S tim setrvákem a spojkou to není tak hrozný, měnil jsem to a i s prací to vyšlo na nějakejch 15-16tis..Kail píše:Tak on je automat na tahání naprosto super,ale konkrétně u BMW kde je známo že převodovky odcházej jak na běžícím páse po 200tis. i když to netahá,tam bych byl opatrnější...
Na druhou stranu tady padnul dobrej argument se spojkou,ale hlavně setrvačníkem u manuálu - když odejde tak cena není zas tak daleko od repasu automatu,takže to možná vyjde nastejno
Jinak co se týče manuálu a automatu. Upřímě neznám nikoho kdo tahá auta a má automat.. Ale musim říct, že známej má už snad asi třetí e39 530D a předposlední auto byl automat, se kterým dost často tahal dvounápravovou velkou plošinu.. s autem odjel prakticky na origo dílech 380tkm .. pak mu začalo něco mlátit v motoru.. tak auto odstavil a koupil další e39
