Stránka 2 z 3
Napsal: pát 31.08.2012 06:20
od RomanM3
to risa 525: no však tak nějak jsem to myslel - asi nějaká prkotina v budíkách, nebo nějaké čidlo, nebo možná něco víc, ale to by se asi projevilo i jinde. ale myslím si, že pokud dáš nohu z plynu někde ve sjezdu, kde jedeš tak 100km/h a necháš tam kvalt, tak to musí spadnout na nulu a pokud kvalt vyhodíš, tak si myslím že by to nemělo ukázat víc jak 1-2l/100km spotřebu i při studeným motoru. ale nemám zkušenost s tímto autem a tímto motorem - měl jsem jen 318, kde jsem to moc nesledoval a už je to celkem dávno a pak jsem měl M3 3.0 a tam mi tento ukazatel nenamontovali, takže nevím co je normál. Nechtěl jsem se tě nijak dotknout

Napsal: pát 31.08.2012 10:58
od zverbo
RuDoSh píše:ada540i píše:540i ukazuje pořád 30l

u 850i je tento údaj v zamčeném menu :-DD
panove ste dobry!!!
Napsal: pát 31.08.2012 11:22
od zverbo
e39 528iTDI

s upravou RJ ACS5 Sport a
1q furt 30
2q sa lepsi ale furt katastrofa
3q sa da no ale zaleži od nalady ale zatach je brutal
4q je super spotreba užasna
5q nadhera pokial jazdim pianko a na dialnici 7l
vseobecne pokial jazdim s rodinou spotreba krasna ale pokial jazdim sam no ako by som vam to ale sak to poznate...
manželka ma 330ciHDI

a nepochopim ako može jazdit za tak malo ked somnou to žere travu okolo cesty ale zase ho nesanujem no.
Napsal: pát 31.08.2012 12:43
od LukesE39
zverbo píše:e39 528iTDI

s upravou ...
manželka ma 330ciHDI

a nepochopim ...
Prosím tě, co to je jako za označení?? 528iTDI a 330ciHDI... Myslím to TDI a HDI...

Napsal: pát 31.08.2012 12:52
od zverbo
LukesE39 píše:zverbo píše:e39 528iTDI

s upravou ...
manželka ma 330ciHDI

a nepochopim ...
Prosím tě, co to je jako za označení?? 528iTDI a 330ciHDI... Myslím to TDI a HDI...

si nepochopil??? asi nie! SRANDA k svetu na zasmiatie preto tie smiles hned zatim!!!
Mame doma jen "gasoline kardia" a toto je jen pro prdel, svetu sveta prdel!!!
SORRY za blby žart som myslel že to pochopite!!!
Anebo se ptas na ty skratky???
tak TDI je Turbocharged Direct Injection
a HDI je highpressure direct injection
Napsal: pát 31.08.2012 12:57
od LukesE39

No jo no, tak dík za vysvětlení pro nás pomalejší

Napsal: pát 31.08.2012 13:00
od LukesE39
Jinak zkratky znám, bohužel, dost dobře - jen místo direct by tam tuším měl být diesel (

)... Jen mě prostě nedošla "pointa"..

Napsal: pát 31.08.2012 13:08
od ada540i
Ve skutečnosti tam je opravdu direct...
Napsal: pát 31.08.2012 13:17
od LukesE39

sorry, naftovejm kamnům nerozumím..

Napsal: pát 31.08.2012 22:08
od zverbo
Ani ja se tomu nerozumim jen ven vim oco de inak nic, mnelo to byt ciste jen pro prdel!!!
Napsal: sob 01.09.2012 22:38
od Batler
Když jste byli u té spotřeby, je lepší tam mít kvalt (3,4,5) když jedu z kopce nebo tam hodit neutrál ?
Každej tvrdí něco jiného, jsem z toho jelen

Napsal: sob 01.09.2012 22:40
od starynovy
na CR dieseloch kvalt, na rotackach je to jedno, a na benzinoch rozhodne kvalt.
Napsal: sob 01.09.2012 23:00
od Haste
A samozrejme cim nizsi stupen zaradis, tim vetsi ma motor odpor(vic brzdi), takze radsi co nejvyssi stupne.
Napsal: ned 02.09.2012 11:53
od ThatsMe
Jakže je to na rotačkách jedno? Vždycky kvalt. Volba závisí na požadované rychlosti, při razantním brždění podřaď klidně až k omezovači. Šetříš dvakrát, brzdy i palivo. Vyřazovat je nesmysl, pokud tedy nechceš jízdou z kopce zrychlovat.
Napsal: ned 02.09.2012 12:00
od starynovy
na rotacke je to jedno pretoze bude stale palit min. volnobeznu davku aj s kvaltom, to ze setris brzdy je druha vec, toto je z ohladu na palivo.
Napsal: ned 02.09.2012 12:35
od ThatsMe
A co odstředivý regulátor u mechanik, co stop-ventil u elektronicky řízených?
Napsal: ned 02.09.2012 12:45
od starynovy
nic, stale tam pojde nieco okolo volnobeznej, rotacka nedokaze uplne vypnut, zastavis stop ventil a zadrie sa.

Napsal: ned 02.09.2012 12:52
od K0BLICH
Napsal: ned 02.09.2012 16:38
od ThatsMe
A co ohled na bezpečnost?

Co vadnoucí brzdy díky nedostatečnému podtlaku na vývěvě? Určitě bych doporučoval jízdu s kvaltem. Navíc elektronika stop-ventil zavírá při deceleraci nad +-1200 ot, čerpadlo se nezadře, to by takhle muselo vrčet dlouhodobě a navíc bez nafty, která nad pístkem zůstává. U mechaniky je možné, že to regulátor nezavře úplně, to pravda nevím, ale každopádně bude dávka mnohem nižší než volnoběžná, takže i z hlediska úspory paliva je lepší sjíždět kopec s kvaltem.

Napsal: ned 02.09.2012 16:40
od starynovy
zavre sa stop ventil? uz nehovorim nic, a odhlasujem subscribe prispevkov z tejto temy
