Stránka 2 z 3
Napsal: pát 21.09.2012 10:22
od hurvajs77
OK, nechci se hadat, takze to rozebirat nebudu...

Napsal: pát 21.09.2012 10:23
od JaraX
jo a k tomu usb, upgraduj na CIC, budeš mít USB a plno dalších věcí, budeš mít i HDD, kde si dáš MP3jek kolik chceš, a celkově tím to auto dost stoupne na ceně.
Napsal: pát 21.09.2012 10:27
od matiz
Nehlede na to ze CIC je designove nebo grafiky moc krasne... Mam na nej taky zalusk, ale nejak na nej moc nezbyva, porad cpu prachy jinde...
Napsal: pát 21.09.2012 10:33
od JaraX
to v opavě nemáte banky ani pošty? v bmw přece jezdí jen mafiani

Napsal: pát 21.09.2012 10:34
od hurvajs77
JaraX píše:v bmw přece jezdí jen mafiani

zapomel jsi napsat, ze jen BMW nizsich nez 7er. V 7er jezi pansti koci...
Napsal: pát 21.09.2012 10:39
od matiz
Jo, jenze v petkach a sedmach, ja mam upocenou trojecku... Banky a posty sice nejake mame, ale na to zas ja nemam koule, takze makam v rachote a kdyz dojdu domu tak jeste doma a co vydelam tak zase narvu do neceho co ma spojitost s tema nasima pleckama... Ale zase na druhou stranu az to budu mit ve stavu finalnim, bude mit trojecka paradni bejvak a jeji sofer jeste paradnejsi zasivarnu -))
Napsal: pát 21.09.2012 10:46
od hurvajs77
matiz píše:...bude mit trojecka paradni bejvak a jeji sofer jeste paradnejsi zasivarnu -))...
To jsi me pobavil

. Takze o tu jde, o zasivarnu :palec:
Napsal: pát 21.09.2012 11:13
od rooc
matiz: jinka mě napadá, ty v opavě děláš co, nebo kdo jsi..? ár lidí tam znám....tak mě to jen zajímá.
mě tyto názory prostě vadí.., pokud bych měl e61 třeba ten rok 07, kde je dpf za turbem, tím pádem regenerace je mnohem snažší, pokud já ženě koupil model 05( jí to bohatě stačí) a dpf je skoro metr od turba, není tam žádné propracované vtřikování močoviny a podobných nesmyslů. Tím chci říct, že po 2 týdnech co s tím moje jezdí kazdla kadla, sednu do toho auta a nějraděj bych se střelil do hlavy. a kdo to zná ví, že vypálit filtr který není za turbem, znamená honit to jak bezmozek pak stejně uberete, nebo musíte zrychlit a je po regeneraci....já když jsme to auto koupil, tak jsme ho koupil s kompletně smazanými údaji, tzn dpf do výměny 200tis a pod. Auto jelo divně, jezdil jsem zprvu k údajně dobrému diagnostikovi, který mi vyměnil váhu přetěsnil celý motor dal nové turbo a plno píčovin, defakto úplně zbytečně protože byl zacpanej dpf, jeho údajná originální diagnostiku pořád vyhazovala egr a pod...dnes mám filtr odstraněn, jsem spokojenej, díky těm investicím to auto vůůbec nehulí, nemám žádné černé koncovkjy ani nic podobného jak tu někteří chytří píšou oleje a vceškerý servis dělám po 15tis( jsem na to pacient) a tím pádem z toho žádnou dýmovnici nemám. po tom co jsem to odsranil, auto jsem si vzal abych to zkusil, jezdím s tím 2 týdny po městě za 7,4L....mimo město i 5,8, jinak se to drží okolo 6,8L na 19"!!!, na delší trasy si beru sedmu. auto jede odspoda nehulí to, emise jsem zkontrolovat nechal vše ok...tak proč bych se měl nechat zastřelit....???

...pokud auto udržujete není to problém odstranit. jak říkám u novějších modelů bych to vyčistil, já můj filtr čistil 2x napotřetí už jsem na to neměl nervy a dal ho pryč. Už jen kvůli tomu, že svoji nednutím aby jezdila jako pacient a co 2 měsíce řešit nějaké šarlatány s firmou na profi regeneraci za 10k...?? vemte to jinak u modelů se 160kw je filtr umístěn nesmyslně a není to dotažené pro normální regeneraci. u novějších to smysl má a pokdu nemáte vylítané kurvy tak to hulit nebude, e65 s 3,0d taky filtr pč nemá a zatím jsem neviděl, žeby jejich majitele někdo u cesty zastřelil. poprosím jaraxe a snejka o zdržení komentářů, že majitele e65 3,0d by zastřelili jen kvůli tomu, že si toto auto koupili..., já mám f01 taky 3,0d:-))
Napsal: pát 21.09.2012 11:45
od matiz
my se asi nezname, nejspis zcela urcite se nezname. Co delam ? No zivim se vyvojem hardware pro jednu nejmenovanou spolecnost a jelikoz mne auta tak nejak bavi a jsou v nich stale narocnejsi elektronicke systemy, tak je to uz jen krok k diagnostice, flashovani atd... Takze jsem si na to poridil nejake hracky abych se nenudil
Nerad bych spustil nejaky flame, ja napsal to, co si myslim. Je samozrejme kazdeho vec jak se k tomu postavi, nikomu nevnucuju, nestojim si tvrdosijne za svym nazorem ze jen ten jedinny je spravny. Mam benzina, cili se mne tyto problemy bezprostredne netykaji, ale mit ropu a dpf, cistil bych, pripadne regeneroval. Pokud by to bylo neunosne, mozna bych vykuchal taky, ale asi nejaky cizi a svuj bych si nechal...
Jinak k tve F01, u noveho auta by asi kazdy volil naftu, ja teda bych zohlednil svoji ekonomickou situaci, pokud bych mel penez plnou prdel a nesrala mne vubec cena benzinu, tak asi benal, ale v pripade ze bych byl nucen zohlednit i provozni naklady, tak novou naftu. Ale u olitanych vyzitych aut je nafta zradna v tom, ze kdyz se dosere, umi spolknout dost penez. Ale zase spolkne a dal jezdi...
Napsal: pát 21.09.2012 12:09
od JaraX
rooc a proč furt vymyšlíš pro ženu naftu když jezdí krátky trasy? ji kup nějakou 530i a máš, vůbec se o to auto nemusíš starat a je to.
Napsal: pát 21.09.2012 12:37
od rooc
Vlastni naftovej stojan na firme =nafta za 28kc/litr=nesmysl jezdit v benzinaku
Napsal: pát 21.09.2012 12:48
od matiz
A toto je nejpadnejsi argument a neni absolutne co resit... NAFTA NAVZDY ! A bez ironie.
Napsal: ned 23.09.2012 19:02
od JH76
JaraX píše:jo a k tomu usb, upgraduj na CIC, budeš mít USB a plno dalších věcí, budeš mít i HDD, kde si dáš MP3jek kolik chceš, a celkově tím to auto dost stoupne na ceně.
To by bylo fajn, ale jak jsem vyčetl, tak upgrade koštuje tak 1000 až 1500 EUR (?). To do toho (zatím?) asi nevrazím, radši to nechám jako rezervu na příp. budoucí opravy auta nutné k tomu, aby jezdilo.
Zvažuju zatím řešení adaptérem pro ovládání USB zařízení zapojeným místo CD changeru, ovládat by to pak mělo jít přes i-drive, cenovka okolo 3.000,- Kč. Máte to někdo tak?
Napsal: úte 25.09.2012 07:43
od Filozof
rooc a matiz :
Oba dva máte pravdu a jen pro příklad.
Máte Naftáka e61 530xda rok 06 přes 250tis nalítáno a DPF vás stále otravuje ... jste podnikatel a stále popojíždíte po praze tam 20km nějakej kšeft tam 15km něco vyřídit ...atd. a nemáte myšlenky stále čistit DPF a kdejak se zabývat stále autem. Chcete sednout a jezdit a ne stále řešit něco s autem. Jednou za čas dovolená či cesta přes čr 500km 1-2x měsíčně.
Navíc po odstranění DPF auto ožilo , nekouří a spotřeba šla o cca 1litr dolu a hlavně v Praze je to poznat. Já osobně dokážu s autem jet 6,5-7litru dálku což je super na takovej tank (5er skoro v plné náloži 1860kg)
Takže odstranění DPF byla dobrá volba a když jsem jel já osobně za autem tak jsem žádnej kouř nepozoroval ikdyž se tomu přišláplo. A pokud se to nehoní koncovka černá rozhodně není.
Osobně jsem zastáncem taky benzínu s LPG ale ted neřeším sebe.

Napsal: úte 25.09.2012 08:09
od hurvajs77
Filozof píše:...jste podnikatel...
tady bych rekl, ze si necha vymenit DPF za novy, protoze to bude moci urcite dat do nakladu.
Podle mne vykucha ho ten, ktery na novy nema nebo je mu to uplne jedno jestli ho ma ci ne. Samozrejme to uz pak zalezi na vkusu kazdeho soudruha

. Najdou se i taci, kteri vykuchaj katalizator a od motoru daji v prumeru 10cm rouru jen aby byli co nejvice slyset, protoze jsou hrdinove...
Nedavno jsem cetl, ze chytra EU chce zakonem zakazat tunning, coz teprve pak bude husty... :tutuk:
Napsal: úte 25.09.2012 11:34
od Filozof
hurvajs77 píše:Filozof píše:...jste podnikatel...
tady bych rekl, ze si necha vymenit DPF za novy, protoze to bude moci urcite dat do nakladu.
Podle mne vykucha ho ten, ktery na novy nema nebo je mu to uplne jedno jestli ho ma ci ne. Samozrejme to uz pak zalezi na vkusu kazdeho soudruha

. Najdou se i taci, kteri vykuchaj katalizator a od motoru daji v prumeru 10cm rouru jen aby byli co nejvice slyset, protoze jsou hrdinove...
Nedavno jsem cetl, ze chytra EU chce zakonem zakazat tunning, coz teprve pak bude husty... :tutuk:
myslím si že právě podnikatel pokud umí hospodařit s penězi nebude dávat 40 000kč za nějakej filtr co bu bude stejně dělat paseku později a bude ho furt muset řešit navíc nižší spotřeba taky potěší a za ušetřené prachy raději udělá udržbu auta komplet a má zase na čas vystaráno.
Proč by firma v referencích měla desítky luxusních aut kterým fitr již odstranila dneska si to dělá kde kdo i auta po 4letech jsem viděl bez DPF.
Tady je taky na klubu velká většina co si filtr odstranila nebo alespon jednou čistila. Neznám nikoho kdo by jen tak vyhodil 40litru za nový DPF když ví že bude stejně zase jednou ucpanej a auto bude mít x jiných problémů jen díky tomu že jezdil pár dní po městě ....
To už je lepší to vyčistit to uznávám. Dle mě to má stejnej efekt jako novej.
Kdyby bylo na mě a já měl toto auto s DPF odstraním ho celej i s trubkou tak abych ho mohl kdykoliv vrátit kdyby jednou přišli buzerovat.
PS:Osobně naftu nemusím opravdu mi nevoní a kdyby bylo na mě, nejraději LPG s V8 si myslím ideální kombinace. (545i, 745i nebo 645i )
Když vidím zánovní auta jiných značek jak čoudí a je všude černo když přišlápnou plyn, tak to bych opravdu zakázal jezdit s takovým autem.
Napsal: úte 25.09.2012 15:11
od starynovy
Nemam sice DPF, a dokonca uz ani KAT (chudak, zapchaty bol), ale myslim ze je to ciste individualne, pokial si nenastavim manualne velku davku nafty tak mi to nehuli.. ide predomnou mocna common-raillova ochcavka f TDI, a ked sa linie predbiehat, necha ma v dyme, a musim prepinat vnutorny okruh.. niekto minule nadaval na vyrachtane flicky 1.9D, sam jednu mam, ale prisaham ze som z toho cierny dym v zivote nevyludil. Takze sa priklanam k nazoru kolegu, pokial sa o motor starame, a je nastaveny, DPF nema az taky vyznam, ako pri vylietanom sadzomete.. nakoniec zamyslat sa nad takymito emisiami je usmevne, videli ste niekedy startovat diesel lokomotivu? tolko sadzi vasa 30d neurobi za cely svoj zivot

Napsal: úte 25.09.2012 23:34
od JH76
Všem argumentům pro odstranění DPF rozumím, mezi motorem a koncovkou výfuku nebude zbytečný odpor, spotřeba se trochu sníží, líp to pojede. Všechno z toho bych taky rád. Ale ekluje se mi to nebezpečí pro zdraví lidí pohybujících se v blízkosti moderního dieselu s odstraněným DPF, tj. i lidí mně blízkých nebo mě samotného (starty v garáži, nastupování do stojícího auta s nastartovaným motorem, odjezd po vyložení spolucestujících atd.). Zadělává to na leukémii. Nejnebezpečnější jsou právě ty moderní diesely, které viditelně nekouří (přestože DPF mají vyrabovaný) - spalují naftu tak dokonale a nadrobno, že jsou saze menší a dostanou se hlouběji do plic. Nejsou vidět, ale to neznamená, že tam nejsou.
Napsal: stř 26.09.2012 08:15
od JaraX
JH76: stuj si za tím, ja když si nastartuju na dilně s vyndanym DPF, tak to nekouří, ale 2-3 minutky to tam běží a já kašlu jak tuberák, když mi tam běží 4litr V8 benzín tak ani nevím že je to nastartovany, stary nafty sice smrdí, ale zase nekašlu

Napsal: stř 26.09.2012 08:15
od JaraX