Stránka 2 z 3
Napsal: stř 09.01.2013 17:18
od JaraX
Napsal: stř 09.01.2013 17:24
od JaraX
jura55 píše:JaraX píše:vím že to hromada pětkařů nemužu připustit ale E65 má nižší naklady jako E60 a tak to prostě je, a to potvrdí každej automechanik kterej servisuje obojí.
zkus E65 zahrnout do výběru, možna budeš mile překvapen.
jinak mezi X5 a E60 bych zvolil určitě E60, je modernější a většinou vybavenější. pokud teda nebydlíš na horách.
Mechos teda nejsem ale:
ekvivalentni kola k velikosti auta budou u E65 o palec vetsi -> drazsi gumy
E65 bude asi tezsi -> vetsi spotreba, ekvivalentni motor musi mit na stejny zrychleni vetsi vykon
Tlumice na tezsi E65 budou tady drazsi nez na E60 ne?
Je asi fakt, ze E65 je konstrukcne o neco starsi nez E60, takze dily si muzou byt o neco levnejsi - ale zase, tlumice musi byt masivnejsi - drazsi?
No a posledni ciste subjektivni vec

E65 uz vypada jako "stary" bavorak. V E60 (navic v m-paketu) jeste stale udelate u neznalych paradu

tady máš co k tomu napsal sam velky snejk
Snake:
ale ze zrovna ty chces tady srovnavat servisni naklady e60 a e65 pritom nemusis chodit daleko a musis sam vedet moc dobre jak to je... rikam ti to narovinu. servis e65 je mnohem levnejsi jak servis e60.. jako servis e38 je levnejsi jak e39... to tak bylo je a bude... dostupnost dilu na e60 je proti e65 tak mizerna, cena novych dilu v bmw prakticky identicka ne-li pro e65 lepsi atd... a pak tu mame faktor prace... at uz svoji .. a nebo cizi.. protoze to, co ti v e38 a e65 zabere par minut... ti v e39 a e60 zabere cele hodiny prakticky neni servisniho ukonu ktery by se nedelal v petce dyl nebo stejne dlouho... takze ono se to nakonec vykompenzuje
a co ti mam povidat... zeptej se doma, jak krasne se vyndaval takovej priblblej vzduchovej filtr a kdyz uz sme u tech nakladnejch oprav... tak bud rad ze sem tehda zachranil tu rozvodovku na xdrive za 40k... takze ono je to uuuplne jedno jakej srac si koupis... ta vec ti bud extremne poslouzi ... (jako zatim vsechny moje 7er) ... a nebo te proste zrujnuje.. jak to tady tak ctu Je to jen o tom dobre to koupit... dobre to umet servisovat.. a nebejt trotl... pak muzes jezdit 7er klidne 5 let a nezanecha to na tobe zadne vaznejsi nasledky
Napsal: stř 09.01.2013 19:53
od WITT
Huste, takze ted mam v hlave jeste vetsi paseku nez jsem mel

Napsal: stř 09.01.2013 19:55
od WITT
A kastle u E65 je klasicky plech, nebo slitina/hlinik ?
Napsal: stř 09.01.2013 20:51
od rooc
boooože

Napsal: stř 09.01.2013 22:22
od Filozof
co jsem komu udělal .... opravím si E34 a kašlu na to
nevim co dřív ...chvilku přemýšlím nad 330i pak 530i a občas nad 750i sakra tak rozdílné auta ....a ten kluk stále neví ... každej mi říká něco jiného ...
Mám zkušenosti servisovat E34 a ikdyž je to starej pekáč jezdí a natrhne 80procentum pěkně prdel ...
Dneska fičím firt 160-170km/h a pohoda klídek ticho ... nikdo mě až domu nepředjížděl....jede to krásně je v tom teplo a zvuk má taky fajn ...servis za pakatel proč já se stresuji ... že nemám zánovní 5er nebo 7er ...

Napsal: stř 09.01.2013 22:48
od m.deejay
WITT píše:Huste, takze ted mam v hlave jeste vetsi paseku nez jsem mel

...já bych to neviděl tak černě, nejdřív se v těch autech svez a co se ti bude líbit víc si prostě kup - jak jednoduché, vše ostatní jsou kecy v kleci (každej si hájí to auto ve kterým jezdí a o něm říká, že je nejlepší)...

Napsal: čtv 10.01.2013 00:36
od JaraX
taky bych doporučoval se ve všech první projet, i když ti tady doporučím sedmu tak to neznamena že ti nebude jina z těch tři vyhovovat víc.
idealně je s tím autem stravit jeden celej den, tak si to osaham nejvíc.
Napsal: čtv 10.01.2013 08:46
od VRsix
Presne tak, vysypat se muzes do vseho, zalezi jak budes mit stesti.
Napsal: čtv 10.01.2013 09:59
od JaraX
to jo, akorat u e60 máš skoro jistotu že tam ty prachy narveš

Napsal: čtv 10.01.2013 10:08
od speedfred
keď tam už narval majitel pred tebou? tak máš istotu,že sa buseš iba voziť.
aj ked v tejto dobe istoty nie sú už žiadne.

Napsal: čtv 10.01.2013 10:16
od JaraX
tak za předpokladu že někdo zalepil silikonem víko kufru takže ho mužeš otevřit i když prší, že dal někdo nové dráty do kufru, nějaké lepší než origo s kterym my sem jezdí auta se 100tkm a dráty zlomené. a že tam dal volant z a servo z E65 aby to nevrzalo tak jo.

Napsal: čtv 10.01.2013 10:42
od chip
Jakto, že u e60 trvají všechny práce stejně nebo dýl než u e65. Když např. sedma má větší kola, tedy i těší a jejich manipulace spojená např s výměnou je tedy pomalejší. Výměna např brzdového obložení bude trvat dýl kvůli kolům atd. Není ta domněnka o více se seroucích pětkách jen kvůli tomu, že většina e60 je v naftě a většina e65 pro změnu v benzínu? IMO nemůže být na provoz e60 545i dražší jak e65 545i a to zvlášť, pokud bude 545i v manuálu. To je to pak hotový auto pro študáky

Napsal: čtv 10.01.2013 10:56
od JaraX
jaký větší kola? co to je za pikačoviny? co mají větší kola spojeny s dobou servisu? snad kolo sundáš tak nebo tak, at je to 3ka nebo 7ka, nebavím se o podvozku. ale spíš o motoru. zrovna 545i neni dobry přirovnani, u 745i vyměnit altík je otázka chvílky, ale u 545 je to mnohem huř dostupny,
stejně jako vše co se týče motorů 3.0d,
730D je kolem toho motoru celkem dost místa a v 530D je je tam vše nasrany že se neda nikam dostat a ještě sou tam ty zkurvený jakysi vyztuže ktery se musí odělavat, v sedmě je to prostě mnohem mín práce.
tak to bylo u E38 a E39, kde je prostě mnohem víc místa a pokud někdo udělá větší auto než je sedma a dá tam motor se sedmy, bude se to dělat ještě líp. stejně jako kamarad co má nacpanej V8 motor v trojce a pomalu kvuli svíčkám musí motor ven.
Napsal: čtv 10.01.2013 11:11
od chip
Větší kola jsou těžší a tak se s tim hůř manipuluje a trvá to dýl. Stejně tak se dýl mění např automatická převodovka nebo práce s tim spojené např na měniči ve srovnání s manuální špajskou. Hůř dostupnej? Prostě je dostupnej a když víš kam sáhnout, tak není problém

Napsal: čtv 10.01.2013 11:18
od JaraX
ale musíš oddělat tisíc věcí navíc,
nic, seru na to, to nemá cenu, i kdyby vám to tady psalo 20 mechaniků včetně lidí jako je snejk, tak si budete mlít svoje.
Napsal: čtv 10.01.2013 11:30
od Risa525
JaraX píše:to jo, akorat u e60 máš skoro jistotu že tam ty prachy narveš

máme doma E60 530xd FL a do 180tis km se měnily jen nějaký ramena, baterka,4 desky,2 kotouče a 2 tlumiče??? + asi 3x xenon žárovka??? normální spotřebák??? jde o to jakej kus koupíš!!!!!zase musíš hodit 5er do záchoda vid?
Napsal: čtv 10.01.2013 11:51
od VRsix
zajimalo by me teda, jak se dela na 330d

to uz je asi na motor ven ne?

Napsal: čtv 10.01.2013 11:52
od JaraX
no že se měnili do 180ti tlumiče to u sedmy taky moc nezažiješ. samozřejmě že sou auta kde se nic neposere. ale z praxe se to u E60 sere mnohem víc jak u E65.
nic, ale už na to stejně sere. odhlašuju sledovani tohodle topicu (do doby než sem napíše Snejk

Napsal: čtv 10.01.2013 11:53
od JaraX
VRsix píše:zajimalo by me teda, jak se dela na 330d

to uz je asi na motor ven ne?

no u trojky tím stratíš ještě víc času, ale malo kdo s trojkou zase tolik najezdí. u trojky se zase skoro nic nesere, nejsou tam žadny vyrobni vady, na druhou stranu je pěkně předražená.