Stránka 2 z 2
Napsal: sob 14.07.2012 21:47
od beny-maser
na e34 tds je Luk originál z výroby a doporučuju vyměnit s lamelou i přítlačák já měl na svém vyhřáté packy a musel jsem to dělat dvakrát,protože na první pohled nebylo nic vydět
Napsal: sob 14.07.2012 23:38
od Misanek
Já osobně když dělám spojku, tak zásadně měním vše najednou, tzn. lamelu, přítlačák i ložisko. Možná je to por někoho zbytečné plýtvání a vyhazování peněz do vzduchu, nicméně když už to jednou za x let absolvuju, tak to radši vyměním celé než abych pod auto lezl za dní a zas shazoval převodovku kvůli takové kravině

Napsal: ned 15.07.2012 09:25
od ljakubicka
Ale tady je psane že se mění celá sada, Muf se jenom ptal na ložo jak se projevuje toť vše. Tak určitě bych neměnil ložisko a za 10tis lamelu s přitlačakem. Mi se tady hlavně jednalo o dvouhmoťák

Napsal: pon 16.07.2012 09:01
od MUF_IV
No nevím asi koukam ze budu stejne chytrejsi az to vyhodim ven... domluvit si nahradní díly co nejdřív, bez auta jsem jak bez ruky....a pak se uvidí, dá se teda nějak zkouknout ta dvouhmota? vůle nebo v jakém je stavu ? jo a dá se šalt páka odpojit pod autem nebo se u E60 musí rozdelat tunel v interiéru ?
Napsal: pon 16.07.2012 09:22
od mari
20tis za origo setrvák je celkem palba

Napsal: pon 16.07.2012 10:20
od Jendix
mari píše:20tis za origo setrvák je celkem palba

kupoval jsem spojkovou sadu - LUK a setrvák SACHS a jen cena materiálu bez daně byla někde kolem 14tis.. kupovat origo asi nemá smysl..