Stránka 2 z 3
Napsal: čtv 26.04.2012 17:09
od radokrno
No ,,našel jsem video s E-32,výměna pomocného čepu řízení,a tam na ty čepy jde od zhora...
http://www.youtube.com/watch?v=p77tCQkP39s
dekly asi budou muset dolu,a ztahovák bude asi taky potřeba páč tlučením by se dalo oddělat dalších x věcí.
Napsal: čtv 26.04.2012 17:17
od radokrno
nebo to podepřít v těch místech stejně jako na videjku a jeb-ho..
akorát škoda,že na videjku je levostraný řízení..nepřekáží mu tam svody atd..
Napsal: sob 28.04.2012 13:56
od radokrno
tak výměna proběhla docela hladce,vnější kuláky ven,pomocnýčep řízeníadruhej kulák ven,a zražení levého čepunatyči řizení.
montáž-vnějšía vnitřní čepy,tyč,a i pomocný čep,vše vhromadě nasadit podotahovat..a slabou geometrii doma pomocí tyče a v pondělí na doledění,,trochu to tahne doleva,chtělo by to kola stočit do prava ,ale už se mi nechce..jinak ok,díky všem za rady
Napsal: ned 29.04.2012 18:57
od radokrno
no tak nic,klepem stále,,horní uložení tlumičů bude můj další krok.Je možné toto nějak otestovat...
A co je potřeba při demontáži a montáži,a pokud by mohl někdo zhruba postup připsat budu rád.děkuji
Napsal: ned 29.04.2012 20:05
od beny-maser
koukni na čepy dole na remenech,hlavně ty hliníková ramena odchází, ale pokud máš litinová původní tak i ta mohou být KO. Na uložení tlumičů nevěřím,ještě jsem to neviděl. Co ti to přesně dělá?
Napsal: ned 29.04.2012 20:26
od radokrno
prostě při přejezdu nerovnosti,ale většinou hrbolatá cesta typu traktorový vzor pneu,to tluče.Spodní čep ramena - kdybych měl srovnat řidičovu a spolujezdcovu stranu,trápí mě spolujezdcova - tak ten spodní čep ramena je horší u řidiče,u spolujezdce jsem nezaznamenal žádnou vůli nic drobnýho co by mě posunulo k tomu ,že je to spodní rameno.mám hliník.Vysel jsema cukal jsem fakt silou za každý rameno.Proto jsem usoudil,že klepe středová tyč řízení kde jsem drobnou vůli našel a po sundání čep na pomocném táhle,čep na středové tyčy chroupal a vracel se.Byl jsem si fakt jistej ,že je to ono a vyměnil jsem tedyrovnou všechny vnitřní a vnější čepy plus pomocnej.A klepu,zvuk nevim.Na STK vše ok,ale já to tamslyšim a seremě to,a seremě toeště víc kor když jsem vyměnil dalo by se říct 6 věcí vybouchal jsem inakonecv zbíhavost do stavu kdy přirovně daném volantu jeduprostě rovně nikam mi toneutíká a dokonce mi přestalo klepánívolantu při 90km rychlosti.A klepu no nesrala by to??
Napsal: ned 29.04.2012 20:28
od radokrno
radokrno píše:prostě při přejezdu nerovnosti,ale většinou hrbolatá cesta typu traktorový vzor pneu,to tluče.Spodní čep ramena - kdybych měl srovnat řidičovu a spolujezdcovu stranu,trápí mě spolujezdcova - tak ten spodní čep ramena je horší u řidiče,u spolujezdce jsem nezaznamenal žádnou vůli nic drobnýho co by mě posunulo k tomu ,že je to spodní rameno.mám hliník.Vysel jsema cukal jsem fakt silou za každý rameno.Proto jsem usoudil,že klepe středová tyč řízení kde jsem drobnou vůli našel a po sundání čep na pomocném táhle,čep na středové tyčy chroupal a vracel se.Byl jsem si fakt jistej ,že je to ono a vyměnil jsem tedyrovnou všechny vnitřní a vnější čepy plus pomocnej.A klepu,zvuk nevim.Na STK vše ok,ale já to tamslyšim a seremě to,a seremě toeště víc kor když jsem vyměnil dalo by se říct 6 věcí vybouchal jsem inakonecv zbíhavost do stavu kdy přirovně daném volantu jeduprostě rovně nikam mi toneutíká a dokonce mi přestalo klepánívolantu při 90km rychlosti.A klepu no nesrala by to??
synátor mi vydloubnul mezerník a utrh při tom jednoz těch hliníkovýchoušek,a proto občas píšu slova dohromady,omlouvám se
Napsal: ned 29.04.2012 20:39
od beny-maser
nasralo!bral jsi za kolo nahoře a dole?střídavě tlačit nahoře dovnitř a dole ven a pak obráceně,tak poznáš to rameno. Na felicii mi jednou klepal bzdič,měl opotřebené vedení a to pak klepalo a mlátilo jak když je čep v pr..
Na e34 jsem to ještě neviděl, ale já toho ještě neviděl, tím tě chci nasměrovat na koukání na věci co by tě ani nenapadly. Pomocné rameno řízení máš ok?
Napsal: ned 29.04.2012 20:43
od radokrno
přemýšlím vážné o tom servisu,neatorizovaným,a se selským rozumem,kdy řeknu comě trápí a dodtyčná osoba projde zbylé dané věci,které by mohly eventuelně tlouci.
Napsal: ned 29.04.2012 20:50
od radokrno
to pomocné rameno,nebo teda čep jsem dal nový,pokud mluvíme o spolujezdcově straně na které ten pomocný čep je.asamotné ramínko bylo normální ,montoval jsem komplet celé řízení na dílně v práci.s tim kolem jsem to zkoušel,ale budu muset zas,mě to tak sere.s tim brzdičem to zkusim projít,nedávno jsem dával nový kotouče i desky.
Napsal: ned 29.04.2012 20:54
od radokrno
pomocné ramínko řízení-ten čep ,,válcovitého tvaru,,šel venhodně těžce,musel jsemho vytlouctfakt silouavelkým kladivem,novej tam šellehce,malým kladívkem lehkým naklepnutím..
Napsal: ned 29.04.2012 20:59
od radokrno
horní uložení tlumiče-u řidiče je starý uložení a malinko vyvalený na vnitřní stranu.
spolujezdcova strana,která mě trápí-uložení je viditelně nové ,nebo teda měněné,34-ku mám 3 rokem.
Napsal: pon 30.04.2012 08:09
od beny-maser
tak to ti asi neporadím a když to dáš někam do servisu tak si myslím, že si taky moc nepomůžeš,protože tady to prostě v servisech opravit neuměj,dělaj škodovky a vw, e34 se jim tam dostane jednou za uherák a pak na to koukaj jak tele na nové vrata,samozřejmě že ti řeknou, že to není problém a pak vytopíš 10tis za věc která má cenu tak max5tis,protože tohle je přece BMW. Jedině najít něko z klubu ve tvém okolí.
Napsal: pon 30.04.2012 09:12
od radokrno
no nic zkusim to na plebejce,projdu to vše znova,a když někoho najdu tak to zkouknu s nim a když ani to ne,tak teda to rameno spodní.
Napsal: pon 30.04.2012 15:47
od radokrno
tak po konzultaci,jsme dospěli k názoru ,že ramena zřejmě vůli mají,aleje tak zanedbatelná ,žeani stk nic neoběví a tudíž nemá smysl to momentálně nijak zvlášt řešit,jezdit ,jezdit jezdit a pokud by to bylo už tak nesnesytelný ,že by to tlouklo neustále,vyměnit ramena spodní...dokonce jsme seshodli i na tom ,že ráno za chladnějšího počasí je to slyšet častěji,ale za odpoledního tepla to slyšet neni a to jsem jel po polní cestě.mkomentálně to neni na výměnu...prý bych to mohl i po výměně řešit zas po 3000 km...a furt dokola,,řikal neřešto nic špatnýho to momentálněneni,,minimálnívůle tam je,ale zanedbatelná.
Napsal: pon 30.04.2012 19:06
od beny-maser
a je klid

holt víc hlav víc ví

Napsal: úte 01.05.2012 11:45
od radokrno
další hlava-pravé horní ramenovsilentbloku je utrženo,ajde do tvrda.levéspodní rameno v čepu,tuká
jak řikáš-víchlav víc ví..

Napsal: úte 01.05.2012 13:54
od beny-maser
prostě a jednoduše chceš vyměnit přední ramena a nevíš jak to doma obhájit

Napsal: úte 01.05.2012 13:59
od radokrno
toje vůl,kaviárový tousty...to je jas..ale já to nějak udělám,udělám to tak ,že to udělám všem a bude všem dobře.

Napsal: úte 01.05.2012 20:57
od radokrno
no a je potřeba při výměně horního ramena odpojit od čepu i spodní?
aje při výměně spodního ramene potřeba odpojit od čepu i horní rameno?
nebo to jdevyměnit nezávisle na ostatních věcech?