Stránka 2 z 2

Napsal: pon 10.12.2012 23:36
od hubajzed
jimmyhendrix píše:
Nicmene gumy tam muzes dat min 17ky oproti V6 kde nazujes i 16ky a tech veci je.
OT: nazujes i 15ky 205/65 PS: R6 ne V6 :-P[/b]

Napsal: pon 10.12.2012 23:41
od jimmyhendrix
@ Tanner540i

No hadat se nebudu ale viz odkaz nemas pravdu
http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... stcount=62

Napsal: pon 10.12.2012 23:43
od jimmyhendrix
@all

Jasne nejde o to co muzes technicky nazout ale co ma na aute dle originalu byt. U R6 to zalezi na motorizaci ale treba 530i 15ka tam nema co delat.

Na 540i nema co delat 16ka guma....

Napsal: pon 10.12.2012 23:53
od tanner540i
To co jsem napsal o prevodovkach je vztazeno pouze na V8. Vim ze nektre benzinove R6 maji GM.

Napsal: úte 11.12.2012 00:43
od Rejchy
Já už na ty tvoje ceny n.d. koukal v inzerátu co jsi tady měl a musím říct že to je prostě MASAKR!!! Tady na klubu koupíš od kluků ty díly za polovinu,možná i levněji,pak už jen sehnat šikovnýho mechanika kterej ti je namontuje.Vím že je to tady u nás ve v.č. trochu problém (kor na BMW),ale jsou tady.Tuším kam jezdíš na servis (Náchod?) a radím ti nedělej to.Ten pán umí vždycky každýmu napovídat jakej vrak si koupil a že kdyby jsi přišel za ním,tak by ti sehnal..........bla,bla. Následně doporučí výměnu xy dílů,které řádně napálkuje.Netvrdím že neumí,ale nechá si to zaplatit zlatem.
A auto si nech,protože když koupíš jiné,tak to bude zase od začátku.Dej repasovat turbo,sežeň starší posilovač a můžeš jezdit dál.

Napsal: úte 11.12.2012 01:03
od Rejchy
A pokud by jsi přeci jen zatoužil po V8,tak tady je jedna pěkná: http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... c&t=118914
Vyděl jsem jí když ji Pavel tenkrát dovezl a lépe vybavenou E39 jsem snad neviděl (kromě vypsaného tam má tuším i hydraulické otvírání víka kufru). Ale pokud po osmiválci vyloženě netoužíš tak bych ti ho spíš nedoporučoval,má to své odlišnosti oproti R6 a tím se servis zase prodražuje.

Napsal: úte 11.12.2012 06:59
od filini28
Jo do Náchoda.
Právě že mi vyrazilo dech že repas turba je prý tak na 2000km.
Samozřejmě mám kluky kteří mají léta servis,ale bmw tam moc nemaj,spíš hodně koncern a tak jsem usoudil a byl rád že jsem našel odborníka.

Takže by to mohlo něco vydržet?
http://aukro.cz/bmw-e46-e39-3-0-d-turbo ... 79274.html

Napsal: úte 11.12.2012 09:49
od jarda
Já jezdím s repasovaným turbem na M57 už přes dva roky, 50kkm..

Jinak jak už tu zaznělo, pokud si chceš ušetřit polovinu problémů se starým autem, tak nekupuj diesel. A pokud si nechceš auto nechat dýl, tak se ho co nejrychleji zbav, sypat do něj budeš pořád.

Napsal: úte 11.12.2012 10:09
od Andre2
Každý ojetý BMW od 5er nahoru, pokud ho chceš udržet ve slušný kondici, je řádná pokladnička a je jedno jestli benzín nebo nafta, je asi vyšší riziko u nafty, ale zase ty vstřiky i převodovka by měly minimálně 200tkm vydržet. Je samozřejmě smutný, když si domu přivezeš takový auto a vše se to na tebe sesype najednou....

Turbo z Aukra typický polský "repas" - díly nejlevnější čína, vyvažovačku to nikdy nevidělo, natož aby si někdo dělal starosti s nastavením regulace. Myslím, že už jen fakt, že to nemá ani záslepky na vstup a výstup oleje mluví za vše. Za ty peníze se dá koupit mnohem lepší kvalita. Nebo můžu nabídnout nové, naprosto stejné jako koupiš v BMW ale za 1/3 ceny.

Napsal: úte 11.12.2012 10:13
od Rejchy
filini28 píše:Jo do Náchoda.
Právě že mi vyrazilo dech že repas turba je prý tak na 2000km.
Samozřejmě mám kluky kteří mají léta servis,ale bmw tam moc nemaj,spíš hodně koncern a tak jsem usoudil a byl rád že jsem našel odborníka.

Takže by to mohlo něco vydržet?
http://aukro.cz/bmw-e46-e39-3-0-d-turbo ... 79274.html
Samozřejmě že ti repas nedoporučí,protože na tom nic nemá.Zato když ti prodá nové,tak na něm má 20-40% z ceny :wink:

Napsal: úte 11.12.2012 10:17
od filini28
Mně je naprosto jasné že auto je to už starší a že to něco bude stát.Jak to není nový,pokladna to svým způsobem je.
Když už jsem do toho dal tolik,mrzelo by mě to dát pryč.
Koupím jinýho,hezkýho za 180 a co?No není to nový,díly zas odcházejí.
Ted koupím turbo a pak přijde automat.A ten přijde,čtyřka cukne při řazení.
Debil jsem já že jsem šel a vzal,věděl o tom prd.
Nebo koupit jiný a tohle nechat na díly?Vím,ani ty nejsou novy,ale má to dost věcí nových.
Kolik cena turba u tebe?Posilovač brzd bys neměl?
Díky za reakce pánové

Napsal: úte 11.12.2012 10:30
od filini28
To mě taky napadlo,je na čase vytáhnout hlavu ze zadku.
Kde tedy v Královehradecku servisovat?Kdyby byl nějaký šikovný kluk z garáží a pomohl mi.
Udělal bych si taky třeba něco sám,ale jednou rukou to dost dobře nejde.
I když už jsem měnil i kolo :D

Napsal: úte 11.12.2012 14:39
od filini28
K repasovanemu turbu jsem od servisu dostal tuto reakci:

Moje zkušenost,

Firmy Turbosport atd, jsou pouze překupníci z Pl.,kde turbo leží ve škváře,bez ucpávek!

Výrobce turba,nedodává díly,takže není možné udělat funkční repas!

Není to možné ani z důvodu,toho že obě komory jsou již natolik tepelně znehodnoceny že ani tyto komponenty,nejde použít.

Můžu Vám ukázat certifikát ze školení na turbodmychadla KK,Garret,Toyota,atd

Pofidérní repase za 9tis.takové tady mám(mluvil jsem o nefunkčnosti regulace,to v případě nutnosti seřídíme)

Nové za 16tis,je totální nesmysl,již jsem jejich ,,nové,, viděl (bylo to letos a na turbu (komoře,byl rok výroby 2001!!!)

Nové dodává pouze firma Speciál turbo,která zastupuje f.Garret v CZ.



Mohl bych psát ještě dlouho,ale nemá to význam,pokud věříte někomu na internetu víc.

Já mluvím ze zkušeností!!



K novému turbu,je třeba výměna :mot.olej,filtry komplet, včetně odvětrání,a tlaková truba na mazání turba!

To je požadavek výrobce k dodržení záruky na výrobek.





S pozdravem

Napsal: úte 11.12.2012 15:52
od Andre2
Doba je zlá, lidi se snaží ušetřit. Někomu to leze evidentně na mozek a pak si nevidí do huby. Je skutečně smutné, k čemu se lidí sníží aby nepřišli o kšeft.

Za nás (Turbosport) můžu říct, že ve skladě není ani jedno turbo překoupené z Polska, všechna turba si tu opravujeme sami a všechna mají na sobě záslepky přívodu a odtoku mazání. Na VNT turba Garrett díly nedodává, ale dá se koupit naprosto kvalitativně shodná náhrada. Auta, kde jsou montována turba z těchto dílů jsou pravidelně "brzděna" a je s nimi dosahováno stejných výkonových parametrů jako s originálním dílem (grafy z brzdy jsou veřejně dostupné na http://www.dieselpower.cz)
Turbo nabízené jako "nové" je továrně nový (nikdy použitý, nerepasovaný) originální díl Garrett zabalený v originálním balení a má na kompresorové komoře rok odlití 10. Nové turbo se dá koupit samozřejmě nejen u Specialturba.

Pána bych rád upozornil, že existuje něco jako ochrana dobrého jména, a pokud nemá špínu, kterou na nás hází, důkazně podloženou, mohlo by se mu stát, že by to musel vysvětlovat u soudu (a je to opravdu rychlé a jednoduché).

Napsal: úte 11.12.2012 16:01
od filini28
Omlouvám se,jen jsem chtěl reakci na jeho tvrzení.

Napsal: úte 11.12.2012 16:11
od Andre2
Klidně mu to přepošli.

Napsal: úte 11.12.2012 16:26
od filini28
To jsem samozřejmě udělal,rád bych aby věděl,že jsou i lidé poctiví

Napsal: úte 11.12.2012 18:25
od m.deejay
...v dnešní době by se většina lidí chtěla jen pakovat a vydělávat na nás nezkušených blbcích...holt taková je doba-proč jsou asi marže na některých náhradních dílech i 100%???

Napsal: úte 11.12.2012 21:11
od Rejchy
Přesně,viz cena oleje kterou tady nedávno filini28 dával.Repasování turbodmychadel je naprosto normální,já neznám nikoho kdo by běžel kupovat nové ani na auta za 250 tis.