Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
E34 525 TDS čerpadlo problem rv92 prosim o konzultaci
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 202
- Registrován: stř 13.01.2010 01:00
- Bydliště: 30km jihovychodne od brna
jelikoz mas cerpadlo typ 300, tak to mas jeste jednodussi. sezenes cerpadlo z bmw 324/524td, pripadne neni problem i ze samotneho diesela. to cerpadlo je zamenne za to dosavadni, takze akorat vymontujes puvodni, namontujes to mechanicke.
ja mel cerpadlo 515, takze jsem musel udelat mezikus mezi blok a to cerpadlo (je tam rozdilny prumer diry) a mam plastove sani, tak bylo potreba ho trochu prohnout, aby se pod nej cerpadlo veslo -> je o neco vyssi nez elektronicke. to u tebe odpada. mas v bloku stejny prumer diry a hlinikove sani, ktere je vyssi a bez uprav to tam vejde. primontazi ani neni potreba rozdelavat rozvody. kdyz opatrne to puvodni vyndas a opatrne to mechanicke vlozis, tak se rozvody nepohnou.
je potreba vytvorit plynove lanko. ja jsem pouzil nejake co se mi doma valelo z motorky. na cerpadle ho uchytit neni problem. ve stene mezi motorem a kabinou je dira ucpana gumou (u 325tds je to vicemene za plynovym pedalem, na 5er to bude snad stejne), tou to lanko prostrcis do kabiny, zaroven ten plech pouzijes jako operny bod pro bovden. na plynovem pedalu je takove oko, za ktere to lanko upevnis. je to uplne jednoduche. napojis 1 drat na cerpadlo, nastavis predvstrik a uz jezdis.
ja mel cerpadlo 515, takze jsem musel udelat mezikus mezi blok a to cerpadlo (je tam rozdilny prumer diry) a mam plastove sani, tak bylo potreba ho trochu prohnout, aby se pod nej cerpadlo veslo -> je o neco vyssi nez elektronicke. to u tebe odpada. mas v bloku stejny prumer diry a hlinikove sani, ktere je vyssi a bez uprav to tam vejde. primontazi ani neni potreba rozdelavat rozvody. kdyz opatrne to puvodni vyndas a opatrne to mechanicke vlozis, tak se rozvody nepohnou.
je potreba vytvorit plynove lanko. ja jsem pouzil nejake co se mi doma valelo z motorky. na cerpadle ho uchytit neni problem. ve stene mezi motorem a kabinou je dira ucpana gumou (u 325tds je to vicemene za plynovym pedalem, na 5er to bude snad stejne), tou to lanko prostrcis do kabiny, zaroven ten plech pouzijes jako operny bod pro bovden. na plynovem pedalu je takove oko, za ktere to lanko upevnis. je to uplne jednoduche. napojis 1 drat na cerpadlo, nastavis predvstrik a uz jezdis.
Tak potom nemas co riesit, zozen cerpadlo, u vas je ich na predaj celkom dost (cenova realcia je max. 100€), ja som ho tahal az z Polska, nakoniec bolo z 2.4d-ocividne nie problem, po prehodeni privodu vzduchu.. plynove lanko na vrakaci z Renaultu 1.9TD, pretesnenie, montaz, nastavenie, a zastavanie toho lanka vysla asi 20h v otvorenej garazi pri -17°, na jeden zatah (sice mi uz z toho drbalo, ale nesiel som domov peso
). Startuje mi to na brnk hocikedy, taha to uplne inak, a ked tomu nenalozis zbytocne vela nafty jazdi to podla mna uspornejsie ako EDC, teraz som vyjazdil 80L, 50% mesto 7.2L
jo jo s tym automatom to ten neborak nevyhral, DDE s nim spolupracuje ruka v ruke, holt opravar myslel ze to rychlo vyriesi, a prdlajs.. Ak by si ale predsalen chcel mam potenciometrovu hlavu z mojho, startovalo na otocku, a nic neblblo.. ale pripajam hlas za prestavbu.


jop je to ono, ale daj si to pretesnit, ak to niekto tam u vas vie, pripadne si to pretesni sam.. teraz ma pravdepodobne oldaf ukamenuje ze uz namontoval 50 cepradiel, a netiecie ani jedno, bohuzial, ja 3, a vsetky po 2 tyzdnoch zacali tiect.. posledne swap BOSCH/Lucas vo felde, majitel chcel usetrit 200 korun za tesnenia, uz tecie...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov