Stránka 2 z 3
Napsal: čtv 04.10.2012 06:56
od Filozof
barnys píše:M4we píše:barnys píše:do 550i jde dat taky plyn bez problemu , sel bych rovnou do 550i vetsi vykon a mensi spotreba
To sice jo, ale uz se tam soucasne s plynem musí každý několikátý vstřik (nevím kolikátý) vstříknout benzín kvůli dochlazení vstriku. Uz to není zdaleka tak efetivní.
u 550i ne tam je to s plynem stejny jako u 545i pouze u 760i je to jine
Na jare jsem daval plyn do me 550i a dodnes bez jedine problemu spotreba super za 1000kc najedu 470 dalku 530km .Vykon stejny mozna mi trochu prijde ze to na ten plyn jede i lip
To je mazec 550ka jezdí za 2kč kilometr....už vím co bude moje další auto
Já najedu při ceně 17,50kč za lpg cca 600-700km na 60litru lpg cca ale s polovičním výkonem.
už vím co bude moje motorizace.
Na dálky je V8 prostě super tam si to veme plus mínus jako R6-ka kolem 9ti litru jak vidím v pohodě.
Napsal: čtv 04.10.2012 07:21
od barnys
Mam manual 6tikvalt
kdyz sem jel na benzin tak dalnice pri 130-160km 8,2
okresky 90-130km 7,5
neni to vubec zrout , kdyz se chce tak se s tim necha jezdit usporne
Napsal: čtv 04.10.2012 07:31
od Filozof
barnys píše:Mam manual 6tikvalt
kdyz sem jel na benzin tak dalnice pri 130-160km 8,2
okresky 90-130km 7,5
neni to vubec zrout , kdyz se chce tak se s tim necha jezdit usporne
nech toho nebo budu mít špatné sny o V8 ...
já bych tedy dokázal jet potom s V8 za 6,5-8litru .... dálky

Napsal: čtv 04.10.2012 09:21
od Whizour
super! Mám v tom taky jasno. Už ať mám 550i doma. Teď už jen někoho kdo to se mnou vymění za 535d

kua.
Napsal: čtv 04.10.2012 09:27
od barnys
ono ti to stejne neda kdyz vys ze mas takovy vykon a jen ho lechtas .Ten zvuk toho motoru je proste lahoda . Od te doby co mam 550i tak nemam co na motoru delat .Pred tim jsem mel 3.0d a tam bylo furt neco
Napsal: čtv 04.10.2012 09:30
od Sweden
tak já než bych začal jásat nad tím jak se nechá jezdit s 550i za 9l/100km bych se podíval na více zkušeností majitelů,od toho si pak dále odvodíš i případnou spotřebu LPG,např.zde:
http://www.spritmonitor.de/de/uebersich ... 8-5er.html?
Barnysi nemáš na bmwklubu.sk nick bmwdil,já jenom jestli jsi to ty s tou 550i.Dík

Napsal: čtv 04.10.2012 09:32
od eric
barnys píše:Mam manual 6tikvalt
kdyz sem jel na benzin tak dalnice pri 130-160km 8,2
okresky 90-130km 7,5
neni to vubec zrout , kdyz se chce tak se s tim necha jezdit usporne
Panebože,no tak to je neskutečný,6kvaltu manuálu tedy taky asi moc nebude,i když tady si myslím,že ten automat bude se stejnou spotřebou,když je taky 6tistupnovej.Myslím,že 550i je nejlepší volba,zbytečný kupovat něco slabšího:-)
Napsal: čtv 04.10.2012 09:40
od barnys
nereknu
no ono celkove 550i touring v paketu a manualu nejsou
Napsal: čtv 04.10.2012 09:47
od JaraX
pánové, pánové, to sou zase mystifikace.
745i mi sem jezdí 3 prdele a ty motory absolutně nic nechcou, občas odjede cívka, ale to se řeší výměnou všech 8mi cívek (cca 6000kč) a pak už je od cívek pokoj. cívky bremi z výroby sou mrdky a je lepší to nahradit boschema. často teče těsnění ventil vík. ale to je tak asi jediný u čeho jsem se setkal. o přídírání válců a Okroužkách se vedou velké pohádky, pomalu dělají ten motor méně spolehlivý než diesely. osobně neznám člověka co by to zadřel a vím o dvou lidech z několika desítek co řešilo kroužek. takže pokud si vy všichni koupíte tydle auta, asi jeden z vás dá 25k za opravu toho okroužku.
Jinak jak jsem říkal dávno, diesel je sračka, V8 benzín je uplně někde jinde, ještě na LPG.
na 550i bych se vykašlal, sice jede líp a žere stejně, ale zase stojí 2x tolik, to si radši najdu starší 545i (teda vlastně 745i) nasranou výbavou s malo kilometrama, než vylítanou socialni 550i.
jinak 545i a 550i je ten sam motor, akorat 550i je 4,8i, až se začnou přidírat 550ky, tak se tu začně řešit jak sou tydle osmiválce nahovno a nejlepší je 550i F10 a do staré E60 nemá smysl jít.
co se týče přímýho vstiřku, tak ten začal u osmiválců až v roce 2009 a to se stejně myslím netýkalo 550i, takže předělat do plynu jde uplně normalně. bohužel se do E60 vejde celkem malá nádrž, tuším 70l toroid, narozdíl od E65 kde se vleze 103 litrů toroid bez jakýchkoliv uprav.
co se spotřeby týče, se 745i se dá jet dálka pod 10, takže s 550i si myslím že 8,5 dálka bude reálná (ohřátej motor, ustálená rychlost), kombinováná spotřeba 745i je pak někde na 13l LPG. (pokud je to dobře seřízený).
jinak když už 550i tak jedině SMG!!! to svezení je někde jinde než u automata.
Napsal: čtv 04.10.2012 09:48
od JaraX
barnys píše:nereknu
no ono celkove 550i touring v paketu a manualu nejsou
proboha kdo by chtěl v takovym autě manual? ja bych to zakazal prodavat.
Napsal: čtv 04.10.2012 10:19
od ada540i
Každýmu prostě vyhovuje něco jinýho. Já 545i tenkrát sháněl taky v manuálu (Nakonec jsem jí nekoupil fakt jen pro to, že se oběma známým přidřely motory, říkám byla to jen blbá náhoda jezdí jich tisíce bez poruchy, ale nechtěl jsem se bát při každým podezřelým zvuku). Nakonec mám e39 540i manuál a převodovku bych neměnil ani za nic a podotýkám, že mám s automaty zkušeností dost. Automaty v e60 jsou sice o dost lepší než v e39, ale ten pocit radosti z jízdy mi ani tenhle automat nepřinesl. Ono je to hodně tím, že v BMW moc nejezdím po městě a ani s ním nejezdím každý den. Když někam jedu služebně firemním autem a mám možnost volby, vyberu si automat, abych si ušetřil práci, protože jezdit ve Fordu nebo Škodovce mě nebaví ani s manuálem. Je to prostě o lidech, já například nechápu jak se někomu můžou líbit kulturistky a stejně se najde někdo komu se líbí a vysvětlí mi proč ...

Napsal: čtv 04.10.2012 11:08
od LukesE39
ada540i píše:.... Je to prostě o lidech, já například nechápu jak se někomu můžou líbit kulturistky a stejně se najde někdo komu se líbí a vysvětlí mi proč ...

A oni se někomu líbí...??

Napsal: čtv 04.10.2012 11:17
od ada540i
Podpantoflákům

Napsal: čtv 04.10.2012 11:48
od eric
Po shrnutí to vypadá a připomíná mi to lehce výběr u e39 mezi motory 535i nebo 540i,kde je všem jasný,že 535i je nesmysl,žádná výhoda,prakticky stejná spotřeba,daleko horší dynamika,jediná výhoda u 535i je nižší cena.A stejný to bude u 545i vs 550i,navíc,když mají ty první 545i problémy s tím přidíráním.
to Jarax: Ty nedáš pokoj,dokud tady nebude jedno fórum 7-er,viď?!
Sedmy jsou prostě pojízdný obejváky,pohodlnější,kvalitnější matroše vevnitř,ale zase je tam horší dynamika motoru a větší spotřeba.Pětkaři si většinou ještě rádi občas zazávoděj,sám jsem jel v kamarádovo 745i a sice pohodlný,ale ten pocit z toho houpání,i když to sedělo,ee,navíc těch 333PS v sedmě jede stejně,jako ta moje 540iA e39,takže taková 750i pojede zhruba stejně jako 545i,ale s daleko větší spotřebou.Takže 550i je jasná volba!Chápej,pokud někdo nejezdí dlouhý štreky,tak i ta 5-er je dost pohodlná a dynamika je někde jinde i pocit jízdy,s tím nic neuděláš.To není nic proti nikomu,srovnat si priority a pak nikomu nic nevymluvíš

Napsal: čtv 04.10.2012 12:04
od JaraX
eric, částečně souhlasím,
sedma bez DD je proti pětce bez DD opravdu uhoupaná koza, ale sedma s DD pětku bez DD roznese v zatáčkách na kopytech, ten dynamic drive dělá prostě strašně moc. a pětka s DD se taky chová výborně, ale kolik je takovych E60 s DD? přijde mi že to je u E60 opravdu málo vidět, DD má tak každá 5tá, kdežto u E65 víc jak každá druhá.
rozdil ve spotřebě mezi sedmou a pětkou je cca 1 litr. ale zase je sedma mnohem mín poruchová, nevrže, má větší výbavu, nikam nezatíká apod.
jediný proč bych šel do E60 je kombík, to je prostě výhoda. a nebo kdyby ju koupil levněji než E60, ale ted není problem sehnat pěknou 745i za 200, 545i bude za 200 opravdu jen těžko.
Napsal: čtv 04.10.2012 12:09
od Filozof
JaraX píše:eric, částečně souhlasím,
sedma bez DD je proti pětce bez DD opravdu uhoupaná koza, ale sedma s DD pětku bez DD roznese v zatáčkách na kopytech, ten dynamic drive dělá prostě strašně moc. a pětka s DD se taky chová výborně, ale kolik je takovych E60 s DD? přijde mi že to je u E60 opravdu málo vidět, DD má tak každá 5tá, kdežto u E65 víc jak každá druhá.
rozdil ve spotřebě mezi sedmou a pětkou je cca 1 litr. ale zase je sedma mnohem mín poruchová, nevrže, má větší výbavu, nikam nezatíká apod.
jediný proč bych šel do E60 je kombík, to je prostě výhoda. a nebo kdyby ju koupil levněji než E60, ale ted není problem sehnat pěknou 745i za 200, 545i bude za 200 opravdu jen těžko.
No vidět E60 s DD je opravdu rarita počítám 1000ks a jedna má DD.
Sám jsem se díval do nabídky co mají v inzerci a všude děs a hruza a pokud má plnou palbu skoro je bez DD.
Tu mají opravdu jen vyjimečně a to na mobile.de a chtějí za to stále raketu ...
Napsal: čtv 04.10.2012 12:16
od JaraX
jako prostě E60 proč ne, sice se to sere, ale vše se da spravit, takže pokud budu mít pěknou 745i se vybavě za 250, a vedle toho pěknou 545i ve výbavě za 150, tak si řeknu, no asi nebudu připlácet kilo, i když bych ho asi do 545i narval v servisu, a vzal bych E60, ale pokud mi stojí E60 v socce 300, nebo vybavená E65 200, tak se moc rozhodovat nebudu.
ty pětky té vybavy maj opravdu málo a pěkná 545i je 300plus, a to už mi přijde za auto docela ranec.
Napsal: čtv 04.10.2012 12:23
od Eks
To Jarax
Mluvíte o tom těsnícím kroužku na vodní trubce mezi hlavama válců? Oprava fakt stojí 25 000Kč? To kvůli těm dvěma gumovým kroužkům vyplázneš tolik "chechtáků"? To mě podrž. Na sedmě to stojí taky tolik?
Jinak souhlas s tebou do pětilitru manual nepatří.
Ještě k té spotřebě, aby to nebylo jako ve spoustě diskusí kdekoli. Všichni jezdí za 4,5-6,5l/100km a já ať dělám co dělám tak jezdím kloboukově 8,5 - 9l/100 a mám neklidné spaní. Mluvím o E39 530d a E61 530xd.
Kolik je podle tebe málo km pro V8 4,5 nebo 5,0 a kde se dá sehnat nevylítaný soc edition. Ono koupit BMW se 150kkm na tacho s rozlezlými spoji nosníků, prodřenou, rozválenou sedačkou a v lepším případě přešitým volantem po důchodci asi problém nebude. Bazar AAA doporučuje před koupí V8 změřit tlaky válců. Proč?
Už dlouho koukám po inzerátech na 7er.
Zd
Napsal: čtv 04.10.2012 12:30
od JaraX
ten okrožek se sere opravdu jen vyjímečny, pruser je že musí skoro vše na motoru ven, prsa apod. takže jebačka, snejk to dělal někomu, takže muže vypravět. druhá možnost je koupit "teleskopickou trubku" co dělaj borci aby se to nemuselo tak moc kuchat, ale trubka stojí 20k, takže je to to samy, to už je lepší to kuchnout a přetěsnit toho víc.
myslím že 25 není tak moc za komplet přestěsnněí motoru kdy je na 200k pokoj a lepší než dát 20 za nějaky DPF nebo něco.
na kilometry nehledím i když přes 350 000km bych u E65 nešel, zajímá mě celkový stav auta, diagnostika apod. pokud válce poběží na diagu všecky perfektně, nemá smysl měřit tlaky. pokud by bylo něco špatně, pak bych před koupí tlaky měřil, at se vyloučí mechanická závada.
auta hledej na sautu a mobile, dobré auto je v inzerátu max 3 dny, pokud
tam něco leží měsíc, nemá smysl se na to ani dívat.
už se nám podařilo za 160 koupit pěknou 745i s vybavou.
jinak pokud by někdo chtěl mam tu za 100k E65 745i s DD, EDC, ale je to dost vrak, nicmene za 100-150k by se to dalo dat do topstavu. ma to tu jeden zakaznik. motor a převodovka je OK, zbytek už je na tom huř.

Napsal: čtv 04.10.2012 12:41
od Eks
Znáš to, chtěl bych auto v max možné výbavě za co nejnižší cenu. Dnes už vím, že auto bez výhřevu volantu nechci. Jedině jestli to lze dodělat za mrzký peníz. Jinak výbava jak píšeš v sekci 7er.
Díky za odpověď.
Zd