Stránka 2 z 2
Napsal: čtv 06.12.2012 15:46
od hubajzed
rooc píše:já dneska zůstal stát...
chce to pořádný zimáky (nebo smečku polárních psů?)
Napsal: čtv 06.12.2012 16:51
od Huska
RuDoSh píše:Huska píše:Je vícero druhů ale většinou:
1) nesvítí kontrolka = je aktivováno
2) stiskem tlačítka svítí kontrolka = je deaktivováno ASC do rychlosti 40km, ale trakce/přibrždování funguje
3) přidržení tlačítka ( několik sekund)= úplné vypnutí včetně přibržování kol[/color]
Jen upřesním:
1) OK
2) Deaktivuje ASC, ale DSC je aktivní: kontrola stability, to znamená "protismysková kotrola" je aktivní (přibržďuje kola aby se auto nedostalo do smyku, ale kola při jízdě rovně normálně prokluzují.
3) OK
Andre2: máš jen ASC, takže je buď zapnuto nebo vypnuto. Delší stisknutí nemá na nic vliv

Asi jsem to napsal nesrozumitelně, ale píšeme to stejné.
V tvém popisu je trochu zavádějící míchání pojmů (bud máš ASC nebo DSC) proto vysvětlím:
ASC = anti slade control - pouze ubere výkon motoru
ASC+T =ubere výkon +trakce (u e38 a novějších již T není samostaně označováno, ale auto jej má) - přibržduje pouze jedno kolo hnané nápravy (prakticky dochází k střídání brždění levého a pravého kola (bržděno je protáčející se) doprovázené charakteristickýk zvukem) - brždění pouze pomáhá přenášet kroutící moment na druhé kolo přes otevřený diferenciál, tudíž auto normálně jede a hrabe, ale víceméně oběmi koly!
DSC - dynamic stability control - přibržduje všechna kola v závislosti na rozdílech otáčení, natočení kol atd + má navíc další funkce (tuším že 5) - sušení kotoučů, rozjezdy do kopce, asistent dobržďování atd - v závislosti na tom jaký mod DSC máš.
Napsal: čtv 06.12.2012 18:17
od Batler
Mno já mám na E39 jenom ASC.
Když jsem na letních přesouval auto ze zasněžené trávy do garáže, tak jsem to vykoušel a když bylo ASC zaplé tak se kola při prohrabování střídala leve,pravé,levé pravé a fut do kola. Když bylo vyplé tak se točilo pouze jedno kolo ( to více odlehčené) bylo to krapet v úhlu. To by bylo OK
Teď hurá konečně sníh.
Dneska jsem řadil cestou domů a stavil jsem se na pár otoček na jednom parkovišti. Když jsem měl to ASC zaplé tak jsem si hrál s plynem na jedničku a dvojku a nemohl jsem se dostat nad 1600-1700ot. a auto jsem do driftu nedostal.
Jak jsem ASC vypnul tak se auto začlo chovat jako bez jakého koliv systému.
----------------------------
Co z toho pro mě plyne ? když chci jet normálně tak ho mam zaplý. Pokud si chci zakravit tak je vyplý.
Když někde zapadnu tak se pokouším vyjet s ASC pomalu, když se mi to nepodaří tak to zkouším s vyplým ASC pomalu a pak rychle.