Stránka 2 z 2

Napsal: sob 23.06.2012 20:56
od LUBEC
mam taky m52 ale singlevanos ty mas asi doublevanos proto
el. skrtici klapka- jsem nevedel :oops:
ale porad si myslim jestli nebude problem tam

Napsal: sob 23.06.2012 21:02
od kubikula420
jojo doublevanos :) je to mozne ale ze by to treba nehodilo chybu na diagnostice

Napsal: sob 23.06.2012 23:52
od magorcondoria
Zkontrolovat teplotu motoru jak ji vidí řídící jednotka a porovnat s reálnou, samozdřejme pokud se zrovna závada projevuje.Mužeš změřit napětí na čídle u teplého motoru a porovnej ho s napětím když dojde k závadě.

Dál zda je provozní stav volnoběhu, opravdu volnoběh.

Napsal: ned 24.06.2012 08:01
od JaraX
udělal bych diagnostiku,
taky doporučuju vyčistit tu škrtící klapku (isoprophyl alcohol) dá se říct lih ve spreji, nebo nějakej podobnej čistič
a vyzkoušej jeslti ti těsní sání a nesaje to někde vzduch, na to je nejlepší ether ve spreji.

Napsal: ned 24.06.2012 10:46
od kubikula420
stou teplotou vyzkousim jinak klapku jsem cistil prave tim sprejem jinak cidla na teplotu tam jsou 2? jedno je na hadici u chladice to je asi pro budiky a druhe bude nekde na motoru ale ted nevim kde

Napsal: pon 25.06.2012 16:16
od kubikula420
nasel jsem ho podle etk doufam ze se na nej dostanu pac je pod sanim a to se mi nechce sundavat jinak pisou ze je Dvojitý teplotní spínač tak ze co vsechno ridi?