Stránka 2 z 2
Napsal: pát 17.08.2012 12:14
od soukupadam
ME SE EL.VRTULE ORIGO SPOUSTELA I BEZ KLIMY.TED JSEM DAL NISSENS A SPOUSTI SE POUZE S KLIMOU.MA NEKDO NAPAD CO S TIM?.
Napsal: úte 28.08.2012 13:21
od MarkKiss
Tak vymeno
Termostat + Housing
Pumpa + Visko
Remeny
Chladic + hadice + odvzdusnovaci sroubky
Vse je ok teplota ok jen musim mi porad zaple topeni ( staci 16C a prvni stupinek a teplota se drzi v rozmeni 95-105C ) A kdyz vypnu uplne tak vyleze k 120C. Zatim jsem to neresil zaple topeni ( ventilaci ) mam tak jako tak.
Napsal: pát 31.08.2012 17:18
od soukupadam
taky by mě zajímalo proč když mam zaplý topení na uplně minimum tak ta teplota nelítá nahoru??
Napsal: pát 31.08.2012 17:43
od MarkKiss
Dneska pri kontrole hladiny vody jsem nasel nejakou mastnotu v vode. Myslim si ze je to z nove pumpy byla lehce upatlana nejakou vazelinou ci tak (kupovano primo u BMW). A pri vymenovani pumpy i termostatu jsem si vsiml ze predchozi majitel jezdil jen na vodu z vodovodu. Tak se chci zeptat cim to nejlepe vycistil a nelejt kvalitni destilku a antifrezze. Napada me jedla soda. Vodni kamen a pod to zlikviduje. Ale netusim jestli to nebude mit nasledky na motor. Diky za rady.
Napsal: pát 31.08.2012 20:48
od ACDC
A měřil jsi teplotu BC při větší rychlosti až kalbě? Šla teplota níž? Pokud ano, je to OK. Pročti si WDS , elektronicky řízený termostat.
Napsal: pát 31.08.2012 21:17
od MarkKiss
Na dalnici jsem zkusil parkrat ject "sportovne" a jel jsem mezi 5-6tis teplota sla k +- 90 ale spise jsem to prikladal vetsi rychlosti a tedy i vetsimu naporu vzduchu. Ale i to funguje. Kdyz jsem jel takto s uplne vyplym topenim teplota byla 107. Je v tom nejaky zakopany pes, ale uz mam najeto 300mil s max teplotou okolo 100. Takze jsem spokojen ted jen vycistit od toho sajrajtu.
Napsal: pát 31.08.2012 21:28
od soukupadam
já když na to šlapu do kopce tak teplota jde i na 87° to je v pohodě, ale zajímá mě proč to jinak tolik ovlivnujě to topení a proč se ta sahara spíná jak se jí zlíbí.