Napsal: pon 10.12.2012 14:08
Kompletní přetěsnění čerpadla je otázka do 2000,- (bez stolice), ale když už jsou v tom potřeba měnit i díly, tak to skáče řádově nahoru.
Veřejné diskusní fórum pod záštitou BMW Auto Klubu Česká Republika
https://www.bmwklub.cz/
Napsal jsi v podstatě to, co jsem si myslel taktéž - cena přetěsnění 10t mi přišla taky docela přehnaná, nicméně radši jsem nic nechtěl v tomto směru psát, poněvadž zkušenost nemám (vždy jsem si čerpadla přetěsňoval sám), tak aby se Mr.Lucifer o5 necítil dotčenAndre2 píše:Kompletní přetěsnění čerpadla je otázka do 2000,- (bez stolice), ale když už jsou v tom potřeba měnit i díly, tak to skáče řádově nahoru.
Misanek píše:Napsal jsi v podstatě to, co jsem si myslel taktéž - cena přetěsnění 10t mi přišla taky docela přehnaná, nicméně radši jsem nic nechtěl v tomto směru psát, poněvadž zkušenost nemám (vždy jsem si čerpadla přetěsňoval sám), tak aby se Mr.Lucifer o5 necítil dotčen
Misanek píše:Výměna samotného pístku? Oldaf mi tuším říkal, že každý pístek je speicalně vysoustružen pro danou hlavu, jsou tedy pár, který by se neměl zaměňovat. Nevim co je na tom pravdy, nicméně takto se to ke mně právě od Oldafa dostalo, tak teď už fakt nevim...
Misanek píše:Výměna samotného pístku? Oldaf mi tuším říkal, že každý pístek je speicalně vysoustružen pro danou hlavu, jsou tedy pár, který by se neměl zaměňovat. Nevim co je na tom pravdy, nicméně takto se to ke mně právě od Oldafa dostalo, tak teď už fakt nevim...