Stránka 2 z 2

Napsal: pon 10.12.2012 14:08
od Andre2
Kompletní přetěsnění čerpadla je otázka do 2000,- (bez stolice), ale když už jsou v tom potřeba měnit i díly, tak to skáče řádově nahoru.

Napsal: pon 10.12.2012 17:12
od Misanek
Andre2 píše:Kompletní přetěsnění čerpadla je otázka do 2000,- (bez stolice), ale když už jsou v tom potřeba měnit i díly, tak to skáče řádově nahoru.
Napsal jsi v podstatě to, co jsem si myslel taktéž - cena přetěsnění 10t mi přišla taky docela přehnaná, nicméně radši jsem nic nechtěl v tomto směru psát, poněvadž zkušenost nemám (vždy jsem si čerpadla přetěsňoval sám), tak aby se Mr.Lucifer o5 necítil dotčen :wink:

Napsal: pon 10.12.2012 18:14
od Lucifer
Misanek píše:Napsal jsi v podstatě to, co jsem si myslel taktéž - cena přetěsnění 10t mi přišla taky docela přehnaná, nicméně radši jsem nic nechtěl v tomto směru psát, poněvadž zkušenost nemám (vždy jsem si čerpadla přetěsňoval sám), tak aby se Mr.Lucifer o5 necítil dotčen :wink:


Prej dotčen :lol: Dobrý no, já čerpadlo nepřetěsňoval na svym ani jsem to na svym autě ještě nedělal, ale co vím z okolí si brali kolem 7mi tis s prací

Napsal: pon 10.12.2012 18:34
od k5ynd1
těsnicí sada v boshi me stala pred rokem myslim cca 400kč, nejaka ta chvile prace a bylo pretesneno. zaroven jsem posunul hlavičku čerpadla a ušetřil jsem tím X tisíc :-)

Napsal: úte 11.12.2012 00:58
od beny-maser
přetěsnění čerpadla v Bosch Diesel Servisu mě stálo 7tis před cca 5rokama,včetně seřízení vstřiků,výměna nějakech pouzder a pístku(samotného bez rozdělovací hlavy), čerpadlo jsem pak nasadil a fungovalo jako nové.

Napsal: úte 11.12.2012 01:07
od Misanek
Výměna samotného pístku? Oldaf mi tuším říkal, že každý pístek je speicalně vysoustružen pro danou hlavu, jsou tedy pár, který by se neměl zaměňovat. Nevim co je na tom pravdy, nicméně takto se to ke mně právě od Oldafa dostalo, tak teď už fakt nevim...

Napsal: úte 11.12.2012 14:34
od k5ynd1
Misanek píše:Výměna samotného pístku? Oldaf mi tuším říkal, že každý pístek je speicalně vysoustružen pro danou hlavu, jsou tedy pár, který by se neměl zaměňovat. Nevim co je na tom pravdy, nicméně takto se to ke mně právě od Oldafa dostalo, tak teď už fakt nevim...

tak to jsem jeste neslysel..... clovek se neustale neco dozvida a uci. samotneho by me nenapadlo, ze se to musi menit spolu.
serizeni vstriku mi udelal kamos za "dekuji" a take mi to slape jak hodiny :-)

Napsal: úte 11.12.2012 19:47
od beny-maser
Misanek píše:Výměna samotného pístku? Oldaf mi tuším říkal, že každý pístek je speicalně vysoustružen pro danou hlavu, jsou tedy pár, který by se neměl zaměňovat. Nevim co je na tom pravdy, nicméně takto se to ke mně právě od Oldafa dostalo, tak teď už fakt nevim...

taky mi to vrtá hlavou,ale dostal jsem ho zpět s použitejma dílama a servis na mě dělal jen ten nejlepší dojem, cena toho pístku nepřesáhla litr a za tepla to startovalo super, tak jsem to dál neřešil, hlavně mi to v té době vůbec divný nepřišlo, byl jsem ještě tds-batole, třaba to byl tunig od Bosche první výbrus :wink: