Napsal: pát 01.07.2016 11:11
Tak ono se da zrusit na tomk potrubi cokoliv, muzes jezdit treba jenom se svodama, ale budes na to muset upravit chod motoru. Ten zpetny tlak tam neni nezbytny (neni to 2T), spis se s jistym ODPOREM, nechci rikat vylozene zpetnym tlakem, ale s onim odporem se proste do vypoctu casovani pocita. Preci jenom je potreba sladit dobu vyfuku a dobu sani tak, aby dochazelo k adekvatnimu "vyplachu", ale zaroven se nova smes nedostavala az do vyfuku. Dost casto se to resi u "ladenych" vyfuku, ze to pak takrikajic strili. Snizil se totiz odpor vyfuku a nova smes se dostala dale, nez by mela.
To muze mit samozrejme onen vliv na spotrebu, protoze cast paliva neskoncila pouze ve valci a tim padem tam pak chybi a nemuze adekvatne shoret a vydat predpokladany vykon, tzn je potreba vice paliva, pro dosazeni stejneho vykonu...
Pokud by vsak doslo k precasovani ci premapovani na konkretni vyfukovy system, nebude mit absence cehokoliv na vyfuku vliv na spotrebu, ba naopak, motor by mohl fungovat i lepe (snazsi vyplach), takze by mohlo dojit i k nejakemu tomu snizeni spotreby. Avsak na ukor emisnich norem a k nelibosti sousedu
Tzn ten posledni tlumic je presne to, co tam mit chces. Kdyz uz se neco dava pryc, tak kat ci prvni tlumic a nahrazuje se budto jenom trubkou, nebo rezonatorem, aby to melo ZVUK
To muze mit samozrejme onen vliv na spotrebu, protoze cast paliva neskoncila pouze ve valci a tim padem tam pak chybi a nemuze adekvatne shoret a vydat predpokladany vykon, tzn je potreba vice paliva, pro dosazeni stejneho vykonu...
Pokud by vsak doslo k precasovani ci premapovani na konkretni vyfukovy system, nebude mit absence cehokoliv na vyfuku vliv na spotrebu, ba naopak, motor by mohl fungovat i lepe (snazsi vyplach), takze by mohlo dojit i k nejakemu tomu snizeni spotreby. Avsak na ukor emisnich norem a k nelibosti sousedu

Tzn ten posledni tlumic je presne to, co tam mit chces. Kdyz uz se neco dava pryc, tak kat ci prvni tlumic a nahrazuje se budto jenom trubkou, nebo rezonatorem, aby to melo ZVUK
