Stránka 2 z 3
Napsal: stř 13.02.2013 10:31
od hulda
Szimi píše:Jo jo, poznávám

a nebyl jsi teď čirou náhodou pár dnů zpátky na sraze BMW MSK u Tesca v Hrabové? Já tam byl, nestihl jsem obhlídnout všechna auta a pokecat se všemi, ale mám dojem, že jsem tam ten tvůj zjev zahlédl

Ano, byl jsem tam prosím pěkně...

Já i můj zjev

Napsal: stř 13.02.2013 10:44
od Szimi
Tak teď mě sere, že jsem se o to auto tehdy nezajímal víc, sakra

Tak snad zase příště

Napsal: stř 13.02.2013 10:57
od hulda
Jsi na Facebooku ve skupine BMW MSK?

Napsal: stř 13.02.2013 11:35
od Szimi
Jasné, právě proto jsem o tom sraze věděl

Napsal: stř 13.02.2013 14:09
od ARMAN
Filozof píše:...
Často když přijedu do práce a nadhodím, že už pujdu do novějšího modelu jsou tu lidi co mi říkají, neblázni toto je kult BMW to jsou ty pravé baworáky nezbavuj se ho ...
kde že to pracuješ, to jsem v životě neslyšel aby kolegove v jakekoli praci něco takoveho vyplodili

95% lidi co jsem potkal nema potuchu co je e34 kdy se vyraběla a čim se třeba liši od e30 vždy jsem za exota ať už s třicou nebo e34
Napsal: stř 13.02.2013 14:24
od Filozof
ARMAN píše:Filozof píše:...
Často když přijedu do práce a nadhodím, že už pujdu do novějšího modelu jsou tu lidi co mi říkají, neblázni toto je kult BMW to jsou ty pravé baworáky nezbavuj se ho ...
kde že to pracuješ, to jsem v životě neslyšel aby kolegove v jakekoli praci něco takoveho vyplodili

95% lidi co jsem potkal nema potuchu co je e34 kdy se vyraběla a čim se třeba liši od e30 vždy jsem za exota ať už s třicou nebo e34
Tedy mám tu kolegů hodně a konkrétně mi to říkali dva obchodáci a konstruktér dělám v inženýrské firmě návrhy turbíny apod.
Já tedy konkrétně systémáka.
Takže ono sice o BMW moc něvědí ale já už jsem ve firmě zlbnul 2 lidi co si koupili BMW.
A jeden bude ted v létě kupovat e39 528i a stále o ní básní.
Hehe dokonce jsem vezl známého co vlastní x firem a defakto si může koupit na co úkáže a ptal se mě kolik to má a já 20let a on to jede pěkně plynule a tiše to bych nečekal. No jo staré poctivé BMW.
On nesnáší zase přetechnizované auta které mu furt říkají jak má řídit...
A navíc je tedy jiná třída ten si raději koupí Porsche.
Napsal: stř 13.02.2013 22:01
od ACDC
Super čtení, držím palce !!
Napsal: čtv 14.02.2013 09:27
od Perunwit
... já myslím, že je celkem dost lidí, kteří tato stará bmw mají rádi... u nás v práci je moje celkem obyčejná 525i taky celkem oblíbená, každýmu se líbí, chtějí svézt a tak... každej říká, jooo to ještě byly auta pořádný, co? Líbí se i ten hranatej introš, objem 2,5l je pro lidi zblblý downsizingem branej, jako cosi téměř mýtickýho, no sranda

.
Filosof: ty děláš kde konkrétně, ABB, nebo Škoda, nebo jinde? Ptám se, protože dělám v turbínce v plzni.
Napsal: čtv 14.02.2013 14:04
od ARMAN
tak nevim někde asi dělam chybu

maximalně je někdo překvapeny jak je mrštna na to jaky je to tank když podřadim před semaforem ale to je tak vše pokud to neni fanda podle mě ani nevi co je to za auto nebo typ což je naprosto normali
Napsal: čtv 14.02.2013 14:14
od Filozof
perunwit: Jedna střední firma v Brně. Nechci to tady rozšiřovat veřejně - nerad bych tu narazil na kamarády majitelů ...třeba zde na BMWklubu....
Arman: jasně většina neví ...jen ví že je to starší auto z BMW.
Nic víc.
Napsal: čtv 14.02.2013 14:21
od Perunwit
filosof: tak to bych měl ještě jeden tip

ale budiž, necháme to bejt
Napsal: čtv 14.02.2013 21:44
od Szimi
U nás na firmě mě zase za BMW většina nemá ráda (až na pár výjimek)

pracuji totiž v koncernu a každý vidí, o kolik bylo BMW už tehdy napřed... a nevidí to moc rádi

dobře jim tak!
Napsal: čtv 14.02.2013 21:58
od Misanek
ARMAN píše:tak nevim někde asi dělam chybu

maximalně je někdo překvapeny jak je mrštna na to jaky je to tank když podřadim před semaforem ale to je tak vše pokud to neni fanda podle mě ani nevi co je to za auto nebo typ což je naprosto normali
V mém případě ani z té mrštnosti neni nějak extra žádný člověk nadšený
Jinak je to jak říkáš ty, Armane. Že by se neznalý člověk nějak extra spontánně rozplýval nad klasičností E34 se mi vážně hodně dlouho nestalo

Spíš v tom každý vidí starý pelech, ve kterém dnes nejezdí už ani cigáni

Ovšem jak začnu popisovat veškerou výbavu, kterou to auto má, tak je fakt že spoustě lidem spadne brada, když jim řeknu, z jakého roku ten můj vrak je

Napsal: čtv 14.02.2013 22:38
od hulda
Na to bych jen napsal... "Lidi ví ho*no co je dobré..."
Napsal: čtv 14.02.2013 22:58
od ARMAN
Napsal: čtv 14.02.2013 23:47
od Misanek
To Arman:
hulda píše:Na to bych jen napsal... "Lidi ví ho*no co je dobré..."
Jn, ale největší paradox je na tom to, že v podstatě co nevidět (i když ono to tu už asi i je) budou mýtus auta, které se denně používají, mají věk přes 25 let a i přes to nadále fungují

Myslím to tak, že dnes je auto po pěti letech provozu v podstatě zralé k sešrotování. Otázka je, jestli si tohle lidi začnou v určitém okamžiku uvědomovat a staré kusy začnou být přesně z tohoto důvodu vyhledávané nebo naopak (což je mnohem pravděpodobnější už jenom kvůli lobby automobilek) se nadále na tyto naše staré pekáče bude v drtivé většině případů pohlížet s "despektem"
Napsal: pát 15.02.2013 07:23
od Perunwit
faktem je, že když si lidi zkoušej typnout, jak je to auto starý, tak většina těch, co nemaj ánunk, nahazujou "takovejch 13 až 15 leeet??". Tak řeknu "22" a pak je dorazim výbavou a sem spokojenej
jinak já mám spíš ten dojem, že podbízivá politika roozných koncernů se bude pořád stupňovat a nový pekáče o velikosti půdorysu 4 dětských autosedaček se budou prodávat jako houby po dešti. Protože proč? Protože souseth se může posr*t zásvistí, že sem si letos dovolil jak dovolenou v Hrvatsku, tak NOVÝ auto! Co na tom, že to kolikrát bylo hrazený z jedný půjčky

. Nemá to žádnou výbavu, nejede to, ošklivý je to jako halucinace vietnamského designéra, ale mám záruku woe a spotřeba je Pí / 100km. Automobilky budou fokusovat na lowcostování a downsiging a to jim přinese nezbytný budget, jež posléze představenstvo rozmenedžuje mezi členy meetingu a všichni budou spokojení a pojede se dál

.
Proti proudu jde asi nově například Pežó, kterej bude auta údajně zdražovat, protože se chce stát prémiovou značkou

Napsal: pát 15.02.2013 07:53
od Filozof
Zajimavá to diskuze.
Mě dorazila mladá když jsem byl donucen se jít podívat jak je super ta nová škoda rapid tak jsem to znuděně prošel s kamarádem a našimi přitelkyněmi a pak když řekli cenu a jeli jsme v tom se ptala a to nemá ani výhřev nic jen klimu a okna s rádiem v elekt.
Dorazila mě stím že prej je to šmejd za 289tis a to máme přeci pěknou 530i v kombíku a s velkou výbavou a přeci ne žadnej smradlavej plastovej šmejd co ani nejede a ještě nám přes stopade zustane doma...
Tak jsem se zasmál.

Napsal: pát 15.02.2013 23:18
od starynovy
modlite sa k 6tim valcom aby 4tej risi (EU) nepreplo, a nevidala sialene eko nariadenia, v zdravom nanosmogu z CR dieselov v citroenoch C1 sa stratia vsetky krasne auta, a zostanu len tie startovacie voziky.. potom si asi radsej zvyknem na MHD. A zatial to tam smeruje, uz aj tito nasi kreteni sa racia opicit po reichu s obmedzenim vjazdu do vacsich miest pre vozidla neplniace urcitu uroven EURO.. a bude horsie.
Napsal: sob 16.02.2013 00:47
od Perunwit
hlavně ale v dojčlandu mají ověřitelně tu zkušeost, že to žádný zlepšení situace ve městech nepřineslo... a v londonu zrovna tak. Jak už si každej domyslí, jde jenom o EKO LOBBY. Viděl jsem dokumtn, kde se zástupce londonu kasal, že přišli s řešením, který funguje... a studii, která říkala, že nefunguje....