Stránka 2 z 2

Napsal: úte 05.02.2013 20:45
od gassik
a jak to je z opravama, co se sere nejčastěji....díky, mám celkem obavy...

Napsal: stř 06.02.2013 00:13
od butthead740
U benzinu s jasnou historii a v top NE STOP stavu jen bezne provozni veci, aspon ma zkusenost..

U nafty turbo, vstrik nebo 2,jednou dokonce vsech 6, cerpadlo, vaha, dpf atd... dosti nakladne opravy, taky vlastni zkusenost..

Pak nafta v topu muze drzet klidne pres 100tkm od koupe jetyho auta bez investice, u nafty muzes koupit taky TOP STAV, ale pak je to hodne na tobe jak se k autu chovas..

Napsal: stř 06.02.2013 00:35
od scooter_x
Pokud bys chtěl spolehlivý auto, spousta lidí ti tu řekne 745i v LPG...něco na tom bude ;)

Napsal: stř 06.02.2013 07:33
od Perunwit
hlavně se vysrat na tu naftu a koupit benzín atmosféru. otřepané, ale pokud nechceš opravovat a mít bobika, je to funkční... odměnou dostaneš s vyšší spotřebou krásnej zvuk a pocit, že to není nějakej kadle kadle chrochták - k nezaplacení.

Napsal: stř 06.02.2013 16:42
od gassik
začínám se bát :D

Napsal: ned 31.03.2013 22:06
od kornout
gassik píše:
butthead740 píše:Tak ono taky nemuzeme srovnavat prassata s motorem z min stoleti s E60kou k E60 je konkurent od koncernu 3.0tdi a to uz neni chro chro jako stary 2.5tdi :D

proč nemůžeme? passat 2.5 tdi a bmw 525d má skoro stejný krouťák....tak se ptám, nemají teda skoro stejnou sílu (tah) ?
525d je 3000ccm, navíc to fakt srovnat nejde 2,5 V6 TDI je pakárna vůbec řešit a psát o tom.
530d 173kW po chipu 309PS 650Nm i s DPF

Napsal: pon 01.04.2013 21:37
od Filozof
Hlavně v ČR kupovat 530d z bazaru je risk a většinou z 98% jsou to stočené mrdk.y co mají najeto 400tis i 500tis ale v bazaru ti garantují 180-220tis km.

Další věc je že hromada aut je dotažených z DE nebo IT. které byli bourané a jsou opravované. Takže nevíš co tě potká a nemine ...

Takže bud z raichu nebo od přímého majitele ideální jít vybrat auto s člověkem co BMW zná nazpaměť a veme diagnostiku a projde ti vše ...lak, motor , spodek , a řekne ti zda je ok nebo je to krám.

My kupovali auto 4roky staré od prvního majitele mělo 220tis a vše sedělo.
Ale i tak to chtělo nějaké investice čepy a podobně.
530d 170KW letí luxusně ale zase bych já osobně zvažoval zda nejít do 545i nebo 550i s LPG.
Pokud bude v pěkné výbavě je to jiná liga jezdí ještě o něco úsporněji jak 530d.
Navíc servis by měl být mnohem levnější jak u nafty pokud bych se díval na dvě stejná auta stejně najeto a zhruba stejně opotřebovaná.

Výbava bude většinou u 545i nebo 550i větší pokud majitel nešetřil.
Určitě bych šel do vyšší výbavy ...

Rozdíl mezi 5er v základu a 5er ve vysoké výbavě je obrovský a ty auta jsou uplně jiná dimenze ...

Osobně bych chtěl komforty s výhřevem v elektrice světlé kůži, bixenony, panorama, 16:9 navigace, pdc, některé mají Dynamic drive to bych bral ale je jich málo. adaptivní tempomat, TV , minimálně.
Další už je na vkusu.

Vím že pěknej kus muže stát i 350-500k.

Přitom e60ka začíná někde na 180k třeba ... 530d.

Takže záleží na kusu a co od toho auta chceš....zda jen e60 a na výbavě nesejde tudíž co nejlevněji ... nebo chceš pořádnou nálož v pěkném stavu a jsi ochoten si připlatit.
a jezdit v 530d a 550i je taky velkej rozdíl i co se týče údržby obou aut...

pak zjistíš že jsi sice koupil levně 530d za 2kila ale kilo jsi do ni vysypal během jednoho roku a už jsi mohl mít auto o level jinde.