Stránka 2 z 2
Napsal: čtv 24.01.2013 22:28
od mates_
s autem to ani nehne, jen motor se zatřepe ale u dieselu myslím normál
Napsal: čtv 24.01.2013 22:34
od Jendix
když jsem koupil auto, měl jsem něco podobnýho, nejvíc to bylo slyšet na tvrdym podkladu, beton asfalt..
při koupi jsem si toho nevšim, protože auto stálo na měkčím podkladu.. jak jsem přijel domu, nezdálo se mi to a zajel sem za chlápkem co dělá prakticky jen bmw a nakonec i správně diagnostikoval závadu.. to "tikání" byl v mým případě proraženej hydroštel...
jednou jsem zažil u 318tds oběhaný písty, to ale bylo slyšet praticky pořád, zvuk na volnoběh to ale vydávalo podobnej..
Napsal: čtv 24.01.2013 22:37
od mates_
tyjo nestraš mě

kde se nachází ten borec přez bmw?? budu stím muset zajet za někým znalým, když jsem ale poslouchal motor šroubovákem tak to znělo krásně.. ale to asi nepoznám co??

když jsem pod tím byl vlezlý tak to prostě je spíš u převodovky a když malilinko přidám plyn tak to ztichne
Napsal: čtv 24.01.2013 22:45
od Jendix
matess píše:tyjo nestraš mě

kde se nachází ten borec přez bmw?? budu stím muset zajet za někým znalým, když jsem ale poslouchal motor šroubovákem tak to znělo krásně.. ale to asi nepoznám co??

když jsem pod tím byl vlezlý tak to prostě je spíš u převodovky a když malilinko přidám plyn tak to ztichne
ten chlápek je v podstatě mezi táborem a čb.. jinak když přidáš plyn, tak hydřoštel by mohl tichnout.. jinak zase až taková rána to nebyla, sice jich je 24, ale zase sou levnější než na škodovku..

Napsal: čtv 24.01.2013 22:49
od mates_
a když to rozdělám tak se dá nějak přijít na to jaký hydroštel je špatný??? a co je sranda žě někdy to dělá někdy ne, někdy to dělá studený, někdy teplý někdy furt, někdy pravidělně někdy občas cvak... no nejsem z toho moudrý
Napsal: čtv 24.01.2013 22:53
od Jendix
matess píše:a když to rozdělám tak se dá nějak přijít na to jaký hydroštel je špatný??? a co je sranda žě někdy to dělá někdy ne, někdy to dělá studený, někdy teplý někdy furt, někdy pravidělně někdy občas cvak... no nejsem z toho moudrý
to ti nepovim, zase až takovej automechanik nejsem, problém je že když to chceš rozdělat, musí ven celej rail se vstřikama, což neni práce na pět minut.. my jsme tenkrát vyměnili všechny, ale sundavala se radši i hlava kvůli tomu ventilu, i když to nakonec bylo zbytečný
jediný co vim, že mi tenkrát chlápek řikal, že se sundaným sánim to bylo pak jasný že to je tim.. sáni by nemuselo bejt tak hrozný..
jestli si ale dělal klapky v sání, nemohl jsi při tom něco zapomenout, nebo to tím nějak způsobit?
Napsal: čtv 24.01.2013 23:05
od mates_
no já určitě ne, protože já to koupil už bez klapek byly na prasáka vylámaný

já jsem to jen uvedl do stavu ze kterého mi není na blití, paradox je že když jsem auto kupoval tak to nědělalo.. a po cestě doml to začalo... a jak poznám hydroštel když sundám sání??
Napsal: čtv 24.01.2013 23:17
od Jendix
matess píše:no já určitě ne, protože já to koupil už bez klapek byly na prasáka vylámaný

já jsem to jen uvedl do stavu ze kterého mi není na blití, paradox je že když jsem auto kupoval tak to nědělalo.. a po cestě doml to začalo... a jak poznám hydroštel když sundám sání??
no mělo by to bejt hlasitější.. ale stejně bych si s tim někam zajel.. doma nic nevymyslíš a diagnostika zrovna tohle neobjeví..
Napsal: pát 25.01.2013 18:49
od mates_
tak dnes jsem ujel asi 30-40km a vždy když jsem to poslouchal studené či teplé tak to bu´d nědělalo a nebo uplně potichu že skoro neslyšitelně, nezávisle na teplotu motoru, jsem z toho blázen :/ jinak auto jede absolutně luxusně