Stránka 2 z 2
Napsal: úte 14.08.2012 09:05
od fornax
Dělalo mi to taky, vyměnil jsem napínák a pořád to samé, a pak jsem zjistil, že tam je kratší řemen. V katalogu jsou dvě délky podle typu alternátoru a někdo tam dal ten kratší. Od té doby co jsem dal delší mám klid.
délky jsou kratší 1815
delší 1850
Napsal: úte 14.08.2012 20:57
od mex
Tye tak nevim,jestli ten tlumič tam dávám nějak špatně:(...Prostě to komplet udělám,pak ten tlumič stlačim sikoma,jinak ho nestlačim,musíme to dělat ve dvou a pak tam protáhnu ten šroub nahoře je to 16...tak se to má dělat?
Napsal: čtv 16.08.2012 22:08
od mex
Vyřešeno....Ano,máš pravdu.Sou tam dvě možnosti řemenu,podle tipu altíku.Jenže borec v kelly mě dal řemen a zapoměl se mě zeptat jakou délku,prostě mu to bylo jedno!Náááá a běš...Takže sem měl mít ten delší tu 1850mm podle označení altíku 140. Včera jsem ho tam dal a je po problému:) Dík všem ! A hlavně Ravenovi Z Elitu:)
Napsal: čtv 16.08.2012 22:20
od fornax
Taky jsem se s tím dlouho trápil než jsem pochopil že ten napínák je moc natáhnutý a prostě se překlopí za horizont.Stačlio dát správný řemen.

Napsal: pon 12.11.2012 16:28
od Batler
Tak si doma navrtím TDSo popojedu ke vratům, jdu otevřít vrata, vrata otevřená jsem 3 metry od auta, pískot jak blázen, ticho...
Otevřu kapotu a čumim, motor si běží a řemen schozenej. Tak to vzdechnu a jedním prstem vytáhnu řemen tak jak je na fotce.
Očekavám že bude potřeba vyměnit ten napínák co ?

Napsal: pon 12.11.2012 19:20
od beny-maser
čau, začni řemenem, hlavně bude musí mít správnou délku
Napsal: pon 12.11.2012 20:58
od Batler
Mno měl by, pokud mi ho někdo v noci nevyměnil

ten řemen tam je posledních 20 tis km