zaplatím Snejka a vím že to mám cajk a přetěsněno půl motoru.V Rakousku odhad opravy v BMW cca 4000€.Na netu je dost různých debat na toto téma,viz třeba zde A dost dohadů :)

Napsal: sob 30.03.2013 18:16
od chip
Antifeez můžeš stočit chladičem. Olej? Nač bych ho měnil? Víko zad s těsněním, na co měnit? Stačí sundatavat pouze zepředu. Ale pokud výměnu tý trubky někdo bere jako přetěsnění celého motoru a výměnu náplní, tak to je samozřejmě jiná :-)

Napsal: sob 30.03.2013 20:52
od janbrasna
Mchdm nevíte někdo, jestli s těmahle N62 radostma mají zkušenosti u Kabátníka http://www.kabatnikracing.cz ? (Dělali tam teď kolegovi potkanej N52, a vypadá to jako že umí…) — Nenechával jste tam někdo dělat tohle?

Napsal: ned 31.03.2013 11:38
od JaraX
no hlavně často ještě teče o kroužek pod konzolí altíku a když je motor venku je lepší to udělat celý a samozřejmě přetěsnit prsa i zadek, je nesmysl udělat o kroužek a za měsíc zjistit že to teče jinde.

Napsal: ned 31.03.2013 15:54
od Srandik32
Moje řeč,ještě dost odchází hadice od chladiče a vodní pumpa,kolem 250-280tis.km. 8)

Napsal: ned 31.03.2013 16:09
od janbrasna
Někdy jsem si dával dohromady seznam, co na tom všechno teče. Sepíšu to pak do jednoho vlákna až to najdu :) dam sem pak echo.

Takže doporučení je, jakmile se na tom něco/cokoliv přetěsňuje, tak neváhat a udělat hned komplet všechny kroužky a těsnění? OK.

Napsal: ned 31.03.2013 16:43
od Srandik32
Tak většinou se přetěsňuje když to někde sákne.Tady šlo o to,že byl venku motor,kterej se rozebíral.Tak je jasný že je lepší přetěsnit i náchylnější místa kam se pak nedá dostat.