Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
E60 540i - praskl rozvodovy retez
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1442
- Registrován: ned 04.06.2006 00:00
- Bydliště: SK-PO
- Klubové ID: 1836
aj na mojom N62 sa to riesilo tesne pred tym nez som to kupil, cena bola tusim okolo 1800eur s pracou (neautorizovany servis) ale popritom sa vymenilo spusta inych malickosti (tesnenia, tusim aj nieco na rozvodoch).Srandik32 píše:Tak na e39 s motorem M62 mně oprava toho shora uvedeného stála cca 60k (neautorizovaný servis+díly nemohli sehnat,tak jsem musel sám).To bylo před 5ti lety.Na motoru N62 v e65 mně výměna trubky (jestli je to ta vodní co vede z předních prsou dozadu mezi válcema) mně stála loni 25k.(neautorizovaný ale nejlepšíservis).
A na kolik tak cca vyjde výměna rozvodů + všechno potřebné co se dá udělat najednou, když už se to rozdělává u e39 540i po FL?
BMW M3 F80 - 2018, Mineral gray, manuál, competition paket
http://bmwklub.cz/forum/viewtopic.php?f=10&t=98295
http://bmwklub.cz/forum/viewtopic.php?f=10&t=98295
Delal ti to Snejk? Tou teleskopickou trubkou, nebo se to rozebiralo komplet?Srandik32 píše:Na motoru N62 v e65 mně výměna trubky (jestli je to ta vodní co vede z předních prsou dozadu mezi válcema) mně stála loni 25k.(neautorizovaný ale nejlepší :wink: servis).
Tahle 540i se vyrabi tak 6-7let, tze tech 280tkm by odpovidalo i pri celkem hutnym najezdu…kim píše:Jestli náhodou těch 280 t km a podobně neměly najeté ty káry v době, kdy někteří měli BMW jen na setrvačník
V kolika KM? A stejna otazka jako vyse — teleskopickou tyci nebo komplet rozebiracka?airbone píše:aj na mojom N62 sa to riesilo tesne pred tym nez som to kupil, cena bola tusim okolo 1800eur
Diky za info.
Jj, souhlas, dobra cena. Ve Statech v servisu nechas na N62 dvoj-trojnasobek jen za vymenu tech vsech tesneni.airbone píše:ak si to vsetko dal dokopy za 71000 czk, tak blahozelam, poriesil si to celkovo lacno vzhladom na rozah poskodenia co popisujes
Blby je, ze i ja mam kolem sebe utrzeny olejovy cerpadla a podobny parady, bohuzel oproti jinym znackam kde odchazi kdeco maj BMW nejhorsi zastoupeni prave takovych tehle kompletnich oprav motoru kolem 100.000 CZK.Vlasta píše:No nevím jestli to bude tak horký. Vím o dvou případech prasklého řetězu u BMW, v jednom případě bylo příčinou uvolnění olejové pumpy ve vaně a nedostatečný tlak oleje, ve druhém případě prasklý šroub
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 605
- Registrován: úte 19.12.2006 01:00
- Bydliště: Chodov u Karlových Varů
- Klubové ID: 860
Ano dělal,trubka byla origo a vyndaval motor se špajzkou.janbrasna píše:Delal ti to Snejk? Tou teleskopickou trubkou, nebo se to rozebiralo komplet?Srandik32 píše:Na motoru N62 v e65 mně výměna trubky (jestli je to ta vodní co vede z předních prsou dozadu mezi válcema) mně stála loni 25k.(neautorizovaný ale nejlepšíservis).
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 605
- Registrován: úte 19.12.2006 01:00
- Bydliště: Chodov u Karlových Varů
- Klubové ID: 860
Já to měl u Snejka asi 14 dní,ale on musel dělat taky jiný věci,je vytíženej asi na 150%.Jinak tady mi řekli tenkrát že cca 3dny.Udělali jich prý už desítky.Mají zákazníky i ze SK.Cena cca 20k.
Těsnit to může, ale může se ti pak následně roztěsnit něco na prsou a pak do toho budeš stejně muset lézt, takhle to uděláš rovnou všechno za stejnou vatu.janbrasna píše:Nahovno jako že nebude držet/těsnit, nebo jako že už je prostě v tom bodě lepší si s tim fakt dát tu práci a přetěsnit všechno?
Mi 25k nepřijde jako úplně blbá cena, kolik to zabere? Týden (40-50h)?
Srandik32, já si nemyslím, že si blbej, stejně tak považuji za lepší to celé přetěsnit, než tam dávat teleskopickou trubku. Jen jsem poznamenal, že materiál je v tom za max 3500 (origo těsnění z BMW), 3 dny práce za 21000 odečet jsem i energie.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 605
- Registrován: úte 19.12.2006 01:00
- Bydliště: Chodov u Karlových Varů
- Klubové ID: 860
Prosímtě kde žiješ.trubka-1188,-,lůžko 1462,-,víko zad s těsněním 1668,-.A to jsem se nedostal na prsa,vanu,olej,antifreez,těsnění atd.A sraního je s tím dost,radši zaplatím Snejka a vím že to mám cajk a přetěsněno půl motoru.V Rakousku odhad opravy v BMW cca 4000€.Na netu je dost různých debat na toto téma,viz třeba zde A dost dohadůjanbrasna píše:Jen jsem poznamenal, že materiál je v tom za max 3500 (origo těsnění z BMW), 3 dny práce za 21000 odečet jsem i energie.

Mchdm nevíte někdo, jestli s těmahle N62 radostma mají zkušenosti u Kabátníka http://www.kabatnikracing.cz ? (Dělali tam teď kolegovi potkanej N52, a vypadá to jako že umí…) — Nenechával jste tam někdo dělat tohle?