Stránka 2 z 2

Napsal: pon 18.02.2013 17:56
od beny-maser
co :?:

Napsal: stř 20.02.2013 10:56
od risus525tds
Misanek píše:Prosim tě, že se do toho hned hrneš, rozebíráš převodovku a vůbec nevíš co a jak. Já bych si teda dřív pozjišťoval infromace než se na to takhle bezhlavě vrhnul :D Nicméně k věci:

Olej se kontroluje a doplňuje tak, že se v první řadě musí kontrolovat při běžícím motoru a voliči v poloze P Dolévací a zároveň jako kontrolní bod funguje právě to zapuštěné veliké víčko na tu 18 imbus. Ten odšroubuješ a budeš dovnitř cpat tak dlouho olej, dokud ti nezačne zpět vytékat tímto otvorem. Je to poněkud nešikovné, ale bohužel, takto to kluci vymysleli :roll:

Naopak výpustný šroub je zase v přední části vany ten malý torx, kdybys někdy chtěl dělat výměnu.

Snad jsem ti dostatečně poradil.
Nezapomeň - základ je mít nastartovaný motor při kontrole hladiny a hlavně taky je potřeba mít ten správný olej :wink:


Děkuji moc za radu, o víkendu budu mít auto zase na zvedáku, tak to okouknu. Olej mám.