Stránka 2 z 2

Napsal: čtv 19.07.2012 21:36
od ARMAN
kdy pro ni jedeš? když to budeš tydny rozebitat detaily tak už bude davno v tahu :)

Napsal: ned 22.07.2012 08:29
od ElMariachi
[quote="hadice"]..ano zvuk origo 3,0i V8 je hodně tlumený a moc se neprojevuje..to je fakt..ale je to prostě mašina....
..a jak psal kolega...samo 4.0 by byla lepší a je to fakt pravda o hodně víc muziky za stejný peníze..no jenže..cena a nedostupnost v manuálu..jako když tady jen tak přemýšlím tak si vzpomínám že jsem před koupí e38 měl nabrnklou jednu v manuálu...byla to sice taková social edition..ale měl jsem z ní strašně dobrý pocit té ryzí prostoty manuálu..a taky můžu potvrdit že jela jakoby svižněji...samozřejmě ten automat co jsem koupil potom fakčil bez sebemenších problémů a bylo to velice pohodlné cestování...zasvěcení ví...bohužel ale nadruhou stranu jsem zažil i několik přátel co měli to samé auto a po všelijakých projevech zkázy převodovky měli hlavu v dlaních a nikdo hnedky "vod pasu" nestřelil přesnou závadu co s tím je...pak nastali nekonečné návštěvy servisů a nakonec z toho bylo 50tyček v háji....tu u manuálu je to prostější...(klouže spojka-poznáš, rachotí spojkové ložisko- dáse poznat, v háji synchrony -taky poznáš...) ;-)[/quote

...no právě, tady je otázka prostě dostupnosti manuálu a vyšší pořizovací ceny a jak říkám, nepotřebuji s tím jezdit rychlostní zkoušky...:) Původně jsem se díval po E38 740i v manuálu, i jsem se v tom vezl, ale pak jsem si řekl, že na jízdy po okreskách se hodí spíše o něco lehčí a menší typ...

Napsal: ned 22.07.2012 08:31
od ElMariachi
ARMAN píše:kdy pro ni jedeš? když to budeš tydny rozebitat detaily tak už bude davno v tahu :)




...uvidím, ale viděl bych to někdy na září, protože to dříve asi nestihnu, už tam nějakou chvíli je, tak tam snad ještě chvíli vydrží...:)

Napsal: ned 22.07.2012 21:36
od Alp
taky prihodim zkusenost ... mel sem ji leta ... koupil sem e34 s timhle motorem s 270tisici. Motor sem vymenil, kdyz mel nalitano 485 tisic a myslim ze doted nekde jezdi ...

motor to neni spatny, za celou dobu se na nem delali fakt jen drobnosti. Na druhou stranu sem ho vymenil za 4litr s 6ti kvaltem (ne ze bych musel, ale naskytl se za hubicku) ... spotreba stejna, udrzba stejna, pohodli a vykon nesrovnatelne ...

suma sumarum, pokud budes mit moznost, bez rovnou do 4litrove varianty (minimalne kvuli tomu 6ti kvaltu)

Napsal: pon 23.07.2012 18:25
od ElMariachi
alp píše:taky prihodim zkusenost ... mel sem ji leta ... koupil sem e34 s timhle motorem s 270tisici. Motor sem vymenil, kdyz mel nalitano 485 tisic a myslim ze doted nekde jezdi ...

motor to neni spatny, za celou dobu se na nem delali fakt jen drobnosti. Na druhou stranu sem ho vymenil za 4litr s 6ti kvaltem (ne ze bych musel, ale naskytl se za hubicku) ... spotreba stejna, udrzba stejna, pohodli a vykon nesrovnatelne ...

suma sumarum, pokud budes mit moznost, bez rovnou do 4litrove varianty (minimalne kvuli tomu 6ti kvaltu)


...samozřejmě, pokud by se naskytl 4 litr za přijatelnou cenu a v poměrně dobrém stavu, neváhám, určitě je to zase někde jinde, uvidím, jak to dopadne, nicméně díky za další informace...:)

Napsal: stř 19.09.2012 09:57
od RealD
Zdravíčko, pokud byste mi ještě pověděli nějaké zkušenosti a nebude vadit že se tu jaksi "přiseru" mám BMW E34 530i V8 ale v automatu. Mátě někdo s tim zkušenosti? Nějaké rady?

Jinak co se týká mého - 227xxx najeto. do 200xxx někdo předemnou od výjezdu z fabriky dělal servisku knížku přímo v BMW, takže jen 27tisíc bez servisní knížky, auto je ve skvělé kondici, téměř bez závad. Jediné co mám je že musím udělat přední nápravu (se nedá ani počítat, se dělá téměř u každýho), dále jediné co mě trápí je divný zvuk motoru, jakoby v něm fučelo, a když to chcípnu tak ještě to fučení tak vteřinu do ztracena dofučí. co mi někdo dělal přes INPu diagnostiku tak prej lambda sonda číslo 1 , udělal za 14dní 46chybových hlašení. Ale jinak bawor skvělej, jede dobře. Jen jěště jedna věc, občas jednou za čas ukáže palubka hlášku TRANSMITION PROGRAM.