Stránka 2 z 2
Napsal: úte 05.06.2012 10:47
od cmelak
Na tom slevomatu to je zajímavý ale doplňujou tam pouze max. 1200g média a já mám na e39 vypuštěnou klimu celou tak to bude asi trošku dražší

Ale nevim o kolik.
Napsal: úte 05.06.2012 11:48
od jezour
danbrown píše:jezour píše:Nevíš kolik se vejde do e39? (523i sedan)
Máš to napsaný na štítku pod kapotou. Tu hodnotu hledej u nápisu
refrigerant R134a .
Vypínání klimy před dojezdem je samozřejmě efektivní, úplnému růstu plísní na lamelách výparníku to ale nezabrání.
Proto je dobré výparník nechat čistit častěji (dle užívání, třeba 1x za rok před sezónou).
Právě že tam žádnej takovej štítek nevidim, akorát barva a VIN.
Napsal: úte 05.06.2012 14:01
od JaneCk
jezour píše:Cert píše:Strosek píše:V sobotu jsem platil 1,5 CZK / 1g
...
u nás je taky za gram koruna pade+ něco olej. Jde spíš o to, že ve starejch hrobech jsou ty náplně doslova bezedný (e32 ~1900g R134a !!!), takže pak se majitel takový kárky docela prohne, když to má prázdný- což bejvá

Nevíš kolik se vejde do e39? (523i sedan)
Do 523i se vejde lehce přes kilo. Nevím teď z hlavy, ale je to snad 1080g nebo tak nějak podobně. Myslím, že přes 1200g by to nemělo být. Musel bych se doma kouknout...
Napsal: úte 05.06.2012 16:37
od cmelak
JaneCk: Jestli máš možnost tak se teda někam koukni ale k 530D by mne to osobně zajímalo

Napsal: sob 09.06.2012 20:34
od kkarel
Pro informaci 1,1,1,2-Tetrafluoroetan R134a se da koupit za mene než 300Kč / kg ,respektive i levneji viz třeba
http://www.odvlhcovace.org/index.php?sdet=473.
Jen se nesmite nechat okradat radoby autoplniči, ale prostě se domluvit s nějakým servisem chladici techniky.
Napsal: ned 10.06.2012 08:53
od Vlasta
Jo, to už jsem taky viděl, bouchlej výparník po plnění ledničkářem
Napsal: pon 11.06.2012 21:08
od cmelak
Tak jsem tam byl v sobotu a byl jsem teda docela zklamanej s přístupem, jak ty?
Napsal: úte 12.06.2012 13:12
od clay
cmelak píše:Tak jsem tam byl v sobotu a byl jsem teda docela zklamanej s přístupem, jak ty?
jdu dnes za 17. hod, dam vedet... byla by skoda, aby to odflakovali... klidne bych tam kazdy 2 roky dojel a tohle bral jako vstupni test jestli budu spokojeny.
----
tak hotovo, přístup byl hodnotil jako dobrý (ne vynikající), co mě zajímalo, to mi řekli. V průběhu jsem dřepěl v autě a koukal do mobilu. Na konci jsem dostal výsledek a začala ještě desinfekce vnitřku.
Možná pro ostatní bude zajímavé, co mi naměřili.
E61 530d
chladivo 570 ze 700g
olej 65 ze 75g
Za mě je to servis po roce, ale vůbec netuším co předchozí majitel... jestli to není třeba první servis klimatizace
Prý samotná procedura je plus, že se pročistí médium a olej, pokud jsem správně pochopil.
Napsal: sob 23.06.2012 15:43
od lucas22
tak ja som v tom Atam bol dneska. pristup normalny si myslim.
mam aj protokol z tej masiny, pisu tam kolko chladiva odsali a vlozili, ale o oleji tam pisu len kolko odsali (cca 50 ml).
Neviete, znamena to, ze tam zadny olej nedali a teraz to chodi na sucho?
Jak to mate na tom protokole vy ostatni?
Este jedna vec, jak teraz pozeram na obrazky na nete, tak mi vobec nepripojil tu modru hadicu. Vsimol som si, ze chvilu hladal ten port, ale ked ho nenasiel, tak pouzil len ten jeden, do ktoreho ide cervena hadica.
Ach jo, vadi to?
Dik za pomoc.
Napsal: ned 24.06.2012 23:16
od kappricek
BMW E39 528i, doplnili mi tuším že 1.250g, ale o auto se přede mnou delší dobu nikdo nestaral a bylo to asi úplně prázdné... Náplň stála 1.000,- Kč a dezinfekce 250,- Kč. Trvalo to asi 2 hodiny - v obyčejném pneuservisu...