Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Dotaz,dilema,nevím co dál.....

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
hubajzed
Registrovaný
Příspěvky: 331
Registrován: čtv 06.10.2011 00:00
Bydliště: Terezín
Klubové ID: 3153

#21 Příspěvek od hubajzed »

jimmyhendrix píše:
Nicmene gumy tam muzes dat min 17ky oproti V6 kde nazujes i 16ky a tech veci je.
OT: nazujes i 15ky 205/65 PS: R6 ne V6 :-P[/b]
jimmyhendrix
Registrovaný
Příspěvky: 132
Registrován: stř 30.06.2010 00:00

#22 Příspěvek od jimmyhendrix »

@ Tanner540i

No hadat se nebudu ale viz odkaz nemas pravdu
http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... stcount=62
jimmyhendrix
Registrovaný
Příspěvky: 132
Registrován: stř 30.06.2010 00:00

#23 Příspěvek od jimmyhendrix »

@all

Jasne nejde o to co muzes technicky nazout ale co ma na aute dle originalu byt. U R6 to zalezi na motorizaci ale treba 530i 15ka tam nema co delat.

Na 540i nema co delat 16ka guma....
tanner540i
Registrovaný
Příspěvky: 325
Registrován: čtv 15.12.2011 01:00

#24 Příspěvek od tanner540i »

To co jsem napsal o prevodovkach je vztazeno pouze na V8. Vim ze nektre benzinove R6 maji GM.
Rejchy Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 1746
Registrován: úte 27.09.2005 00:00
Bydliště: Červený Kostelec
Klubové ID: 510

#25 Příspěvek od Rejchy Moderátor »

Já už na ty tvoje ceny n.d. koukal v inzerátu co jsi tady měl a musím říct že to je prostě MASAKR!!! Tady na klubu koupíš od kluků ty díly za polovinu,možná i levněji,pak už jen sehnat šikovnýho mechanika kterej ti je namontuje.Vím že je to tady u nás ve v.č. trochu problém (kor na BMW),ale jsou tady.Tuším kam jezdíš na servis (Náchod?) a radím ti nedělej to.Ten pán umí vždycky každýmu napovídat jakej vrak si koupil a že kdyby jsi přišel za ním,tak by ti sehnal..........bla,bla. Následně doporučí výměnu xy dílů,které řádně napálkuje.Netvrdím že neumí,ale nechá si to zaplatit zlatem.
A auto si nech,protože když koupíš jiné,tak to bude zase od začátku.Dej repasovat turbo,sežeň starší posilovač a můžeš jezdit dál.
Rejchy Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 1746
Registrován: úte 27.09.2005 00:00
Bydliště: Červený Kostelec
Klubové ID: 510

#26 Příspěvek od Rejchy Moderátor »

A pokud by jsi přeci jen zatoužil po V8,tak tady je jedna pěkná: http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... c&t=118914
Vyděl jsem jí když ji Pavel tenkrát dovezl a lépe vybavenou E39 jsem snad neviděl (kromě vypsaného tam má tuším i hydraulické otvírání víka kufru). Ale pokud po osmiválci vyloženě netoužíš tak bych ti ho spíš nedoporučoval,má to své odlišnosti oproti R6 a tím se servis zase prodražuje.
filini28
Registrovaný
Příspěvky: 300
Registrován: čtv 26.01.2012 01:00

#27 Příspěvek od filini28 »

Jo do Náchoda.
Právě že mi vyrazilo dech že repas turba je prý tak na 2000km.
Samozřejmě mám kluky kteří mají léta servis,ale bmw tam moc nemaj,spíš hodně koncern a tak jsem usoudil a byl rád že jsem našel odborníka.

Takže by to mohlo něco vydržet?
http://aukro.cz/bmw-e46-e39-3-0-d-turbo ... 79274.html
Uživatelský avatar
jarda
Registrovaný
Příspěvky: 4769
Registrován: úte 21.08.2007 00:00
Bydliště: Praha / Bratislava
Klubové ID: 1426

#28 Příspěvek od jarda »

Já jezdím s repasovaným turbem na M57 už přes dva roky, 50kkm..

Jinak jak už tu zaznělo, pokud si chceš ušetřit polovinu problémů se starým autem, tak nekupuj diesel. A pokud si nechceš auto nechat dýl, tak se ho co nejrychleji zbav, sypat do něj budeš pořád.
ex Mercedes-Benz R170 SLK 200 Kompressor "silver arrow" brilliantsilber on magmarot
ex BMW E38 730d "položiť dozadu súdruha" orientblau on pearl beige
ex BMW E36 318is tmavě modré kupé
Andre2
Registrovaný
Příspěvky: 227
Registrován: sob 15.10.2011 00:00
Bydliště: Jablonec nad Nisou

#29 Příspěvek od Andre2 »

Každý ojetý BMW od 5er nahoru, pokud ho chceš udržet ve slušný kondici, je řádná pokladnička a je jedno jestli benzín nebo nafta, je asi vyšší riziko u nafty, ale zase ty vstřiky i převodovka by měly minimálně 200tkm vydržet. Je samozřejmě smutný, když si domu přivezeš takový auto a vše se to na tebe sesype najednou....

Turbo z Aukra typický polský "repas" - díly nejlevnější čína, vyvažovačku to nikdy nevidělo, natož aby si někdo dělal starosti s nastavením regulace. Myslím, že už jen fakt, že to nemá ani záslepky na vstup a výstup oleje mluví za vše. Za ty peníze se dá koupit mnohem lepší kvalita. Nebo můžu nabídnout nové, naprosto stejné jako koupiš v BMW ale za 1/3 ceny.
Rejchy Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 1746
Registrován: úte 27.09.2005 00:00
Bydliště: Červený Kostelec
Klubové ID: 510

#30 Příspěvek od Rejchy Moderátor »

filini28 píše:Jo do Náchoda.
Právě že mi vyrazilo dech že repas turba je prý tak na 2000km.
Samozřejmě mám kluky kteří mají léta servis,ale bmw tam moc nemaj,spíš hodně koncern a tak jsem usoudil a byl rád že jsem našel odborníka.

Takže by to mohlo něco vydržet?
http://aukro.cz/bmw-e46-e39-3-0-d-turbo ... 79274.html
Samozřejmě že ti repas nedoporučí,protože na tom nic nemá.Zato když ti prodá nové,tak na něm má 20-40% z ceny :wink:
filini28
Registrovaný
Příspěvky: 300
Registrován: čtv 26.01.2012 01:00

#31 Příspěvek od filini28 »

Mně je naprosto jasné že auto je to už starší a že to něco bude stát.Jak to není nový,pokladna to svým způsobem je.
Když už jsem do toho dal tolik,mrzelo by mě to dát pryč.
Koupím jinýho,hezkýho za 180 a co?No není to nový,díly zas odcházejí.
Ted koupím turbo a pak přijde automat.A ten přijde,čtyřka cukne při řazení.
Debil jsem já že jsem šel a vzal,věděl o tom prd.
Nebo koupit jiný a tohle nechat na díly?Vím,ani ty nejsou novy,ale má to dost věcí nových.
Kolik cena turba u tebe?Posilovač brzd bys neměl?
Díky za reakce pánové
filini28
Registrovaný
Příspěvky: 300
Registrován: čtv 26.01.2012 01:00

#32 Příspěvek od filini28 »

To mě taky napadlo,je na čase vytáhnout hlavu ze zadku.
Kde tedy v Královehradecku servisovat?Kdyby byl nějaký šikovný kluk z garáží a pomohl mi.
Udělal bych si taky třeba něco sám,ale jednou rukou to dost dobře nejde.
I když už jsem měnil i kolo :D
filini28
Registrovaný
Příspěvky: 300
Registrován: čtv 26.01.2012 01:00

#33 Příspěvek od filini28 »

K repasovanemu turbu jsem od servisu dostal tuto reakci:

Moje zkušenost,

Firmy Turbosport atd, jsou pouze překupníci z Pl.,kde turbo leží ve škváře,bez ucpávek!

Výrobce turba,nedodává díly,takže není možné udělat funkční repas!

Není to možné ani z důvodu,toho že obě komory jsou již natolik tepelně znehodnoceny že ani tyto komponenty,nejde použít.

Můžu Vám ukázat certifikát ze školení na turbodmychadla KK,Garret,Toyota,atd

Pofidérní repase za 9tis.takové tady mám(mluvil jsem o nefunkčnosti regulace,to v případě nutnosti seřídíme)

Nové za 16tis,je totální nesmysl,již jsem jejich ,,nové,, viděl (bylo to letos a na turbu (komoře,byl rok výroby 2001!!!)

Nové dodává pouze firma Speciál turbo,která zastupuje f.Garret v CZ.



Mohl bych psát ještě dlouho,ale nemá to význam,pokud věříte někomu na internetu víc.

Já mluvím ze zkušeností!!



K novému turbu,je třeba výměna :mot.olej,filtry komplet, včetně odvětrání,a tlaková truba na mazání turba!

To je požadavek výrobce k dodržení záruky na výrobek.





S pozdravem
Andre2
Registrovaný
Příspěvky: 227
Registrován: sob 15.10.2011 00:00
Bydliště: Jablonec nad Nisou

#34 Příspěvek od Andre2 »

Doba je zlá, lidi se snaží ušetřit. Někomu to leze evidentně na mozek a pak si nevidí do huby. Je skutečně smutné, k čemu se lidí sníží aby nepřišli o kšeft.

Za nás (Turbosport) můžu říct, že ve skladě není ani jedno turbo překoupené z Polska, všechna turba si tu opravujeme sami a všechna mají na sobě záslepky přívodu a odtoku mazání. Na VNT turba Garrett díly nedodává, ale dá se koupit naprosto kvalitativně shodná náhrada. Auta, kde jsou montována turba z těchto dílů jsou pravidelně "brzděna" a je s nimi dosahováno stejných výkonových parametrů jako s originálním dílem (grafy z brzdy jsou veřejně dostupné na http://www.dieselpower.cz)
Turbo nabízené jako "nové" je továrně nový (nikdy použitý, nerepasovaný) originální díl Garrett zabalený v originálním balení a má na kompresorové komoře rok odlití 10. Nové turbo se dá koupit samozřejmě nejen u Specialturba.

Pána bych rád upozornil, že existuje něco jako ochrana dobrého jména, a pokud nemá špínu, kterou na nás hází, důkazně podloženou, mohlo by se mu stát, že by to musel vysvětlovat u soudu (a je to opravdu rychlé a jednoduché).
filini28
Registrovaný
Příspěvky: 300
Registrován: čtv 26.01.2012 01:00

#35 Příspěvek od filini28 »

Omlouvám se,jen jsem chtěl reakci na jeho tvrzení.
Andre2
Registrovaný
Příspěvky: 227
Registrován: sob 15.10.2011 00:00
Bydliště: Jablonec nad Nisou

#36 Příspěvek od Andre2 »

Klidně mu to přepošli.
filini28
Registrovaný
Příspěvky: 300
Registrován: čtv 26.01.2012 01:00

#37 Příspěvek od filini28 »

To jsem samozřejmě udělal,rád bych aby věděl,že jsou i lidé poctiví
Uživatelský avatar
m.deejay
Registrovaný
Příspěvky: 878
Registrován: čtv 10.07.2003 00:00
Bydliště: Ústí nad Orlicí
Klubové ID: 1429

#38 Příspěvek od m.deejay »

...v dnešní době by se většina lidí chtěla jen pakovat a vydělávat na nás nezkušených blbcích...holt taková je doba-proč jsou asi marže na některých náhradních dílech i 100%???
EX:E36 318-320i,E46 320d,E60 530d mpaket komplet...teď Mustang 5.0 GT...k tomu na "zimu" X3 3.0i
Rejchy Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 1746
Registrován: úte 27.09.2005 00:00
Bydliště: Červený Kostelec
Klubové ID: 510

#39 Příspěvek od Rejchy Moderátor »

Přesně,viz cena oleje kterou tady nedávno filini28 dával.Repasování turbodmychadel je naprosto normální,já neznám nikoho kdo by běžel kupovat nové ani na auta za 250 tis.
Odpovědět