Stránka 2 z 3
Napsal: pon 24.09.2012 12:08
od stevelr
SlimShady píše:Plná paľba

ty ma chceš urehotať k smrti

daj sem inzerát. Len zo zvedavosti, aký máš cenový strop za "hotovku"?

Ok mozna pobavim ted

) mrknete na to
http://auto.bazos.cz/inzerat/18324066/B ... A-CENE.php
Napsal: pon 24.09.2012 12:26
od Haste
Na me to pusobi hodne neseriozne. A na aute je videt, ze uz hodne zazilo. Min. 250tkm to mit bude... Jestli vic, to takhle nepoznam.
Napsal: pon 24.09.2012 12:39
od stevelr
Haste píše:Na me to pusobi hodne neseriozne. A na aute je videt, ze uz hodne zazilo. Min. 250tkm to mit bude... Jestli vic, to takhle nepoznam.
No kdyz se na to zpetne divam tak mi to taky neprijde uplne OK. Uvidim co ten VIN napovi .
Napsal: pon 24.09.2012 12:41
od LukesE39
Nevypadá až tak šíleně, v každým případě bych k tomuhle autu nejel bez diagnostiky a bez někoho, kdo E39ky dobře zná... Najeto může mít 250 ale i 350, to nepoznáš.. A km byc stejn neřešil, hlavně stav.. (automatu

) A počítáš s tím, že investice do přední nápravy je cca 10 -15 tisíc?
Napsal: pon 24.09.2012 12:41
od stevelr
Haste píše:Na me to pusobi hodne neseriozne. A na aute je videt, ze uz hodne zazilo. Min. 250tkm to mit bude... Jestli vic, to takhle nepoznam.
No kdyz se na to zpetne divam tak mi to taky neprijde uplne OK. Uvidim co ten VIN napovi .
Napsal: pon 24.09.2012 13:24
od stevelr
LukesE39 píše:Nevypadá až tak šíleně, v každým případě bych k tomuhle autu nejel bez diagnostiky a bez někoho, kdo E39ky dobře zná... Najeto může mít 250 ale i 350, to nepoznáš.. A km byc stejn neřešil, hlavně stav.. (automatu

) A počítáš s tím, že investice do přední nápravy je cca 10 -15 tisíc?
Jo to je jasny to je stejny cenove jak na passatu, ale to se nemusi udelat hned ne?
Napsal: pon 24.09.2012 13:37
od Dosty87
Ty chces menit Passat 3BG Tdi 2004 s 530dA 2001?
- NEBLAZNI! Mel jsem Passata i 530dA 2003 ... Jsem jednoznacne pro BMW, ale musi byt TOP-TOP ... bohuzel takovych je opravdu malo (pokud tedy vubec) .. kdyz jsou, tak zaplatis mnohdy nad 160-170tis.
BMW z inzeratu bych nechtel, pac sice to jsou jen fotky, ale videl bych to jako obrovskou pokladnicku, kdy ty investice by oproti Passatu byly v mnoha desitkach tisic ...
Kdyz jen kouknu na ten interier a vubec celkovy vzhled toho auta, taky bych rekl, ze tech pul mega najeto bude mit ... Ja mel v me E39tce nalitano urcite 100% takovych 300tisic ... a interier byl oprasvdu zachovaly, kuze nepokrcena ... Mel jsem stesti asik a celkove toho tedka lituju, ze to slo pryc ... pac dneska uz BMW je nejspi k prodeji na dily - novy majitel boural

((
PS: jestli chces e39tku v nafte, tak mej vzdy dostatek penez odlozenych bokem ... Rozhodne nekupuj BMW za kazdou cenu jen proto, abys BMW "mel"...Zruinovalo by Tě to
Koukni do DE a koukej na posledni rocniky 2003, VIN a historie dle servisky prokazana je podminkou
Peknou e39tkuinzeruje uzivatel Speetr = vypada hodne pekne, kdybych tedka ty penize na ni mel + mel neco bokem a to Bavo by bylo opravdu Ok (prsote tak, jak vypada)

)), sel bych do nej ...
Napsal: pon 24.09.2012 14:01
od stevelr
Dosty87 píše:Ty chces menit Passat 3BG Tdi 2004 s 530dA 2001?
- NEBLAZNI! Mel jsem Passata i 530dA 2003 ... Jsem jednoznacne pro BMW, ale musi byt TOP-TOP ... bohuzel takovych je opravdu malo (pokud tedy vubec) .. kdyz jsou, tak zaplatis mnohdy nad 160-170tis.
BMW z inzeratu bych nechtel, pac sice to jsou jen fotky, ale videl bych to jako obrovskou pokladnicku, kdy ty investice by oproti Passatu byly v mnoha desitkach tisic ...
Kdyz jen kouknu na ten interier a vubec celkovy vzhled toho auta, taky bych rekl, ze tech pul mega najeto bude mit ... Ja mel v me E39tce nalitano urcite 100% takovych 300tisic ... a interier byl oprasvdu zachovaly, kuze nepokrcena ... Mel jsem stesti asik a celkove toho tedka lituju, ze to slo pryc ... pac dneska uz BMW je nejspi k prodeji na dily - novy majitel boural

((
PS: jestli chces e39tku v nafte, tak mej vzdy dostatek penez odlozenych bokem ... Rozhodne nekupuj BMW za kazdou cenu jen proto, abys BMW "mel"...Zruinovalo by Tě to

Koukni do DE a koukej na posledni rocniky 2003, VIN a historie dle servisky prokazana je podminkou
Peknou e39tkuinzeruje uzivatel Speetr = vypada hodne pekne, kdybych tedka ty penize na ni mel + mel neco bokem a to Bavo by bylo opravdu Ok (prsote tak, jak vypada)

)), sel bych do nej ...
Diky za radu, kdyz jsem daval inzerat na vymenu pasika byl jsem dost nasrany na nej protoze u lz me stal dost a porad jeste zbyva klimakompresor a brzdy. Ale podle toho co pisete tak tahle e39 by vysla na nekolika nasobne vyssi castku. Asi jdu id toho a necham si passata tak priste snad uz neco jako e6x
Napsal: pon 24.09.2012 16:38
od K0BLICH
Ahoj, co se týče automatu předem si dej bacha jak funguje studený start převodovky (šlápneš na brzdu a dáš D...po puštění brzdy se musí auto okamžitě rozjet). dále si vyhlídni někde nějakej kopec a zkus se rozjet do kopce (pěkně jak v autoškole čim větší krpál tim lepší

nech zařezené D a pusť nohu z brzdy...auto ti nesmí couvnout ani o píď). Poslední věc, auto by nemělo v žádném schématu otáček cukat nebo pocukávat...sleduj rafičku od otáčkoměru (neměla by kolísat). Samozřejmostí je vzít si s sebou někoho s diagnostikou a zkontrolovat statusy a life data co se týče turba a vstřiků! Kdybys měl nějakej dotaz dál napiš mi SZ. Přeju dobrý kup

Napsal: pon 24.09.2012 19:27
od stevelr
Tak díky zatím za rady, zítra vemu VIN co mi poslal do BMW HORIMEX v Olomouci a uvidíme co na něm najdou. Jinak, pokud to bude dobré, tak pojedu se na to alespoň podívat, pokud ne tak nic

Napsal: pon 24.09.2012 20:26
od ada540i
V tom autě jsme jeli s kamarádem, interiér vypadá na 500 000km. Podvozek ve špatným stavu. Výbava celkem slušná, ale nefungovalo PDC a zadní el.okna. Potom mi přišlo, že z toho někdo vymontoval DSP audio. Anténka na zadním okně byla ulomená. Myslim že zrcátka byly vyteklý. Krytka airbagu spolujezdce prohnutá, nicméně na první pohled nevypadalo bourané takže těžko říct. Motor startoval a táhnul bez problémů, ale byl dost hlučný. Převodovka řadila hladce.
Nechci tady nikomu kazit prodej, majitel byl v pohodě týpek, ale to auto už má prostě svoje léta za sebou.
Napsal: pon 24.09.2012 20:40
od stevelr
ada540i píše:V tom autě jsme jeli s kamarádem, interiér vypadá na 500 000km. Podvozek ve špatným stavu. Výbava celkem slušná, ale nefungovalo PDC a zadní el.okna. Potom mi přišlo, že z toho někdo vymontoval DSP audio. Anténka na zadním okně byla ulomená. Myslim že zrcátka byly vyteklý. Krytka airbagu spolujezdce prohnutá, nicméně na první pohled nevypadalo bourané takže těžko říct. Motor startoval a táhnul bez problémů, ale byl dost hlučný. Převodovka řadila hladce.
Nechci tady nikomu kazit prodej, majitel byl v pohodě týpek, ale to auto už má prostě svoje léta za sebou.
Ok díky za tip, já právě jezdím denně do práce a najedu cca 3000 km za měsíc, takže potřebuju něco co se mi nevysere za první zatáčkou. Podle toho co píšeš to spíš vypadá, že to fakt už je spíš garážová záležitost na víkendovou radost než spolehlivý pomocník a fešák. A kdy si v tom jel?
Napsal: úte 25.09.2012 10:14
od stevelr
Tak dostal jsem vysledek z kontroly VIN kodu a to nic nenapovedelo. Km se overit nedaji a podle posledniho prispevku to vypada ze bude zlatej passat.
Napsal: úte 25.09.2012 10:29
od ada540i
Jeli jsme v tom asi před dvěma měsíci.
Napsal: úte 25.09.2012 13:31
od Andre2
Pokud chceš nenáročného spolehlivého dělníka na každodenní ježdění, tak se obávám, že ojetá E39 530dA není ten nejvhodnější kandidát. Mám to doma taky, ale kdybych si na tom nebyl schopnej udělat všechno sám a musel to platit jinde v servisu, tak bych to už dávno poslal do světa.
(spíš něco ještě pošetřit a koupit třeba slušnou O2)
Napsal: úte 25.09.2012 13:39
od ada540i
Tak zrovna O2 nevim teda

kamarád by mohl vyprávět... Vzhledem k tomu, že polovina jich sloužila nějaké firmě si myslim, že to neni nejlepší volba a když už tak jedině v benzínu.
Naproti tomu kolega co se mnou byl kouknout na tuhle 530d si nakonec koupil krásnou e39 520i 2003 a teď po montáži LPG bude jezdit jako O2 tdi ale s třetinovým servisem a s trošku jiným komfortem.
Napsal: úte 25.09.2012 15:53
od Andre2
Nemusím se ptát kamaráda, mám doma Scouta 2,0TDI s DPF 2007rok a E39 530dA tak můžu srovnávat...
S E39 mě baví jezdit víc, komfort lepší, obě auta mají cca stejnou spotřebu, ale na servis je to bávo kurva náročnější (a to ten Scout má už taky 220tkm) a ceny ND taky trochu jinde.
Napsal: úte 25.09.2012 16:05
od MateX3
Vesa88 píše:Jestli se nepletu tak dvouhmotak automat nema...

DSG automat má dvojhmoťák

Napsal: úte 25.09.2012 20:38
od stevelr
Díky všem za pomoc, nakonec jsem šel od toho a myslím, že jsem udělal dobře. Pro mé účely by tenhle kousek asi opravdu nebyl. Tak třeba příště s jiným BMW čao.
Napsal: stř 26.09.2012 07:49
od ada540i
Andre2 píše:Nemusím se ptát kamaráda, mám doma Scouta 2,0TDI s DPF 2007rok a E39 530dA tak můžu srovnávat...
S E39 mě baví jezdit víc, komfort lepší, obě auta mají cca stejnou spotřebu, ale na servis je to bávo kurva náročnější (a to ten Scout má už taky 220tkm) a ceny ND taky trochu jinde.
Já se ale bavím o benzínovém BMW
