Stránka 2 z 2

Napsal: úte 05.03.2013 16:34
od pragdejf
draha oprava vanosu? ale kdeze, sada tesneni z ameru za par stovek a na magnetce nechat stahnout "chrastitko". nevidim v tom zadny drama, ostatne tady je navod.
http://beisansystems.com/procedures/van ... cedure.htm

Napsal: úte 05.03.2013 19:46
od PK_530iA
Návod pěkněj, ale ještě najít mechanika, kterej o tom něco ví, nebude se bát do toho pustit a taky když už se do toho pustí, tak aby to úplně nezkur*il...V ČR jsem ještě takovýho nepotkal, zatím narážím na samý kkt.

Napsal: úte 05.03.2013 19:52
od starynovy
nikto ti nebrani kupit si tie 3 ´´specialne´´ orechy do goly, objednat sadu od beisanu, a vlietnut na to :wink:

Napsal: úte 05.03.2013 20:02
od PK_530iA
To je pravda, kdybych měl barák s garáží, tak si věci na autě řeším sám, ale bohužel...

Napsal: úte 05.03.2013 20:03
od starynovy
no co som pozeral ten ich navod na tej stranke, tak toto zmaknes v lete za pol dna, pekne na slniecku aj pred barakom :D

Napsal: úte 05.03.2013 20:29
od Filozof
neřešte blbosti .... já jezdím s vanosem 525i 6let a žádné problémy nejsou motor je to poslední co se ti posere na autě ...

jinak motor stojí 3-6tisic komplet tak neřeš opravu ... tu jistě někdo tady z bmwklubu zvládne je tu několik šikovnejch mechaniku a znají BMW tak že by i po slepu opravili polovinu auta. :D
spíše spotřební věci tlumiče,kotouče , a čepy to je klasikav ČR a když budeš jezdit i v zimě tak začně koroze jako u každého 15-20let starého auta ...
to se pomalu a jistě objeví ... jsou to spíše spotřební věci ....

motor pokud bude v pořádku vydrží hodně ...mění se snad jen těsnění co jsem dělal jinak nesmrtelný když měníš olej nejpozději 15tis km a netočíš jej když je studenej nad 3-3,5tis

Nedělejte z toho auta hyundaje....
tohle auto přežije dalších 10-15let při slušném zacházení a údržbě v pohodě...

Napsal: úte 05.03.2013 21:15
od Jamall
stojím za názorem člena "Filozof"

akorát teda poznámka ze stylu jízdy s Vanosem. Když projíždíš třeba parkovištěm, hodně točíš volantem, zleva doprava, je zapotřebí sledovat více silnici, než řazení, tak díky Vánosu v době kdy budeš mít zařazeno za 3 a minimální otáčky, tak ten motor to vytáhne i z opravdu nízkých otáček...prostě budeš cítit rychlejší nástup výkonu, lepší zrychlení. U nevanosu budeš muset podřadit, protože to na tu rychlost síce bude taky zrychlovat no ne dostatečně na takové to pružnější rozjetí

Nebo situace kdy jedeš ve městě a najednou někdo ve předu dá na přechodu přednost a ty musíš jít razantněji na brzdy....nesleduješ řazení. Ani nestihneš zastavit, no auto je ještě rozjeté, tak šlápneš na plyn a jedeš. Nevanos bude potřebovat podřadit. Zas je to ale jak kdo...já třeba brzdím i motorem

Napsal: stř 06.03.2013 12:54
od pragdejf
zrovna repasi vanosu klidne zvladnu, specialni orech je akorat stocenej na soustruhu, protoze normalni orechy maj náběh aby se dobre nasazovaly a tady je fakt nizka a jeste hlinikova matice. ja musel vanos nahrat horkovzduskou na 200°C a pak chladicim sprejem ochadit tu matici, abych to povolil. a to jenom kuli vymezeni vule v chrastitku...

jinak kokotů mechaniků moc neznam, nak s nikym moc neprichazim do styku, protoze si resim vsecko sam.

a udrzba E34 se opravdu vetsinou sestava akorat z vymen oleje (za me syntetika kazdejch 10tkm) obcas desky a pekelna vymena kabinovyho filtru zakletyho hluboko v palubce.

edit: jinak u 535i resej nedostatek zatahu v nizkejch otackach pisty jak popelnice, staci tomu dat napit a uz to leti;-)

Napsal: pát 08.03.2013 15:04
od PK_530iA
Tak všem díky za rady, výběr zaměřím na 525i vanos. Výběr se s tejně zúží i tím, že hledám auto v plynu, takže kdyby si Filozofe prodávál, měl bych zájem :)

Napsal: pát 08.03.2013 16:59
od Storm
Velmi rozumné a praktické rozhodnutí, budu držet palce :-)

Napsal: sob 09.03.2013 12:12
od PK_530iA
Díky, auto nutně nepotřebuju, takže budu mít dost času na výběr :wink:

Napsal: pon 16.12.2013 06:06
od Hagen
Tak co jsi nakonec poridil, jestli uz? :) Protoze za me, jestli ti nevadi LPG, jdi do 535 :) Jezdim v prumeru za 15l plynu a vykon vazne nepostradam + M30 je kovadlina :)