Stránka 2 z 2
Napsal: stř 06.02.2013 21:51
od Sweden
tady ale přece nejde vůbec o to že si někdo myslí že když je 5er v naftě na každým rohu tak je prostě lepší protože je víc prodávaná.
Tady je nejvíc úsměvný jak má každý obavy vyměnit jednou za hooodně km,pokud se k autu chová jako člověk,turbo nebo např.vstřik.A z těchto obav usoudí že bude lepší koupit 545i/550i protože to je benzín a na něm se vlastně nemá co podělat,a když to dám ještě do plynu tak to bude teprve echt.....jinak jsem stejnej pacient,mám už léta samý ropy,strašně mně láká mít opět něco v benzínu,ale....545i je málo a když je tak po několika vlastnících pubertálního věku kteří tomu dávali,vyjímky se najdou,ale tam je to zase draze zaplaceno,550i jsou ale ty si sakramentsky drží cenu a pořád je to e60/61 která byla tak trochu odfláknutá.Jako poslední možnost se nabízí došetřit a koupit už rovnou "efkovou" řadu která je dle mého dokonalá.
Napsal: stř 06.02.2013 21:58
od m.deejay
...já si třeba nemyslím, že protože je nafta víc prodávaná, tak je lepší
...to jsem zrovna mohl zlomyslně napsat, že když je benzin daleko méně prodávaný, tak je to proto, že je horší...
Napsal: čtv 07.02.2013 07:46
od Filozof
Je tady mraky lidí co si koupili poctivě kvalitní 530d po prvním majiteli auto třeba 4-6let staré a to jsou prostě ideální auta pro většinu. Chápu máme v rodině taky jedno našlápnuté výbavou 530xda ale když sním jedu je to prostě jen pro mě luxusní auto které má "silný motor" 170KW a jede krásně a rychle ...prostě klasika dnešních podnikatelů a není tam ta radost která je v zadokolce aspon zuřivá benzínová R6 nebo pohodová bublající V8
benzín V8 v BMW si kupují fajnšmejkři za velké peníze proto i ojetá auta jsou trochu dražší a drží si cenu dle mého.
Nikdo netvrdí že pokud koupím po prvním slušném majiteli auto a budu se o něj starat tak i 530d bude sloužit krásně a dlouhé roky ikdyž má 5-6let ...
Pak až jsou starší kousky v naftě je vidět kdo natrefil jakej kus a je to už loterie zda bude vše v pořádku pravidelně servisované nebo ne.
U benzínu pokud si vše prohlédnu důkladně při koupi by neměl bejt problém krom spotřebáku...se něčeho moc obávat.
Mě se taky líbí nejnovější 5er ale prostě jsou zbytečně drahé a pravda nemám na ni prachy ...ani bych ji nekoupil ...hranice 5-6let a 300-400k cenou zatim nedosahují ...a pak až budou se budeme bavit jak jsou kvalitní...
Ty turba co dnes strkají do benzínu od 1,6litru nahoru jsou bohužel k pláči ... a cesta tudy nevede pro pravého fandu BMW.
Bojím se že brzy budeme vzpomínat na vysoké objemy jako je 4,4ka V8 nebo 6litr V12 atd....
Napsal: čtv 07.02.2013 10:41
od Sweden
Filozof:tvůj názor chápu a plně s ním souhlasím,beru to tak že sem měl 530d v paketu jak e39 tak i teď e61 a musím říct že i přes téměr stejné motory prostě e39 měla něco do sebe,hodně do sebe,narozdíl od e61 která je prostě "jiná",stejně tak beru rozdíl 530d a 550i,obě motorizace splní svůj úkol stejně dobře,pak je tady otázka z kterého motoru má člověk větší požitek,jsou i tací co by benál nechtěli a raději jezdí ropu,bohužel když jsem vybíral toura kvůli dcerce tak jsem byl mezi nimi,dnes toho lituji,po stránce spolehlivosti a provozních nákladů jsem nadmíru spokojen,ale pořád ve mně dřímá to "ALE",dnes vím že jsem měl volit jinak,ale co už.....
Jediná věc která mi nedá spát je to jak všichni žijete v tom že V8 je nesmrtelný a že se mění jenom oleje,brzdy,apod.Jako když se udělá dobrej kup tak to nebude stát ani korunu narozdíl od ropáků kde se furt něco sype

,doporučuji projít sekci 7er a zaměřit se na problémy benzínových motorů

Napsal: čtv 07.02.2013 11:01
od butthead740
Verim ze se V8 taky umi pokakat, ale ja mel 3 sedmy a to 4.0, 4.4 a V12 a ani na jedny sem nemusel na motor ani jednou sahnout, jen sem jim vzdy dopraval kvalitni olej a vymenu po 12-15tkm ato sem to ani trosku nesetril.. Desto do ropaku sem za ty leta nasypal takovejch nehoraznejch penez ze sem mel radsi koupit nove bmw a jen splacet..
A vite proc je v bazarech more 530d? Ptz se jich vsichni zbavujou a chcou 545i

Napsal: čtv 07.02.2013 12:06
od M4we
Já nechci zatracovat ropáky, jen bych chtěl říct, že benzínový osmiválce s vysokým objemem jsou taky dělaný na podstatně vyšší nájezd. A podle mě se můžou srát míň už jen z toho titulu, že většinu svého života si "chrochtají" v nízkých otáčkách (teda pokud to nějakej jouda netočí pořád do redline) a tím pádem jsou svým způsobem spolehlivější. Nebudu tu rozhazovat rozumy. Říkám názor.
Proti naftě v podstatě nic nemám. Souhlasím s Filozofem..je to o tom, jak se o auto kdy kdo staral, jakou mu dopřával péči. Už jsem tady na klubu viděl dost krásných naftových bmw od nadšenců, kterých bych se nebál, protože o ně bylo výborně staráno. Tak je to s každým autem. Akorát ty naftové jsou prostě náchylnější. Jinak samozřejmě...zprasit jde každý auto

, jen je k tomu potřeba správnýho blbečka. Těch je všude dostatek

Napsal: čtv 07.02.2013 13:12
od m.deejay
...ono to např. srovnání se spolehlivostí aut - na prvních příčkách Porsche a někde na 50 místě nějakej Ford
...to je sice hezký, ale Porsche se prodá třeba 100tis aut a toho Forda 1mil aut
...adekvátní srovnání by pak podle mě mělo být s autama, kterých se prodá přibližně stejně...