Stránka 2 z 5
Napsal: čtv 19.04.2012 21:33
od pankac
nejak mi nejde napsat co chci...
Napsal: čtv 19.04.2012 21:37
od pankac
aaa ze by??? pokud ji mas rad tak velke bawo,dekuji kazdy den ze tady jsem....
Napsal: čtv 19.04.2012 21:39
od pankac
mam jinou fotku opla a je opravdu na sracku...jen nejde nacist.... toho opla jsem vcera videl pod plachtou...chtel jsem ji nadzvadnout ale nemel jsem na to....
Napsal: čtv 19.04.2012 21:43
od Misanek
ty voe to musí byt hodně těžká situace, i když nejsi vin(n)ík

Napsal: čtv 19.04.2012 21:45
od Tompo
Hochu to není žádný div!!! Předpokládám, že už hledáš nějakou 7er. Už E32 byla bezpečná jako prase... Holt deformační zónu nejde ničím okecat...
Napsal: čtv 19.04.2012 21:47
od pankac
kosti srostou a rany se zahojej, jen mam problem se sny....
Napsal: čtv 19.04.2012 21:47
od Misanek
Tompo píše:Hochu to není žádný div!!! Předpokládám, že už hledáš nějakou 7er. Už E32 byla bezpečná jako prase... Holt deformační zónu nejde ničím okecat...
to je kurevská pravda. Taky už jsem si to jednou zkusil jak velký čumák dokáže hodně změnit a taky dodnes zaručeně dovedu poznat tu nepopsatelou směs zvuků nárazu
Napsal: čtv 19.04.2012 21:50
od pankac
E65 je jasna,nebo tank,ten ale fakt zere

Napsal: čtv 19.04.2012 22:43
od noname
nechci zde nějak diskutovat nad tímto neštěstím, jen uvedu na pravou míru fatk, že rychlosti se při čelním nárazu nesčítají.... (v idealním případě dvou stejných rychlosti a stejných aut)
Napsal: čtv 19.04.2012 23:26
od pankac
nescitaji... ale narvat to v tehle rychlostech do plechu je taky humus...
Napsal: čtv 19.04.2012 23:27
od Miki-M3
Tak to si mal fakt štastie. Prajem skore uzdravenie a čo najskor kľudny spánok. Troška to poznam keď sa ti o tom stále vnoci zdá.
Napsal: pát 20.04.2012 08:16
od Lucas87
Chlape přeji brzké uzdravení

Napsal: pát 20.04.2012 08:28
od mari
Strašný neštěstí, kolega to viděl v televizi a posílal mi odkaz na reportáž a ty záběry jsou hrozivý. Zaplať pánbůh, že se ti nestalo nic vážnýho a snad bude mít takový štěstí i ta tříletá holčička co byla v tý Corse.
Napsal: pát 20.04.2012 09:40
od kosva
Nebyla to ta bouracka mezi Hutthurmem a Aichou ? Jinak hodne stesti...
Napsal: pát 20.04.2012 09:54
od code
ljakubicka píše:Nevim jak bych dopadl já ve staré E34 ...asi mnohem huře jako ty

koukni ne crash testy na youtube, myslim že to
vyjde na stejno jestli e39 nebo e34 akorat ty bagy v 39 to je asi jednine plus

Kdosi mně taky tvrdil že E39 a E34 výjdou co se týče bezpečnosti na stejno, ale není to divný několil let vývoje a žádnej pokrok?
Jinak si měl asi fakt štěstí, že proti tobě nejelo něco většího. A jak je možný že se ta Corsa objevila zničeho nic v protisměru? Jinak věřím, že v noci se ti asi nezdaj moc pěkný sny..
Napsal: pát 20.04.2012 11:28
od Darel
gratuluju k přežití a přeju brzké uzdravení, je to šílené, člověk si asi zrovna jede tak pohodově a potká blbce, věk těch lidí v corse +- víš? tipl bych to na postarší lidi.. cca 50let
Napsal: pát 20.04.2012 13:19
od pankac
děkuju vám za podporu baworáci. bylo to mezi Hutthurmem a Aichou, ta holčička už je mimo ohrožení života, pevně věřím že se z toho dostane bez újmy na zdraví. Řidič měl 20let a spolujezdkyně 15let.... On byl asi ve středu vozovky(mírná levotočivá s horizontem),jsem přibrzdil a uhnul trochu ke kraji, logicky tě napadne že si tě všimne a vrátí se do svého pruhu, jenže on pokračoval do mého směru, mezi tim uběhne nějaká vzdálenost a už je to v prdeli, jen jsem zadupl brzdy a řekl si že tady umřu.....
Napsal: pát 20.04.2012 13:33
od berkelay
tak to si nemyslím, že vyjde E34 a E39 nastejno v případě havárie. Kolik E34 má hlavový a boční airbag? Tam je štěstí, že je vůbec u spolejezdce. V jakém stavu je kastle většiny E34 po více než 20ti letech? Stačí se kouknout na průměr A sloupku u E39 a E34 a jde vidět, že tam toho materiálu je o dost více. Vzdálenost mezi volantem a začátkem haubny je u E39 taky větší a tuhost karoserie je podle dobových materiálů o 40% větší než u E34tky...
Možná někdo myslel jen vyjádření v počtu hvězdiček v testech Euro NCAP, že je stejné, ale to neznamená, že auto co dostalo 4 hvězdy v roce 1988 je stejně bezpečné jako auto co dostalo 4 hvězdy v roce 1995, 2001 nebo 2012
Napsal: pát 20.04.2012 15:23
od Filozof
berkelay píše:tak to si nemyslím, že vyjde E34 a E39 nastejno v případě havárie. Kolik E34 má hlavový a boční airbag? Tam je štěstí, že je vůbec u spolejezdce. V jakém stavu je kastle většiny E34 po více než 20ti letech? Stačí se kouknout na průměr A sloupku u E39 a E34 a jde vidět, že tam toho materiálu je o dost více. Vzdálenost mezi volantem a začátkem habuny je u E39 taky větší a tuhost karoserie je podle dobových materiálů o 40% větší než u E34tky...
Možná někdo myslel jen vyjádření v počtu hvězdiček v testech Euro NCAP, že je stejné, ale to neznamená, že auto co dostalo 4 hvězdy v roce 1988 je stejně bezpečné jako auto co dostalo 4 hvězdy v roce 1995, 2001 nebo 2012
Musím souhlasit s tímto názorem. Berme v potaz že i železo mění své vlastnosti opotřebením stářím ...REZ ...atd. Navíc E39 je celkově tužší jak píšeš.
Ta corsa je jak šrapnel ikdyž lehkej udělá to strašnej svinčík jak vidím na krásné E39ce před nehodou ...a jak dopadla. Ale díky tomu majitele zachránila.
E34 dneska je fakt co se týče tuhosti a rzi na tom hodně špatně hlavně na místech která nejsou vidět na první pohled.
Napsal: pát 20.04.2012 15:51
od filini28
Filozof píše:pankac píše:opel corsa...nastesti... jsem taky cumel ze nevystrelil, pak jsem dohledal ze se aktivuje opravdu jen pri bocnim narazu...nechapu to, jsem si rikal ze tam snad ani neni ale je

Máš fotky ty CORSY ? docela by mě to zajímalo jak dopadlo auto protijedoucího. jinak 80km a 80km je cca 160km/h proti zdi to je masakr opravdu.
Myslím si že on to musel mít daleko horší ... po tom co vidím tady začnu asi šetřit na 7er.
Blbci jezdí všude a hlavně se slabejma autama a neumí předjíždět. ...

To není 7er, ale pětka